Viking wash lenkkarit pilalle pesussa!
Ostin huhtikuussa Viking wash lenkkarit lapsille Stockalta.
Pari viikkoa sen jälkeen luin täältä (tai av:ltä) että jollain oli ekassa pesussa niistä lähtenyt maalit.
Näin kävi nyt meilläkin. Pesin lenkkarit ekaa kertaa tänään aivan ohjeen mukaisesti ja maalit lähti lähes kauttaaltaan isoilta alueita!
Kuittia minulla ei niistä enää ole enkä pysty todistamaan, että oli eka kerta kun ne pesin. Kannattaako mennä valittamaan Stockalle? Ottaa aika lailla pattiin, että lähes 50 ¿ kengät joiden kuuluisi kestää konepesua menee pilalle ekassa pesussa.
Nämä nimenomaiset wash lenkkarit ovat vaaleanpunaise joissa kukkia ja sydämiä. Yhdelle lapsista ostin ne kantistarjouksessa olleet saman merkkiset wash lenkkarit mutta en ole niitä vielä pessyt.
grrr.
Kommentit (7)
Ei kuittia saa vaatia tuollaisessa selvässä virheessä. Ostajaliike joko vaihtaa tai pyytää hoitamaan asian valmistajan kanssa. Uudet kengät kuitenkin on saatava.
Itse sain juuri viime vuoden mallin sadepuvusta rahat takas plus pitää sen ehjän takin (housut rikki). Eikä kuittia kyselty.
en tosin ole vielä pessyt kertaakaan. Luulisin siis, että joku valmistusvirhe noissa pilalle menneissä täytyy olla.
Meilläkin on samaiset tossut käytössä, en ole vielä pessyt! Tosin meillä on värinä punainen. Kerro sitten, kuinka kävi, jos meillä on sama edessä.
Olen tosin kanta-asiakas, joten jos suunnilleen muistaa ostopäivämäärän, näkyy ostos heidän koneillaan.
Itse kyllä uskon, että Stocka vaihtaa/hyvittää ne, vaikkei kuittia olisikaan ja vaikket olisikaan kantis. Toivotaan ainakin näin!
Meillä on myös Vikingin Washit, ensimmäistä kertaa tänä keväänä, ja olen nyt kerran pessyt ja ne on kuin uudet! Vähän epäilin, että miten mahtaa " nupukkipinta" kestää ja haalistuuko tummansininen väri, mutta huoli osoittautui turhaksi. Samaa mallia myytiin Stockalla, mutta itse ostin Citymarketin tarjouksesta, 34.90¿. :)
En sitten missään valituskierroksella käynytkään. Kun kengät olivat kuivuneet ne näyttivät taas siltä miltä ennen pesuakin. En tajua sitä laikukkuutta märkänä?
Nmä kengät eivät ole sellaiset nupukkiset mitkä oli kantistarjouksessa vaan nahkaiset. Sellaisia nupukkisia meillä on ollut ennenkin ja nytkin yhdellä lapsista on. Mutta tytöille en saanut niistä enää värejä ja siksi ostin kalliimmalla noita nahkaisia. Kuluvat kyllä ihan eri tavalla kuin upukkiset vaikka olivat kalliimmatkin.
Vaikka sinulla ei olekaan kuittia, saattaa kenkien vaihto/rahojen palautus onnistua. Sinuna soittaisin ensin Stockmannille asiakaspalveluun ja selostaisin asian puhelimesssa. Olen itse saanut vaihdettua tekonahkatakin, josta väri rupesi kulumaan pois, vaikka minulla ei enää kuittia ollutkaan. Kyseisessä takkierässä oli valmistusvirhe, joten kauppa hyvitti vaikkei minulla enää kuittia ollutkaan. Enkä myöskään pystynyt todistamaan, etten olisi esim. puhdistanut takkia väärin. Aina kannattaa yrittää! Ja kerrohan sitten miten kävi!