Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä täytätte täytekakun?

Vierailija
13.03.2019 |

Ainainen mansikka-banaani-kermis perus täytekakussa ei houkuta. Millä itse herkuttelette?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosia moussetäytteitä olen viimeisimpiin kakkuihin tehnyt. Joskus oli vadelma- ja mustikkamousset, viimeksi taisi olla suklaa- ja puolukka. Se oli hyvää, mutta koristelu oli fiasko, kun huonosti murskautuneet puolukat tukki tyllan ja se räjähteli miten sattui puristaessa. Kostutus maidolla, mutta ei liian märäksi.

Paitsi että se olikin kinuskipuolukka, kun päälle tuli vielä kinuskikuorrutekin.

Vierailija
22/24 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan tuota mansikkaa ja banaania koska mies sitä haluaa omana syntymäpäivänään :). Hyväähän se on. Kermavaahto ja jotain suklaakarkkeja koristeeksi. Meillä ei siis ole lapsia, toisillemme vaan tehdään ja itse haluan tuota samaa tylsyyttä :D. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lemppareistani on suklaamousse. Perusohje on 100g suklaata ja 1dl kermaa, siitä kakun koon mukaan kaksin- tai kolminkertainen annos. Mieluummin liikaa kuin liian vähän :) Valmiin moussen sekaan voi vielä rouhia suklaata, tai jos haluaa vähän makeutta vähemmäksi, niin rahka tai tuorejuusto sopii myös.

Vierailija
24/24 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosia moussetäytteitä olen viimeisimpiin kakkuihin tehnyt. Joskus oli vadelma- ja mustikkamousset, viimeksi taisi olla suklaa- ja puolukka. Se oli hyvää, mutta koristelu oli fiasko, kun huonosti murskautuneet puolukat tukki tyllan ja se räjähteli miten sattui puristaessa. Kostutus maidolla, mutta ei liian märäksi.

Hyi hitto mitään maitoa kostukkeeks 🙈 Jotain hedelmämehua mielummin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi