Tunnetko hikikomoreita?
Jos joku ei tiedä, mistä on kyse.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 00:17"]
En ole ruma vaan komea :D Kaikille miehille kuuluu kaunis nainen. Suurin osa naisista olisi nättejä, jos vain haluaisivat, joten ei se ole ollenkaan kohtuuton vaatimus.
[/quote]
Niin että naisten pitäisi tehdä itsestään nättejä sua varten mutta sun ei tarvi tehdä mitään...? Noh, provohan tämä tietysti on, mutta ehkä tällaisia megatorsteja on ihan oikeastikin olemassa.
Vai että komea? Siis oletko sinä tuo joka kirjoitti että kukaan nainen ei huoli?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:28"]On
ajettava kainalokarvat, värjättävä hiuksia, nypittävä kulmakarvat, ajettava säärikarvat, ajettava pillukarvat, laihdutettava koko ajan, rasvattava naamaa, levitettävä päivävoidetta, levitettävä ripsiväriä ja huulipunaa, illalla poistettava ne, hoidettava hiuksia, föönättävä, pidettävä huolta kynsistä, hommattava kivoja vaatteita, laihdutettava ihan koko ajan... Nämä tuli ekana mieleen.
[/quote]
Vaimoni ei tee näistä mitään, paitsi joskus kyllä hommaa vaatteita ja mielummin kuulemma kivoja kuin rumia ja huonoja. On kelvannut.
[/quote]
Siis sun vaimo paahtaa tuolla kesällä kainalo- ja säärikarvat liehuen? Ja riippuu tietysti työstä, mutta jos yhtään on asiakaspalvelussa tai hyväpalkkaisessa duunissa, niin ei vaan voi nousta sängystä ja mennä suihkunraikkaana töihin.
[/quote]
No tuo että ei voi vain mennä suoraan sängystä töihin koskee kyllä yhtä lailla miehiä kuin naisiakin. Kyllä asiakaspalvelijamiehenkin pitää leikata hiukset ja kynnet, ajaa parta jne. Naiselle riittää juuri se sama.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 00:23"]
No tuo että ei voi vain mennä suoraan sängystä töihin koskee kyllä yhtä lailla miehiä kuin naisiakin. Kyllä asiakaspalvelijamiehenkin pitää leikata hiukset ja kynnet, ajaa parta jne. Naiselle riittää juuri se sama.
[/quote]
Suurin osa naisista ei kuitenkaan tyydy siihen, koska haluavat miellyttää miehiä ja edetä uralla. Mistä tullaan taas siihen, että naiset tekevät paljon asioita miellyttääkseen miehiä. Niinkuin asian pitäisi sinun mielestäsi olla. Silloin kun et itke, että miksi minun pitäisi tehdä itselleni jotain kun naisetkaan ei tee :D.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 00:22"]
Vai että komea? Siis oletko sinä tuo joka kirjoitti että kukaan nainen ei huoli?
[/quote]
No se oli vitsi. Tavallisen suomalaisen miehen näköinen olen. Vähän samaa näköä kuin Laasasessa jos olet kuvansa nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 00:17"]
En ole ruma vaan komea :D Kaikille miehille kuuluu kaunis nainen. Suurin osa naisista olisi nättejä, jos vain haluaisivat, joten ei se ole ollenkaan kohtuuton vaatimus.
[/quote]
Niin että naisten pitäisi tehdä itsestään nättejä sua varten mutta sun ei tarvi tehdä mitään...? Noh, provohan tämä tietysti on, mutta ehkä tällaisia megatorsteja on ihan oikeastikin olemassa.
[/quote]
Voin laittaa partavettä ("Menneniä") :D
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 00:35"]
[/quote]
No se oli vitsi. Tavallisen suomalaisen miehen näköinen olen. Vähän samaa näköä kuin Laasasessa jos olet kuvansa nähnyt.
[/quote]
Siinä tapauksessa olet kaukana komeasta.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 01:36"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikö kukaan tosiaan enää pidä pitkistä, vaaleista pohjoismaalaisen näköisistä miehistä?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 01:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikö kukaan tosiaan enää pidä pitkistä, vaaleista pohjoismaalaisen näköisistä miehistä?
[/quote]
Mutta jos naamasi muistuttaa vähääkään Laasasta...
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 01:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 01:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mutta jos naamasi muistuttaa vähääkään Laasasta...
[/quote]
Kai tässä on parempi pysyä vaan hikikomerossa sitten.
Mä olen hyvin pitkälle tuollainen ja haluankin olla. Lievä asperger on joo. Mutta elättäjinä ei ole vanhemmat vaan mies. Teen sille ruokaa ja annan seksiä joka päivä ja se elättää mua. Nuorena tuli tosin sen verran tsempattua että ehdin lisääntyä ja jälkeläiseni on lähes samanlainen olmi kuin minä.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:28"] [quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:23"] Naisten vika tietysti. Miksi minun pitäisi muuttua, kun ei naistenkaan tarvitse, vaan kelpaavat parisuhteisiin omina itsenään? Mitäs tasa-arvoa se sellainen on? [/quote] Buahaha. Ihanko tosissasi olet tässä käsityksessä? Ymmärrätkö miten helvetisti naiset oikeasti näkevät vaivaa miesten takia? Tässä esim. lista naisten normaaleista puunauksista. Mitä sulla on? Deodorantti ja parranajo? Onajettava kainalokarvat, värjättävä hiuksia, nypittävä kulmakarvat, ajettava säärikarvat, ajettava pillukarvat, laihdutettava koko ajan, rasvattava naamaa, levitettävä päivävoidetta, levitettävä ripsiväriä ja huulipunaa, illalla poistettava ne, hoidettava hiuksia, föönättävä, pidettävä huolta kynsistä, hommattava kivoja vaatteita, laihdutettava ihan koko ajan... Nämä tuli ekana mieleen. [/quote] Mutta naisethan tykkäävät puunata itseään, joten ei sitä lasketa![/quote]
Niinpä, ei lasketakaan. Samoin kuin miehet tykkää veljellisesti kilvoitella keskenään kaikilla elämänalueilla nyrkkitappelusta nanoteknologian hallintaan ja runonlausuntaan, tehdä paljon töitä ja tienata rahaa. Ei se ole mitään muuttumista tai panostamista.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 20:32"]
Meidän yksi huone on muuttunut 24-vuotiaan syrjäytyneen hikikomeroksi.
[/quote]
Tiedätkö, että termillä "hikikomero" ei ole mtään tekemistä hien kanssa? Tarkoittaa eristyksiin vetäytyvää.
[/quote]
HikikomORI! FACEPALM
[/quote]
Mammat ei taida tuntea alan terminologiaa. Älä tule kuule mulle herjaamaan oikeinkirjoituksesta vaan käy Ylilaudalla sivistymässä.
Miten hikimori toimii, jos kotiin tulee vieraita? Lähtee karkuun?
Ei kotiin varmaan tule vieraita, tai jos tulee niin vanhemmat huolehtii ettei ne huomaa hikikomoria. Se häpeä nääs. Ja hoivaaminen. Tuolla Wikipediassahan sanottiin, että jossain tapauksissa, jos nuori linnoittautuu keittiöön, niin vanhemmat antaa sen olla siellä ja tekee ruokansa vaikka retkikeittimellä tai rakentaa uuden keittiön toiseen huoneeseen. Tuo koko hikikomorius perustuu siihen, että ulkopuolelta (lähinnä kai perheeltä) ei tule mitään pakkoa tai painetta tulla ulos sieltä huoneesta. Eikä kukaan mene sinne huoneeseen.
Veljeni oli sellainen peräkamarin hikikomori. Nyttemmin kyllä käy ansiotyössä, vaan kun työpäivä päättyy, hän linnoittautuu jälleen kammariinsa ja seurustelee tietokoneensa kanssa. Hän on muuten jonkin sortin nörtti myös ammatikseen.
Yhtäältä olen iloinen hänen puolestaan. Siinä on mies mieleisellään alalla. Työssään hän on ahkera, lahjakas ja muun henkilöstön arvostama. Toisaalta olen surullinen siitä, että hyvä mies menee hukkaan. Kun hän ei ole epäsosiaalinen, ruma, tyhmä, köyhä tai sairas, niin voisiko joku ennakkoluuloton nainen käydä hakemassa sieltä kotoaan?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 10:21"]
Veljeni oli sellainen peräkamarin hikikomori. Nyttemmin kyllä käy ansiotyössä, vaan kun työpäivä päättyy, hän linnoittautuu jälleen kammariinsa ja seurustelee tietokoneensa kanssa. Hän on muuten jonkin sortin nörtti myös ammatikseen.
Yhtäältä olen iloinen hänen puolestaan. Siinä on mies mieleisellään alalla. Työssään hän on ahkera, lahjakas ja muun henkilöstön arvostama. Toisaalta olen surullinen siitä, että hyvä mies menee hukkaan. Kun hän ei ole epäsosiaalinen, ruma, tyhmä, köyhä tai sairas, niin voisiko joku ennakkoluuloton nainen käydä hakemassa sieltä kotoaan?
[/quote]
On sitä ainakin ikävällä sukulaisella paiskattu, siis sulla. Mitäpä jos lakkaisit säälittelemästä ihmisiä jotka ovat onnellisia omilla tavoillaan. Millähän oman käden oikeudella kaikenmaailman pyörremyrskyn lailla muiden asioissa sörssivät rasitetädit kuvittelevat että muidenkin elämänvalinnat kuuluvat heille. Täysiä tyranneja tuollaiset, eli ei mikään ihme jos sua ja sun kaltaisia karttaakin. Eiköhän mies kuule löydä kumppanin jos sellaisen itselleen tahtoo. Löytää tai ei, tahtoo tai ei, niin sinun asiasihan se ei ole.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:57"]
Tietysti naisen tulee olla kaunis ja ilo silmälle...
[/quote]
No jos sä olet mieluimmin yksin kuin oman tasoisesi naisen kanssa niin valintahan sekin on. En vain sitä ymmärrä, että miksi sitten itket että kukaan nainen ei huoli.
[/quote]