Toistuvat provot, joita et ymmärrä?
Niin mitä näitä nyt on?
- Hoitsuoppilaan harjoittelun hylkäysuhka
- Vien vauvan järveen
- Esiteinityttöni on muka lihonnut...
Mitä muita ja ennen kaikkea miksi?!
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Palstan loputon miesvihaprovoaminen.
Kaikki tämän kirjoittajan viestit.
Toistuvat Stuure Bögelius-ketjut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lietsotaan kiukkua miehen ja naisen ikäeroista
Mutta eikös tää ole se yksi vakkarihullu, Ikis? En silleen laske provoksi, kuten en Kivikissaa, Terapeuttihullua enkä Gangstalking-hulluakaan (tai esim. Hennaa)... No, määritelmäkysymys.
-ApKivikissa 100% provo samoin kaikki renkutukset mies teki sitä ja vaimo tätä. Eivät tasan tarkkaan ole mitään ”minä” hahmoja vaan keksittyjä esiintyen toisena. En ymmärrä.
Miten niin mies teki sitä ja vaimo tätä? Kai ymmärrät, että ihan joka viikonloppu joku tulee kotiin kännissä, ei tule kotiin baarireissulta tai jää kiinni pettämisestä. Miksi joku ei myös kirjoittaisi näitä palstalle?
Minäkin kirjoitin kerran pitkän vuodatuksen kun olin riidellyt miesystävän kanssa. Ketjussa kyseltiin yksityiskohtia ja niistä sitten tietysti kerroin. Sitten porukka päätti, että olen provo. Epäilykset kuulemma heräsivät siitä, että kerroin asioista liian tarkasti ja tarina muka muuttui. Se ei kyllä mitenkään muuttunut vaan ainoastaan vastailin minulle esitettyihin kysymyksiin ja kerroin miten tilanne irl eteni sen jälkeen kun aloituksen olin tehnyt. Joku sitten yritti tosissaan kaivella ristiriitaisuuksia kommenteistani, mutta ei onnistunut. Hän oli vain alun perinkkn tehnyt oletuksia asioista, joita en ollut missään vaiheessa sanonut.
Nämä provojen metsästäjät ovat kyllä omituista sakkia. Kyllä vain niitä pettämisiä ja katoamisia ja muita riitoja ihmisille tapahtuu oikeasti. Ei kyllä tulisi mieleenkään epäillä ketään provoksi sen perusteella, että tarina on "liian" tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen miettinyt, että ehkä joillain esim. ainejärjestöillä on jotain pitkäkestoisia provokilpailuja, jolloin vaikka lukuvuoden ajan pitää luukuttaa samaa provoa ja se, joka on saanut yhteensä eniten vastauksia voittaa viinapalkinnon. :D
-Ap
Mä kuvittelen välillä tietokoneilla täytetyn salin, jossa istuu porukkaa trollaamassa. Pomo käy välillä ohjeistamassa mistä aiheista seuraavaksi. Ehkä siellä tehdään myös pari- ja ryhmätöitä ja käydään keskinäistä kilpailua. Ehkä palkka määräytyy sen mukaan, mitä useamman saa ärtymään.
Muuten, jossain tv-ohjelmassa (olisiko ollut Kupla?) keskustelijoiden käskettiin aloittaa täällä provo ja lukea se sitten ohjelmassa. Tosin yksi heistä ei suostunut paljastamaan keskusteluaan.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi-aiheiset valitukset.
Kyllä! Näissä usein myös pointtina, että anoppi yrittää omia vauvan.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös tää ole se yksi vakkarihullu, Ikis? En silleen laske provoksi, kuten en Kivikissaa, Terapeuttihullua enkä Gangstalking-hulluakaan (tai esim. Hennaa)... No, määritelmäkysymys.
-ApKivikissa 100% provo samoin kaikki renkutukset mies teki sitä ja vaimo tätä. Eivät tasan tarkkaan ole mitään ”minä” hahmoja vaan keksittyjä esiintyen toisena. En ymmärrä.
Mielenkiintoinen kommentti! Miten olet päätynyt tähän johtopäätökseen? Mulla itselläni on ollut toisenlainen kuva.
-Ap
Vain fiksuimmat tietää miksi ja mistä provoilun tunnistaa edellämainituissa. 🧐
Sinkkumies, vai mikä lie Sinccis. Provoile päivät pitkät esittäen välillä mukavaa ja välillä täyttä mulkvistia. Kuinka köyhää voikaan miehen elämä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen miettinyt, että ehkä joillain esim. ainejärjestöillä on jotain pitkäkestoisia provokilpailuja, jolloin vaikka lukuvuoden ajan pitää luukuttaa samaa provoa ja se, joka on saanut yhteensä eniten vastauksia voittaa viinapalkinnon. :D
-ApMä kuvittelen välillä tietokoneilla täytetyn salin, jossa istuu porukkaa trollaamassa. Pomo käy välillä ohjeistamassa mistä aiheista seuraavaksi. Ehkä siellä tehdään myös pari- ja ryhmätöitä ja käydään keskinäistä kilpailua. Ehkä palkka määräytyy sen mukaan, mitä useamman saa ärtymään.
