Miten voi leikkaus kampaajalla maksaa 25 e?
Kävin just kampaajalla ja maksoin leikkauksesta tuon verran. Maksoin pankkikortilla ja kuitinkin sain.
Kommentit (27)
Ei kuitin saaminen tarkoita sitä että tulo ilmoitetaan verottajalle. Kuitteja voi kirjoittaa ja niitä tulostaa ihan rajattomasti ja heittää vastakappale roskiin.
Yrittäjän tulosta puolet menee veroihin ja niihin rinnastettaviin maksuihin, jäljelle jäävästä osasta täytyy maksaa liiketilat, välineet, markkinointi, sähkö, vesi, kampaamossa teosto-maksut jne. 25 euron laskutus 45 minuutin työstä on mahdoton yhtälö.
Meidän 2v lapsen tukanleikkuu (pidempi kihara tukka) maksoi 20€! Siis latvoja pätkittiin 2 vuotiaalta, aikaa meni alle 10min. Olin järkyttynyt... Porissa.
Todennäköisesti 25€ kampaaja tekee osan "pöytälaatikkoon" pimeästi. Esim. 2 x 25€= 50€ pv x 5 päivää = 250€ viikko, tonni kuussa pimeesti käteen! Onneks tuli se kuittipakko! Mielummin maksan kunnon hinnan josta yrittäjä maksaa verot ja velvoitteet! Itekin joudun palkastani verot maksamaan
Minä otan mielelläni kenet tahansa töihin niin että maksan kampaajan veloittaman hinnan, tietyin ehdoin. Tuotte itse vessapaperia myöten kaikki tavaranne. Siivouksen hoidatte itse tai palkkaatte siivoojan. Oheistuotteita saa myydä, kunhan hankitte ne itse. Niiltä hetkiltä, kun asiakkaita ei käy, ette tietenkään saa mitään. Se siivous on palkatonta aikaa.
Tuo että yrittäjän tulosta puolet menee veroihin ja jäljelle jäävästä osasta maksetaan ties mitä on kyllä hölynpölyä. Vero maksetaan karkeasti sanoen tuotot-kulut osasta. Alv:n maksaa asiakas.
Todennäköisesti 25€ kampaaja tekee osan "pöytälaatikkoon" pimeästi. Esim. 2 x 25€= 50€ pv x 5 päivää = 250€ viikko, tonni kuussa pimeesti käteen! Onneks tuli se kuittipakko! Mielummin maksan kunnon hinnan josta yrittäjä maksaa verot ja velvoitteet! Itekin joudun palkastani verot maksamaan
Itse olen käynyt jo monta vuotta samalla kampaajalla. Marraskuussa oli 25 euroa ja tammikuussa oli 25 euroa. Ja molemmilla kerroilla sain kuitin.
48000 asukkaan kaupunki etelä-Suomessa.
Ei kuitin saaminen tarkoita sitä että tulo ilmoitetaan verottajalle. Kuitteja voi kirjoittaa ja niitä tulostaa ihan rajattomasti ja heittää vastakappale roskiin.
Yrittäjän tulosta puolet menee veroihin ja niihin rinnastettaviin maksuihin, jäljelle jäävästä osasta täytyy maksaa liiketilat, välineet, markkinointi, sähkö, vesi, kampaamossa teosto-maksut jne. 25 euron laskutus 45 minuutin työstä on mahdoton yhtälö.