Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäväriset sukkikset häihin?

Vierailija
16.03.2013 |

Oon parin viikon päästä menossa häihin. Mulla on sellainen todella hillitty tummansininen mekko, jossa on 3/4-hihat. Kengät on sellaiset melko matalakorkoiset ja mustat, hyvin hillityt nekin. Sukkahousujen pitäis sitten olla jotain räväkämpää, etten näytä ihan diakonissalta. Jostain syystä lyö tyhjää, kaikki keksimäni värivaihtoehdot tuntuu jotenkin huonoilta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, nyt pitää mennä. Palaan myöhemmin. Älkääkä sanoko ihonväriset, en tosiaan halua näyttää enää konservatiivisemmalta :D

Ap

Vierailija
2/6 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kielsitkin, sanon ihonväriset. Säväytä mieluummin koruilla, kampauksella, laukulla, meikillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne ihonväriset sukkikset ja joku näyttävä kaulakoru, niin et näytä diakonissalta..

Vierailija
4/6 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sukkikset ois "tylsät", ni huivi, laukku, korut, kampaus? 

Vierailija
5/6 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhla on juhla eikä sinne todellakaan laiteta mitään neonpinkkejä sukkiksia! Ihon väriset sukkikset kuuluu juhlaan. Laita mekon seuraksi näyttävät korvikset tai kaulakoru, hiukset kauniisti ja hyvä meikki. Käsiin mys koruja ja näyttävä käsilaukku.

Vierailija
6/6 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, oikeasti tein tämän avauksen kiusatakseni teitä ihonvärisetsukkikset-mammoja! En säväytä huivilla (ei sovi puvun kanssa), en laukulla (mulla ei ole varaa kalliiseen laukkuun, enkä edes ota käsilaukkua, koska mulla on lapsen hoitolaukku, en kaulakorua (puvussa on sellainen pääntie, johon on vaikea yhdistää mitään omistamaani kivaa korua), tukkani on niin nyt lyhyt, ettei siihen juuri kampauksia väkerretä. Mulla on juhlissa mukana ehtivä taapero, joten kaikki ulokkeet jätän minimiin, yhden korun olen suunnitellut laittavani.

Mä ymmärrän, että kaikki muut av-mammat käy tosi hienoissa yläluokan juhlissa, mutta mun suku ja ystäväpiiri on ihan tavallista keskiluokkaa, joten juhlissa voi näyttää myös omalta itseltään ilman, että kukaan loukkaantuu, ahdistuu tai järkyttyy. (Oikeasti mä kyllä luulen, että jos mulla olis tohon mekkoon yhdistettynä ihonväriset sukkikset, sulhanen veisi parhaan ystäväni vaivihkaa sivummalle ja kysyisi, onko tuolla XX:llä (=minä) kaikki kunnossa.

Mutta jos jotakuta oikeasti kiinnostaa ehdottaa mulle jotain kivaa väriä, niin otan ehdotukset mielenkiinnolla vastaan, vaikka tosiaan teinkin tämän avauksen siitä syystä, että halusin hihitellä vastauksille.

Ap