Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitä saa aina nauraa kun selailee asuntoilmoituksia

Vierailija
12.03.2019 |

En voi uskoa tätä todeksi. Nyt ovat jotkut kyllä keksineet hyvän vitsin: myydä ränsistyneestä puutalosta yksi naurettavan pieni 13 neliön huone sadalla tonnilla. Itse en arvosta koko rakennusta sen arvoiseksi.

En linkkaa suoraan tähän mutta etsikää alueelta helsinki max 15 neliötä yksiö.

Naurettava tarjous, katsokaa nyt tuota vessaa? jälkikäteen joku insinöörismies itse sen tonne pikku koppiin asentanut :D ovi pitää jättää auki jotta pöntölle mahtuu istumaan :D tai sitten pitää yrittää istua siinä väärinpäin :D

Ei tonne mahdu edes sänky mihinkään.

Ahneus huipussaan. Joku ajattelee tekevänsä miljoonan tilin myymällä tuollaisia "huoneistoja" omakotitalosta. Onko edes laillista? Miten huone voi olla huoneisto?

Ei helv.. eihän siis tossa ole mitään järkeä. Sata tonnia kasasta lautaa ympärillä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että miksi toi asunnon omistaja on sisustanut tuon yläkerran noin hienoksi. Sillä on ensin ollut koko talo, ja pikkuhiljaa se on joutunut muuttamaan tuonne ylös yläkertaan pakoon homeongelmaa. Toi on se viimeinen pysäkki, pitemmälle ei enää pääse. Toi on luultavasti rakas perintömökki, eikä asukas ole halunnut luopua siitä. Nyt ainoa keino on myydä höskä kalliilla.

Vierailija
42/49 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että miksi toi asunnon omistaja on sisustanut tuon yläkerran noin hienoksi. Sillä on ensin ollut koko talo, ja pikkuhiljaa se on joutunut muuttamaan tuonne ylös yläkertaan pakoon homeongelmaa. Toi on se viimeinen pysäkki, pitemmälle ei enää pääse. Toi on luultavasti rakas perintömökki, eikä asukas ole halunnut luopua siitä. Nyt ainoa keino on myydä höskä kalliilla.

Mä taas ajattelin, että se on laitettu myyntiä varten, tyyliin "paskankin voi kiillottaa" (Myytinmurtajien testi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ajattelin, että se on laitettu myyntiä varten, tyyliin "paskankin voi kiillottaa" (Myytinmurtajien testi)

Jaa, no vaikea sanoa, kun ei tunne omistajia. Taustahan voi tosiaan olla mikä vain.

Sitten toinen mikä mulle tuli mieleen, on että toi remontti on tehty ammattikoululaisen harjoitustyönä. Jos ei vaikka ole löytänyt muutakaan remontoitavaa.

Vierailija
44/49 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten en kyllä maksaisi penniäkään, jos on remontti harjoitustyönä teetetty.

Vierailija
45/49 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon suunnilleen tollasessa asunu mutta siellä oli sellainen ylellisyys kuin suihku.

Vierailija
46/49 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerrasta laitettu pieni koppi "kuntoon" ja myynnin tuotoilla tarkoitus kattaa edes murto-osa talon kunnostuksesta?

Vierailija
47/49 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vaihdossa suihkukoppi makkarin nurkassa, ni hyvinhän tuonnekin sellaisen saisi. Jos rakentaisi matalan parven, jonne saisi sängyn ja alle suihkun ja ruokapöydän. Tulisi varmasti todelle hieno ja miellyttävä! Hintaakin voisi sitten nostaa ihan reilusti.

Vierailija
48/49 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siis jos ajattelee että tarvitsisi säännöllisesti majoitusta helsingissä, kuitenkin niin että hotelli tulisi kalliiksi. Onhan tuo sinänsä hyvä diili. Mistään helsingistä et saa sadalla tonnilla mitään kämppää, saati tollasilla asuinkuluilla. Saattaishan se jollekin opiskelijallekin kelvata. Minä asuin aikani turussa 11-neliön asunnossa. Siinä ei ollut keittiötä tosin. Pieni vessa-suihku ja sänky. Pieni pöytä läppärille. Pikkujääkaappi ja mikro. Maksoin siitä muistaakseni 250€/kk.

Vierailija
49/49 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vaihdossa suihkukoppi makkarin nurkassa, ni hyvinhän tuonnekin sellaisen saisi. Jos rakentaisi matalan parven, jonne saisi sängyn ja alle suihkun ja ruokapöydän. Tulisi varmasti todelle hieno ja miellyttävä! Hintaakin voisi sitten nostaa ihan reilusti.

👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan