Toistuvat provot, joita et ymmärrä?
Niin mitä näitä nyt on?
- Hoitsuoppilaan harjoittelun hylkäysuhka
- Vien vauvan järveen
- Esiteinityttöni on muka lihonnut...
Mitä muita ja ennen kaikkea miksi?!
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Olipa vinkee huomata, etten mä täällä niin usein olekaan, kun suurin osa noista mainituista provoista on täysin tuntemattomia mulle.
Periaatteessa provoissa ärsyttää se, että niihin vastaillaan sivutolkulla. Saattaa olla kymmeniäkin sivuja vastauksia. Tietty moni provo liippaa oikeata elämää, että niistä saa vertaistukea tms.
Sitten kun itse haluan jakaa jonkun asian elämästäni, joka siis on täyttä totta ja haluaisin keskustelua.. korkeintaa pari alanuolta ja ei jatkoon - vastaus. Kai mun elämäni on sitten tarua ihmeelliseempää.
Mun näkiksen mukaan tavallista ketjua on monesti lähes mahdotonta saada lentoon, koska niin suuri osa on provoketjuja, joita viedään monen eri sivupersoonan turvin varsin aggressiivisesti. Normiketjut jää jalkoihin, ja se on sääli. Mitkä provot sitten ovat tuttuja itse kullekin? Luulisin, että se riippuu yksinkertaisesti siitä, mihin kellonaikaan palstailee: jos esim. käy vain iltapäivisin, varmasti tietyt tyypit jäävät vieraiksi jne.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikäerokouho, hopeakettujutut, "mitä mieltä olet ihmisestä, joka..."
Nämä tulivat äkkiä mieleen.
Itse olen käsittänyt Hopeakettu-jutut lähinnä vitseiksi, mutta ehkä mulla on outo huumorintaju. :)
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen käsittänyt Hopeakettu-jutut lähinnä vitseiksi, mutta ehkä mulla on outo huumorintaju. :)
-Ap
Niin tai sitten mulla :D Jos ne ovat huumoria, niin ovat minusta kovin tylsiä vitsejä, kun aina on se lihaksikas hopeakettu milloin salilla milloin baarissa aiheuttamassa nuorille naisille sydämentykytystä :D Ja ällöjä, koska joskus sata vuotta sitten nuorena tyttönä olin muutaman hopeaketun kohteena, ja se oli puistattavaa.
Kun otsikossa tehdään muka vahingossa sellainen kirjoitusvirhe, mikä tekee viestistä hassun.
Sitten väki rientää korjaamaan tekstiä vitsejä vääntäen, ja ap hykertelee tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ApNiin tai sitten mulla :D Jos ne ovat huumoria, niin ovat minusta kovin tylsiä vitsejä, kun aina on se lihaksikas hopeakettu milloin salilla milloin baarissa aiheuttamassa nuorille naisille sydämentykytystä :D Ja ällöjä, koska joskus sata vuotta sitten nuorena tyttönä olin muutaman hopeaketun kohteena, ja se oli puistattavaa.
Haha, fair play!
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun otsikossa tehdään muka vahingossa sellainen kirjoitusvirhe, mikä tekee viestistä hassun.
Sitten väki rientää korjaamaan tekstiä vitsejä vääntäen, ja ap hykertelee tyytyväisenä.
En tiedä, tarkoitatko vastaavia, mutta itse olen kokenut hauskaksi tyyliin tällaiset:
Etusivulla otsikko: "Mitä pidätte sinisimpukasta ruokana?"
Kohta ilmestyy otsikko:
"Mitä pidätte sinihaposta ruokana?"
-Ap
Kurahousuprovot. Kirjoittaja hämmästelee ja huvittuu siitä, miten tietynikäinen lapsi (eskarilainen, tokaluokkalainen) edelleen haluaa kurahousut, mutta vakuuttuu niiden kätevyydestä. Tai kysyy kurahousuvinkkejä. Lukekaapa nuo aloitukset putkeen, on sama henkilö.
Sitten tämä: "Mikä on tekosyysi, ettet (ja joku typerä asia mikä pitäisi tehdä)".
Vierailija kirjoitti:
Kurahousuprovot. Kirjoittaja hämmästelee ja huvittuu siitä, miten tietynikäinen lapsi (eskarilainen, tokaluokkalainen) edelleen haluaa kurahousut, mutta vakuuttuu niiden kätevyydestä. Tai kysyy kurahousuvinkkejä. Lukekaapa nuo aloitukset putkeen, on sama henkilö.
Sitten tämä: "Mikä on tekosyysi, ettet (ja joku typerä asia mikä pitäisi tehdä)".
Kurahousutyyppi on joku p*rvo, joka saa mielihyvää asian jauhamisesta. Jotkut tykkää nahkasta, toiset kumista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kurahousut! Mulla meinasi kasetti levitä totaalisesti, kun huomasin, että se yksi kurisketju oli saanut kruunun. >:/
Olen ajatellut että kyseessä olisi valitettavasti jonkun p*darin fantasiaketjut... :( Seksuaalista luulisin, että joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kurahousut! Mulla meinasi kasetti levitä totaalisesti, kun huomasin, että se yksi kurisketju oli saanut kruunun. >:/
Olen ajatellut että kyseessä olisi valitettavasti jonkun p*darin fantasiaketjut... :( Seksuaalista luulisin, että joka tapauksessa.
Tämä siis Ap.
Henkilöt, jotka ovat sairaalloisen kiinnostuneita muiden painosta.
Vierailija kirjoitti:
En pidä provosoivista enkä ilkeistä trollauksista, mutta harmittomat höpsöttelyt on silloin tällöin jees.
Täällä oli keskustelu vihapullien maustamisesta ja moni tykkäsi vastata siihen samalla logiikalla kirjoittaen sanoja väärin, mistä saatiinkin erikoisia ainesosia. Esim. minun lihapulliini tuli kirppujauhoja ja sopulia.
Mielestäni ketjun hauskuus oli siinä, että siihen saattoi suhtautua yhteisenä läpänheittona (mikä sen alkuperäinen tarkoitus sitten olikaan). Ketään ei loukattu eikä ärsytetty, joten siitä jäi hyvä mieli.
Itse en jaksa näitä toistuvia "petyn jos lapseni ei mene lukioon, jos lapseni menee amikseen niin ei ole kotiin enää asiaa" ja alan olla vakuuttunut, että noiden jankutusten takana on sama ihminen.
"Annan lapselle nimeksi Jessicca Alexandra Cristiina" -aloitukset, jotka nykyään kyllä kaikki tajuaa porvoolaisiksi.
Tatuointi ja lävistysjankkaajat. Miten joku jaksaa vuosi sotalla vaivata päätänsä ja provoilla asialla, joka ei itseä kosketa laisinkaan?
Olipa vinkee huomata, etten mä täällä niin usein olekaan, kun suurin osa noista mainituista provoista on täysin tuntemattomia mulle.
Periaatteessa provoissa ärsyttää se, että niihin vastaillaan sivutolkulla. Saattaa olla kymmeniäkin sivuja vastauksia. Tietty moni provo liippaa oikeata elämää, että niistä saa vertaistukea tms.
Sitten kun itse haluan jakaa jonkun asian elämästäni, joka siis on täyttä totta ja haluaisin keskustelua.. korkeintaa pari alanuolta ja ei jatkoon - vastaus. Kai mun elämäni on sitten tarua ihmeelliseempää.