Zinzino kahvikone - kahvit - kahvipodit
Hei! Minulla on Zinzinon kahvikone. Zinzinolla kahvipodeihin liittyy määräaikainen tilaus ja jatkotilauksella yksi kahvipodi maksaa postikuluineen noin 1,2 euroa. Katsoin että Virosta saisi tilattua ihan samoja kahvikoneita 100 euroa halvemmalla. Lisäksi kahvipodit maksaisi postikuluineen yli puolet vähemmän.
Onko kokemuksia? Onko tuo Viron firma luotettava? Että uskaltaako sieltä tilata? Hämmästelen vaan että miten tuotteet voivat olla samoja? Kahvikoneissa on sama logokin?
En kaipaa provosoivia mielipiteitä. Tarkoitus ei ole haukkua myöskään Zinzinon toimintaa. Olen ollut kahvikoneeseen sekä kahveihin tosi tyytyväinen. Mutta etsin jatkossa edullisempia kahvipodeja.
#kahvikapseli #kahvikone #kahvi #zinzino
Kommentit (16)
Hullu! Oikea kahvi maksaa 5 snt/kupillinen.
Kohviabin tuotteet ovat samoja kuin mitä Zinzino edustaa. Kohviabin tuotteet ovat vaan 30 - 50 % edullisempia!
En varmaan ikinä opi ymmärtämään teitä verkostomarkkinointiin hurahtaneita/sen uhreja.
Maksaisin vaikka 1000 e että saisin zinzinon kahvia. Se on vaan niin parasta.
😅
Mutta eikö kannattaisi tilata samaa kahvia halvemmalla Virosta? Eikä maksaa tuplahintaa Zinzinolle?
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö kannattaisi tilata samaa kahvia halvemmalla Virosta? Eikä maksaa tuplahintaa Zinzinolle?
Samalla hinnalla saa ihan oikeata kahvia kaupasta.
Vuoden turhake. Lisää muovijätettä.
Vieläkö tähän Zinzinoviritykseen joku hölmö haksahtaa?
Älkää nyt ottako niitä köyhyysrajan alapuolella elävien "massipäälliköiden" paskapuheita niin vakavasti.
IN kirjoitti:
Älkää nyt ottako niitä köyhyysrajan alapuolella elävien "massipäälliköiden" paskapuheita niin vakavasti.
Eihän siinä ihmistä tai puheita osteta, vaan tuotteita. Sitäpaitsi turhempaankin voi rahansa törsätä kun hyvinvointituotteisiin. Hinnasta voi olla kuitenkin montaa mieltä. Apteekista ja luontaistuotekaupastakin saa monia huonoja ja laaduttomia tuotteita.
Iines1000 kirjoitti:
IN kirjoitti:
Älkää nyt ottako niitä köyhyysrajan alapuolella elävien "massipäälliköiden" paskapuheita niin vakavasti.Eihän siinä ihmistä tai puheita osteta, vaan tuotteita. Sitäpaitsi turhempaankin voi rahansa törsätä kun hyvinvointituotteisiin. Hinnasta voi olla kuitenkin montaa mieltä. Apteekista ja luontaistuotekaupastakin saa monia huonoja ja laaduttomia tuotteita.
Zinzinon käärmeöljyihin ei todellakaan kannata hassata rahojaan. Samaa tavaraa saa paljon halvemmalla muualta eivätkä Zinotuotteet paranna terminaalivaiheen syöpää vaikka näinkin on väitetty.
Vierailija kirjoitti:
En varmaan ikinä opi ymmärtämään teitä verkostomarkkinointiin hurahtaneita/sen uhreja.
En minäkään. Kerran yksi puolituttu nainen yritti minua innoissaan saada houkuteltua johonkin verkostoon, enkä tosiaankaan ymmärrä mikä oli se juttu millä hän kuvitteli saavansa minut mukaan. Olisivat edes lähettäneet jonkun hyvännäköisen miehen esitelmöimään minulle, niin siinä olisi ollut edes joku logiikka miten minua oltaisiin yritetty houkutella mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Kerran yksi puolituttu nainen yritti minua innoissaan saada houkuteltua johonkin verkostoon, enkä tosiaankaan ymmärrä mikä oli se juttu millä hän kuvitteli saavansa minut mukaan. Olisivat edes lähettäneet jonkun hyvännäköisen miehen esitelmöimään minulle, niin siinä olisi ollut edes joku logiikka miten minua oltaisiin yritetty houkutella mukaan.
Verkostomarkkinointia tehottomampaa muotoa myydä ei olekaan.
Zinzinon käärmeöljyihin ei todellakaan kannata hassata rahojaan. Samaa tavaraa saa paljon halvemmalla muualta eivätkä Zinotuotteet paranna terminaalivaiheen syöpää vaikka näinkin on väitetty.[/quote]
Mitä on käärmeöljy? Ja mistä saa vastavaa tuotetta edullisemmin, jossa olisi yhtä hyvä suhde omegoita kutosta ja kolmosta? Kapseleina olisi paras? Oletko tutkinut tuotesisällön ja sen pohjalta todennut asian? Sillä ei ole ihan sama mitä Omegaa syö! Ja moni Omega on valmiiksi härskiintynyt ennen kuin se ehtii kapselista suolistoon. En edusta Zinzino tuotteita, mutta minusta tuotteet on laadukkaita. Ja tietenkin ostan laatutuotteita mieluummin edullisesti!
Iines1000 kirjoitti:
IN kirjoitti:
Älkää nyt ottako niitä köyhyysrajan alapuolella elävien "massipäälliköiden" paskapuheita niin vakavasti.Eihän siinä ihmistä tai puheita osteta, vaan tuotteita. Sitäpaitsi turhempaankin voi rahansa törsätä kun hyvinvointituotteisiin. Hinnasta voi olla kuitenkin montaa mieltä. Apteekista ja luontaistuotekaupastakin saa monia huonoja ja laaduttomia tuotteita.
Zinzino ei aiheuta hyvinvointia.
Täällä on hyvä huudella kasvottomasti. Alkuperäiseen kysymykseen ei vastata, mutta huudellaan sen sijaan kaikkea muuta. Nimitellään ihmisiä ja tuotteita ilman perusteita tai kuulopuheiden perusteella. Ennakkoluulottomuutta pliis. Ja antaa jokaisen elää elämäänsä kuten haluaa. Jos joku haluaa maksaa kahvista tuhat euroa, niin siitä vaan. Oma on valinta. Mutta jos antaa perusteluja kommenteilleen, niin niitä on ilo lukea. Vaikka olisi negaakin. En ole puolesta enkä vastaan. Mutta ihme huutelijoita taas löytyy.
Lisäys alkuperäiseen kysymykseen:
Unohdin lisätä linkit mihin viittaan.
Zinzino kahvit:
https://www.zinzino.com/site/FI/fi-FI/products/Premier-Coffee/910321
Virolainen yritys:
http://www.siinsinu.eu/Webshop/EK-OH-2-NEW/