Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä viestittää miehelle

Vierailija
13.03.2019 |

Eli tilanne on seuraava: olen muutaman viikon tapaillut yhtä miestä. On tehty yhdessä kaikenlaista (käyty ravintoloissa, kokkailtu ja yövytty toistemme luona). Mies on yleensä viestitellyt aika paljon ja vastannut nopeasti. Meillä on ollut todella hauskaa yhdessä ja keskusteluyhteys on ollut hyvä.
Nyt ma menin hänen luokseen, syötiin ja katseltiin leffaa ja jäin (häneltä lupaa kysymättä) yöksi hänen luokseen. Meillä oli illalla todella hauskaa (ei kuitenkaan seksiä, muuten hellyyttää oli) ja aamullakin tunnelma oli mielestäni ihan hyvä. Kuitenkin tämän jälkeen miehen viestittely on laantunut todella paljon. Vastaili eilen melkoisella viiveellä ja lyhyesti vaikka oli koko päivän vain kotosalla.
Aiemmin hän kertoi, että liika yhdessäolo saattaa alkaa välillä ahdistaa häntä. Mietinkin nyt, että hän saattaa olla hieman närkästynyt siitä, että jäin lupaa kysymättä yöksi. Toki eilen oli ilmeisesti aika väsynytkin ja olen huomannut, että väsyneenä hänestä tulee hieman etäinen.

En illalla viitsinyt toivotella hänelle hyviä öitä vaikka joka ilta olemme niitä toivotelleet, koska edellinen viestinsä oli aika välinpitämätön.

Miten nyt kannattaisi toimia:

- Jätänkö edelleen viestittämättä ja odotan ottaako itse yhteyttä?
- Toivotanko vain "huomenta" ja katson mitä vastaa ja lähteekö keskustelu rullaamaan?
- Toivotanko huomenet ja pahoittelen, että jäin viimeksi kysymättä yöksi?
- Oli puhetta, että huomenna menisimme yhdessä urheilemaan, niin laitanko vain myöhemmin tänään viestiä ja kysyn onko lähdössä treeniseuraksi?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme säätöjä ihmisillä. Tehtiin sitä, sanoin tätä, mitäs nyt, kuinkahan se reagoi...  Voi hyvänen aika, PUHUKAA!

Vierailija
22/38 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äijällä on ollut "rankka" menneisyys, suosittelen pysymään kaukana hänestä. Viimeistään sitten kun tunnette paremmin, tulet jossain tilanteessa huomaamaan, että se olisi ollut viisasta tehdä heti. Ihan oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala päästä puhumaan kasvotusten kun tuskin tuon kanssa etenkään tällä hetkellä saisi mitään tapaamista edes sovittua, jos jo normiviesteihin vastaaminen on ollut noin nihkeää.

Ja rankemmasta menneisyydestä on aikaa nyt noin 10 vuotta, joten tyyppi on nyt jo pidempään ollut ihan ok. Toki menneisyys varmaan taustalla edelleen väkisin vaikuttaa.

No eipä tätä varmaan ollut tarkoitettu onnistumaankaan, turha jäädä sen enempää vatvomaan. Kohti uusia pettymyksiä! :D

Toki hänet mielelläni olisin edes kaverina pitänyt, mutta lieneeköhän ihan mahdoton ajatus..

Vierailija
24/38 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitetään vähän... Vastaus tulikin, että ei liity maanantain yökyläilyyn. Käsitin, että ylipäänsä viestittely tuntuu vain liian intensiiviseltä, ettei saisi hetken rauhaa.

Mies itse on laitellut omatoimisesti kauhean määrän viestejä päivittäin yli kahden viikon ajan ja olen niihin vastaillut. Nyt kun hänelle niitä näitä vanhasta tottumuksesta laittelin, niin sitten homma ahdistaakin. Jos nyt tuo on isoin syy mikä kaihertaa, niin se nyt ainakin olisi helppo korjata.

Katsellaan nyt miltä homma näyttää, päästäänkö enää juttelemaan kasvotusten tms.

-Ap

Vierailija
25/38 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitetään vähän... Vastaus tulikin, että ei liity maanantain yökyläilyyn. Käsitin, että ylipäänsä viestittely tuntuu vain liian intensiiviseltä, ettei saisi hetken rauhaa.

Mies itse on laitellut omatoimisesti kauhean määrän viestejä päivittäin yli kahden viikon ajan ja olen niihin vastaillut. Nyt kun hänelle niitä näitä vanhasta tottumuksesta laittelin, niin sitten homma ahdistaakin. Jos nyt tuo on isoin syy mikä kaihertaa, niin se nyt ainakin olisi helppo korjata.

Katsellaan nyt miltä homma näyttää, päästäänkö enää juttelemaan kasvotusten tms.

-Ap

usein miehet on tommoisia alussa ja kun enemmän varma naisesta viestit rauhoittuvat vähän. yritä olla positiivinen, en usko että tuossa mitään ongelmaa. varmaan vaan introverttinen tyyppi joka kaipaa omaa aikaa myös.

Vierailija
26/38 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin rasittavia.

Vierailija
27/38 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset on rasittavia. Yksin on introvertin helpointa olla.

Vierailija
28/38 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset on rasittavia. Yksin on introvertin helpointa olla.

Introverttinä tykkään läheisistäni, mutta kyllähän yhdessäolon jälkeen tarvitsee palautumisaikaa. Viestittelyn koen todella rasittavana, vaikka ihmisistä onkin mukava kuulla. Laiskana ihmisenä mieluummin soitan (harvakseltaan) kuin viestittelen. Saatan vaikuttaa etäiseltä, mutta ajattelen kyllä paljon muita. Ihan vain perspektiivinä.

Vierailija
29/38 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin jäänyt auki tämä keskustelu, niin päivitellään vähän tilannetta.

Eli ei oltu reiluun viikkoon yhteydessä. Lopulta sitten otin yhteyttä ja sovittiin, että nähdään jatkossa kaverimeiningillä tai jollain fwb-kuviolla. Nyt menneen viikonlopun aikana nähtiinkin useamman kerran ja nukuttiinkin pari yötä yhdessä. Vielä eilen mies pyysi vain luokseen saunomaan/hengailemaan, ei ollut edes seksiä.

Tästä meidän kuviosta keskusteltiin ja mies sanoi, että nyt kun on oppinut tuntemaan minua paremmin, niin ymmärtää että en ehkä olekaan häntä mihinkään alttarille väkisin raahaamassa. Mies on siis ilmeisesti saanut hieman väärän käsityksen ja veti sen takia liinat kiinni. Oikeasti en todella ole itsekään nyt ryntäämässä mihinkään uuteen suhteeseen.

Sovittiinkin, että ollaan yhdessä kun hyvältä tuntuu ja edetään ihan rauhakseen tilannetta kuulostellen.

Alkuun saatoin kyllä lähteä liian söpöilymeiningillä ja paljon halailtiin ja suudeltiin ym. Nyt olen jättänyt ne osaltani tekemättä ja mies on selvästi rennompi. Välillä hän kuitenkin saattaa koskettaa ohimennen, silittää jalkaa tms., joten alun huumaa lukuunottamatta ilmeisen hittastilämpeävä tyyppi on kyseessä.

En toki tiedä tuleeko tästä ikinä mitään suhdetta. Mutta niin älyttömän hauskaa meillä on aina yhdessä kaikkine pelleilyineen, niin vähintäänkin ystävänä haluan hänet pitää. Myös keskusteluyhteys on parempi kuin ikinä kenenkään kanssa. Aivan kaikesta voi puhua ja ymmärrämme toisiamme todella hyvin.

-Ap

Vierailija
30/38 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä ei harrastettu koska menkkani alkoivat maanantaina

Tosimies soutaa säällä kuin säällä, ja muuallekin voi rakastella kuin vaginaan.

Tosimies ei rakastele, Tosimies penetroi.

Vierailija
31/38 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun päivitit kuulumiset!

Vierailija
32/38 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ylianalysoi. Tiedät itsekin et hän kaipaa joskus omaa tilaa, on väsyneenä etäinen jne. Pilaat jutun kun rupeat taktikoimaan ja ylianalysoimaan. Kysy vain, että hei mites ne huomiset treenit.

Vierailija
33/38 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei oltu reiluun viikkoon yhteydessä. Lopulta sitten otin yhteyttä ja sovittiin, että nähdään jatkossa kaverimeiningillä tai jollain fwb-kuviolla. Nyt menneen viikonlopun aikana nähtiinkin useamman kerran ja nukuttiinkin pari yötä yhdessä. Vielä eilen mies pyysi vain luokseen saunomaan/hengailemaan, ei ollut edes seksiä.