Muuten, jossain tv-ohjelmassa (olisiko ollut Kupla?) keskustelijoiden käskettiin aloittaa täällä provo ja lukea se sitten ohjelmassa. Tosin yksi heistä ei suostunut paljastamaan keskusteluaan.
Meistä itään tuo lienee jopa todellisuutta.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kommentti! Miten olet päätynyt tähän johtopäätökseen? Mulla itselläni on ollut toisenlainen kuva.
-ApVain fiksuimmat tietää miksi ja mistä provoilun tunnistaa edellämainituissa. 🧐
Ok, myönnän etten ole niin fiksu, että tajuaisin, mutta ei se mitään. Osaatko kuitenkin jollain tasolla arvailla syytä, miksi tällaisia tehdään??
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin mies teki sitä ja vaimo tätä? Kai ymmärrät, että ihan joka viikonloppu joku tulee kotiin kännissä, ei tule kotiin baarireissulta tai jää kiinni pettämisestä. Miksi joku ei myös kirjoittaisi näitä palstalle?
Minäkin kirjoitin kerran pitkän vuodatuksen kun olin riidellyt miesystävän kanssa. Ketjussa kyseltiin yksityiskohtia ja niistä sitten tietysti kerroin. Sitten porukka päätti, että olen provo. Epäilykset kuulemma heräsivät siitä, että kerroin asioista liian tarkasti ja tarina muka muuttui. Se ei kyllä mitenkään muuttunut vaan ainoastaan vastailin minulle esitettyihin kysymyksiin ja kerroin miten tilanne irl eteni sen jälkeen kun aloituksen olin tehnyt. Joku sitten yritti tosissaan kaivella ristiriitaisuuksia kommenteistani, mutta ei onnistunut. Hän oli vain alun perinkkn tehnyt oletuksia asioista, joita en ollut missään vaiheessa sanonut.
Nämä provojen metsästäjät ovat kyllä omituista sakkia. Kyllä vain niitä pettämisiä ja katoamisia ja muita riitoja ihmisille tapahtuu oikeasti. Ei kyllä tulisi mieleenkään epäillä ketään provoksi sen perusteella, että tarina on "liian" tavallinen.
Kysymys on niistä tietyistä, joissa on kuitenkin jotain liioittelun makua aina ja jotenkin pöljästi kirjoitettu tyyliin: mie teen kaikki ja toinen vaan mussuttaa suklaata. Sori vaan, all in, että provoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ApVain fiksuimmat tietää miksi ja mistä provoilun tunnistaa edellämainituissa. 🧐
Ok, myönnän etten ole niin fiksu, että tajuaisin, mutta ei se mitään. Osaatko kuitenkin jollain tasolla arvailla syytä, miksi tällaisia tehdään??
-Ap
Monen provon takana on tarkoitus, jonka voi huomata mitta silti tuo kkk oli jo liian vastenmielinen kiroiluineen päivineen.
Ikäerokouho, hopeakettujutut, "mitä mieltä olet ihmisestä, joka..."
Nämä tulivat äkkiä mieleen.
"Sinä joka syöt lenkkimakkaraa, miksi teet niin" ja viestikentässä ?
(Otsikko on kuvitteellinen, mutta näitä kysymysotsikoita saattaa olla monta päivässä, ja viestikentässä tuo ?)
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies, vai mikä lie Sinccis. Provoile päivät pitkät esittäen välillä mukavaa ja välillä täyttä mulkvistia. Kuinka köyhää voikaan MIEHEN elämä olla.
Nainen se on. Samoin kuin M43 /M45 joka esittää aina valkoritarifeministiä.
MGTOW miehet tekemässä aloituksia julistaen miksi eivät halua naisia ja mennä naimisiin. Näitä piisaa nykyisin.
Joka ikinen läskikeskustelu. Erityisesti ne, joissa 'ollaan niin kovasti huolissaan toisen puolesta'. Jokainen lukija tietää mikä kirjoittajan todellinen motivaatio on, eikä se kerro kaunista kirjoittajan luonteesta.
Tämä yksi tyyppi joka kehuu itseään ja puhu "miekkosista" viesteissään käyttäen XD -hymiöitä joka väliin.
Aloitukset ovat aina sekavia, eikä kukaan ota niitä ikinä todesta. Niin ilmeisiä provoja, ettei kukaan edes lähde mukaan. En ymmärrä mikä pointti niin huonoilla provoilla on.
-Ap