Surkea pano ja todella paha mieli.
Mieheni halusi että annan sen kaverille. Kun ei ole kuulemma saanut aikoihin. No suostuin. Ei seissyt kunnolla. Jyysti tunnin hiki valuen. Ja laukesi sisään,vaikka kielsin nimenomaan. On todella huoramainen olo. Ei kiihottanut yhtään.. oli viimmeinen kerta kun suostun antamaan säälistä seksiä.
Kommentit (3)
öö jäi epäselväksi imikö sun pillun aluksi, otitko suihin siltä ja saitko orkun
oliko ukkos vieresä katsomassa vai liiterissä veti handuun
Minulla taas puolestani ylivoimaisesti elämäni parasta kyytiä tuli mieheni kaverilta. Mieheni oli aiemmin antanut minulle luvan koittaa vierasta jos tilaisuus tullee. Erään illan päätteeksi sitten antauduin hänen ystävälleen. Kaverinsa lopulta ajoi minua kunnolla kotonani sohvalla. Oma ukko nukkui jo pedissään mutta ystävänsä oli fiksu herrasmies eikä ihan hirveästi alkoakaan käyttänyt. Täydellisen paksu ja kookas penis. Hyvät ronskit otteet. Siistitty alapää...hmmm. Ensimmäiset orgasmit sain nuoltuna(en ole nuolemisella koskaan ennen tullut) jonka jälkeen nussi minulle toiset ennen kuin purki tavaransa sisääni.
Sopimustamme rikoin sen verran että mahdollisen tilaisuuden tullen oli lupa hoitaa kumilla. Annoin kiimassa kyllä vedellä ihan paljaalla ja lasketella takaapäin tavarat sisälle. En ole myöskään koskaan ole kertonut kaverinsa naineen minua kotisohvallamme.
Muuten kyllä olen kertonut yhden kerran käyttäneeni tilaisuuden mutta en tarkemmin.
Ehkä paskin kokemus taas avautui seuraavana päivänä omalta mieheltä kun krapuloissaan ähräsi kyrpäänsä sisääni. Laukesi kiimassaan jo huulille ja silti koitti puolijäykkää survoa. Ei tainnut huomata edes että edelliset mällit valui ulos mitä itsekin jännitin.
En tosin koskaan miehelleni mainostanut elämäni parasta kokemusta. Nykyään sphvalla elokuvia katsellessa pakostakin tulee aina mieleen että toetäisitpä äijä vain kuinka tätä on natisutettu.
Tästä nyt on kuusi vuotta aikaa.
N36
Jos täs saamaan ruvetaan, ni kaveril kans! Kiitos kun kerroit. Nyt tiedämme kaikki, ettemme anna miehesi kaverille.