Ostin sellaiset kukkakuvioiset farkut kevääksi :)
Niissä on ihan samanlainen kuosi, kun minulla oli lapsena 80-luvulla. Mitä mieltä ootte tästä kevään kasarimuodista?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 13:14"]
Saa perseen näyttämään järkyttävän isolta. En tykkää yhtään.
[/quote]
Oi! Sitten mulle heti sellaiset, voisin ottaa vähän isomman pepun :) Ja tuosta muodista sen verran, että jos sieltä osaa valita ne itselle sopivat ja jättää ne karseimmat hyllyyn niin mikäs siinä :) Itse tykkään väreistä kyllä, sopivasti neutraaleihin sävyihin yhdistettynä.
Tekevät muutenkin persjalkaiset ja tukevat naistyypit naurettavan näköisiksi. Sopivat alle kakskymppisille mallivartaloisille pitkäsäärille.
Mun mielestä kasarimuoti on karseaa. Pari kummallisen mallista paitaa olen hankkinut mutta kuvaamasi housut taitaa jäädä väliin.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 13:39"]
Mun mielestä kasarimuoti on karseaa. Pari kummallisen mallista paitaa olen hankkinut mutta kuvaamasi housut taitaa jäädä väliin.
[/quote]
Unohdin sanoa, että mulla oli ekana koulupäivänä juurikin kukkafarkut jalassa 80-luvun puolivälissä.Mietin pitkään että samettihousut vaiko kukkafarkut mutta kukkapöksyihin päädyin. Ne ostettiin Leppävaaran Maxi-marketista (ei ole enää olemassa sitäkään). Että ihan hauskoja muistoja kumminkin :)
Kukkakuvioiset farkut ja itseasiassa kaikki kukkakuvioiset vaatteet ovat aivan karseita! Kukkakuvio housuissa ei sovi minkäänlaiselle vartalolle. Varsinkaan pulskemmalle eikä edes ns. normaalivartaloiselle. Kävin katsomassa kaupungilla näitä "ihania" kevätkuteita. Voi prkl...mistähän sitä päällepantavaa löytyy kevääksi ja kesäksi, ku kaikki kaupat täynnä näitä kukkakuoseja ja niitä karmeita pastellivärejä, jotka ei sovi muille, kuin vauvoille. Jos niillekään.
Mä tykkään. Ostin jo viime vuonna kahdet, Zarasta ja HM:sta. Kukkahousuihin voi yhdistää simppelin yläosan, vaikka löysän neuleen. Ikää mulla 37v :)
Musta ne on kauniita, mutta itselle en ostaisi, tykkään enemmän yksivärisistä vaatteista.
Saa perseen näyttämään järkyttävän isolta. En tykkää yhtään.