Tästä meidän kuviosta keskusteltiin ja mies sanoi, että nyt kun on oppinut tuntemaan minua paremmin, niin ymmärtää että en ehkä olekaan häntä mihinkään alttarille väkisin raahaamassa. Mies on siis ilmeisesti saanut hieman väärän käsityksen ja veti sen takia liinat kiinni. Oikeasti en todella ole itsekään nyt ryntäämässä mihinkään uuteen suhteeseen.

Sovittiinkin, että ollaan yhdessä kun hyvältä tuntuu ja edetään ihan rauhakseen tilannetta kuulostellen.

Alkuun saatoin kyllä lähteä liian söpöilymeiningillä ja paljon halailtiin ja suudeltiin ym. Nyt olen jättänyt ne osaltani tekemättä ja mies on selvästi rennompi. Välillä hän kuitenkin saattaa koskettaa ohimennen, silittää jalkaa tms., joten alun huumaa lukuunottamatta ilmeisen hittastilämpeävä tyyppi on kyseessä.

En toki tiedä tuleeko tästä ikinä mitään suhdetta. Mutta niin älyttömän hauskaa meillä on aina yhdessä kaikkine pelleilyineen, niin vähintäänkin ystävänä haluan hänet pitää. Myös keskusteluyhteys on parempi kuin ikinä kenenkään kanssa. Aivan kaikesta voi puhua ja ymmärrämme toisiamme todella hyvin.

-Ap

Kuulostaa tutulta. Olin aikanaan vähän vastaavanlaisen miehen kanssa. Veti liinat kiinni kun ahdistui ja sovittiin sitten että lopetetaan tapailu ja korkeintaan seksiä sitoumuksetta. Mun aloitteesta, mä vähän kuin jätin sen miehen.

Kaksi päivää se mies jaksoi tuota, sitten liimautui itse muhun. :D Kohta kymmenvuotispäivää vietetään... On ne outoja otuksia välillä.

Vierailija
34/38 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Kuulostaa hyvältä, kunhan vaan ymmärrät, että hän on nyt petannut itselleen luvan pitää hauskaa myös muiden kanssa. Ja ehkä etsiä samaan aikaan myös jotain vakavampaa.

Vierailija
35/38 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Kuulostaa hyvältä, kunhan vaan ymmärrät, että hän on nyt petannut itselleen luvan pitää hauskaa myös muiden kanssa. Ja ehkä etsiä samaan aikaan myös jotain vakavampaa.

Tiedostan asian. Toisaalta samoilla säännöillä itsekin tässä vaiheessa menen, jos eteen osuu joku mielenkiintoinen tyyppi.

Jos tästä ikinä mitään suhdetta tulee, niin näkisin kuitenkin parhaana ratkaisuna lähteä luomaan sitä juuri näin kaveruuden kautta. Mies on kuitenkin kertonut, että edellisessäkin suhteessa pikkuhiljaa kasvoivat yhteen eikä suhteeseen ole rynnätty.

Näen kuitenkin tuon välillämme olevan "henkisen yhteyden" ja toistemme ymmärryksen erittäin hyvänä valttikorttina ja tiedän sen olevan miehelle tärkeää.

Ap

Vierailija
36/38 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi idiootille?

Vierailija
37/38 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kävi idiootille?

Riippuu varmaan tilanteesta.

Mutta voisitko vähän avata minkä takia saan idiootin leiman otsaan?

Tajuan kuitenkin tilanteen realiteetit ihan hyvin, parisuhdetta tilanteesta ei välttämättä ikinä synny enkä elättele muutenkaan mitään turhan suuria toiveita. Lähinnä katsotaan miten asiat omalla painollaan menee ja asia on tässä vaiheessa molemmille ok.

Kuten aiemmin kirjoitinkin, niin ehdottomasti vähintään ystävinä haluamme jatkossakin pysyä, niin mielestäni mitään ei menetetä vaikka katsottaisiin tulisiko tästä ajan saatossa ihan suhdekin.

Ap

Vierailija
38/38 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäit yöksi ja olit vain kaveri, joten olet vain kaveri ja,suhun on turha aikaansa menettää. Teillä ei ole sittenkään parisuhdetta.