Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Ketipinorin kanssa laihdutettua?

13.03.2019 |

Haluan laihtua mahdollisimman paljon, koska haluan näyttää Ariana Grandelta. Pelottaa kuitenkin Ketipinorin vaikutus. Estääkö se jotenkin aineenvaihdunnan toimimista?

Right now, I'm in a state of mind
I wanna be in like all the time
Ain't got no tears left to cry

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset etsi näitä "kettu" ketjuja. Näitähän ollu täällä vähän väliä.

2/9 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa taas kirjoitti:

Mikset etsi näitä "kettu" ketjuja. Näitähän ollu täällä vähän väliä.

Löysin kyllä kamalia ketjuja siitä, kuinka se on lihottanut, mutta epäselvää on, johtuuko se ylensyömisestä vai onko laihduttaminen periaatteessa mahdollista tuon lääkityksen aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon onnistunut. Nyt oon laihtunut 18 kg ja vielä tarkotus laihduttaa joku 10 kg.

Ketipinor vaan pistää joitakin ahmimaan ja siksi paino nousee.

4/9 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oon onnistunut. Nyt oon laihtunut 18 kg ja vielä tarkotus laihduttaa joku 10 kg.

Ketipinor vaan pistää joitakin ahmimaan ja siksi paino nousee.

Vau! Ehken sitten pelkää niin paljoa kokeilla Ketipinoria.

Vierailija
5/9 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä daciallakin voi saada naista 🚗

Vierailija
6/9 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen onnistuneesti pudottanut painoa kymmenen kiloa Ketipinorista huolimatta. Jos sitä syö nukkumisen avuksi niin jo pelkästään paremmat yöunet auttavat laihduttajaa.

Vierailija
7/9 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit määräävät tätä nyt melkein joka vaivaan. Saavat varmaan hyvät provikat ja lääke on koukuttava. Yks kaveri alotti 25mg tabletilla ja nyt vetää jo kaksi 250mg tabua iltaisin...

Vierailija
8/9 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen onnistuneesti pudottanut painoa kymmenen kiloa Ketipinorista huolimatta. Jos sitä syö nukkumisen avuksi niin jo pelkästään paremmat yöunet auttavat laihduttajaa.

Hienoa, että olet onnistunut laihtumaan ketipinorin kanssa! Mutta tuohon parempiin yöuniin sanoisin, että ei se kauheasti auta, kun se järkyttävä nälkä iskee juuri ennen väsymystä. Mutta tosiaan, kaikki eivät näitä ahmimiskohtauksia saa. Itsellä lähtee aina kiloja, kun pystyn olemaan ilman. Ikävä kyllä koukuttava lääke, johon tulee stressaavissa elämäntilanteissa uudelleen turvauduttua vaikka se lopettaminen on yhtä helvettiä. 

Vierailija
9/9 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että toisten lihominen ketipinorin kanssa johtuu pitkälti sen lamaannuttavasta vaikutuksesta: ei haluaisi tehdä mitään ja päivät kuluu kuin sumussa, päässä ei liiku mikään ja on huono olo.

Tämä on oma kokemus, lääkäri määräsi tuon "unen saantia turvaamaan" kun kärsin pahasta unettomuudesta.

Ei auttanut yhtään ja olo oli kauhea. En sitten syönyt niitä enää ja sain onneksi nukuttua lopulta itsenäisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä