Ei saakuta näitä suomalaisia pallomahoja!
Tehkää itsellenne jotain. Karmivaa kun joka toinen vastaan tuleva on pallomaha!
Ja sushibuffetissa mättävät kilokaupalla sisäänsä lounaalla, juuri kävin!
Kommentit (51)
Sen sijaan minkään muun maalaiset pallomahat eivät häiritse?
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan minkään muun maalaiset pallomahat eivät häiritse?
Ap on siis perin suvaitsevainen :)
No mä en syö OIKEASTI paljon mitään päivän aikana. En juo alkoholia, enkä polta, syön suht terveellisesti sen mitä syön. Masennuslääkkeitä syön, muuta en ole keksinyt tähän lihoamiseen kuin nuo lääkkeet.
On ne karmivia ne ihmiset, jotka kyttäävät toisten syömistä.
Voiko sushia syömällä kasvattaa pallomahan?
Vierailija kirjoitti:
On ne karmivia ne ihmiset, jotka kyttäävät toisten syömistä.
Voiko sushia syömällä kasvattaa pallomahan?
Riisillä helposti.
Ettet vaan itsekin olisi samanlainen pallomaha kun kerta ihan BUFFETISSA piti käydä syömässä, senkin ahne possuliini, eikö salaatti olisi sullekin riittänyt? Nyt lenkille siitä narisemasta ja antaa olla viimeinen kerta, kun sikailet ihan buffassa asti.
Ap, I feel you. Ylipaino on jo kansantauti.
Kävin työterveystarkastuksessa viime viikolla. Hoitaja selvästi ilahtui mun painosta ja painoindeksistä (olen normaalipainoinen, en mikään superhoikka) ja sanoi "ei varmaan sais laskee mutta laskin silti, olet asiakaskunnan 11. normaalipainoinen nainen tänä vuonna".
Aika rajua. Ylipaino siis on kansantauti, tuo on tietääkseni ihan vilkas työterveysklinikka eli taatusti asiakkaita on käynyt useita kymmeniä.
Miksi ihmiset kuvittelevatvat että juopoilla kaljaa ja sidukkaa kittaavilla on vaan pallomaha. Itse en juo ja mulla on silti pallomaha.
Itse asiassa pallomaha tulee helposti stressaaville ihmisille. Kortisoliarvot nousee ja läski kerääntyy keskivartaloon.
Osalle tietysti kaljan juonti on syy, mutta ei kaikille.
Nauti elämästä, älä kyttää toisia!
Mulla on just iso pallomaha. Ja käyn välillä buffetissa.
T. 9. kuulla raskaana
Vierailija kirjoitti:
No mä en syö OIKEASTI paljon mitään päivän aikana. En juo alkoholia, enkä polta, syön suht terveellisesti sen mitä syön. Masennuslääkkeitä syön, muuta en ole keksinyt tähän lihoamiseen kuin nuo lääkkeet.
Ei ne masennuslääkkeet luo energiaa tyhjästä.
Minä synnytin vuosi sitten,ja laitettiin spinaalipuudutus. Kätilö sanoi heti että varmasti onnistuu kun ei ole tuota ylipainoa. Lääkäri tuli ja laittoi ja totesi että hyvä,että on normaalipainoinen synnyttäjä,helppo homma! Neuvolassa ennen synnytystä lääkäri naurahti että onneksi olet saanut pidettyä painonnousun kurissa eikä ole raskausdiabetesriskiä. Ja kun makasin tutkimuspöydällä ultrattavana niin lääkäri totesi että kerrankin on ohuet vatsanpeitteet. Jälkitarkastuksessa taas mainintaa hyvästä palautumisesta ja itsestä huolehtimisesta.
Pistin vaan merkille kun en ole ennen törmännyt tällaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Nauti elämästä, älä kyttää toisia!
Niinpä. Ällistyttävää on se, että kaikkein kyttäävimmät ja katkerimman oloiset tyypit on normaalipainoisia. Ja heidän esimerkki ei todellakaan kannusta laihduttamaan, uskoisin.
Samoin oli aikoinaan muuten tupakoitsijoiden/ei-tupakoivien suhde. Kaikki ei-tupakoivat olivat ihan järjestään niitä kyttääviä, käniseviä, kateellisia ja katkeria hyypiöitä, kun taas tupakkapaikoilla nauru raikui ja herja lensi (itse tupakoimattomana menin aina tupakoitsijoiden seuraksi). Eikä raittius- ja tupakoimattuuspropaganda sen takia koskaan oikein toiminut nuorten keskuudessa, ne tupakoimattomat tyypit eivät vain olleet cooleja. Vasta oikeastaan lainsäädännöllä ja tupakoinnin kieltämisellä niin monissa paikoissa, ollaan saatu tupakointi vähenemään rajusti. Propaganda ei toiminut, sitä kun ei tehneet mielenkiintoiset, karismaattiset ihmiset, vaan sellaiset känisijät.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset kuvittelevatvat että juopoilla kaljaa ja sidukkaa kittaavilla on vaan pallomaha. Itse en juo ja mulla on silti pallomaha.
Alkoholi rasittaa sisäelimiä siinä missä sokerikin.
miekkavalas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne masennuslääkkeet luo energiaa tyhjästä.
Ei niin, näyttävät varastoivan vaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi rasittaa sisäelimiä siinä missä sokerikin.
En syö makeisia, suolaiset herkut ja rasvaiset ovat heikkouteni.
Vierailija kirjoitti:
Jätä vielä ne lääkkeet ✌
:D