Tunnetko hikikomoreita?
Jos joku ei tiedä, mistä on kyse.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 22:33"]
Minä olen!
Miksikö? Koska kukaan nainen ei huoli.
Ketään ei varmaan yllätä, että olen myös miesasiamies.
[/quote]
Ymmärrätkö että vika on sinussa itsessäsi vai ajatteletko että naisten vika? Jos vastaus on edellinen, silloin asialle on myös jotain tehtävissä koska itseään voi muuttaa, muita ihmisiä ei.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:11"]
[/quote]
Kannattaako pilata sillä viimeisetkin mahikset saada nainen? Sekoitat pääsi laasaslaisella tuuballa ja varmistat että kaikki edellytykset parisuhteeseen on kohta historiaa.
[/quote]
Laasasellakin on naisystävä, joten ei kai se miesasiamieheys nyt aivan ylivoimainen este ole seurustelulle...vai onko?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:15"]
Minä olen!
Miksikö? Koska kukaan nainen ei huoli.
[/quote]
Ymmärrätkö että vika on sinussa itsessäsi vai ajatteletko että naisten vika? Jos vastaus on edellinen, silloin asialle on myös jotain tehtävissä koska itseään voi muuttaa, muita ihmisiä ei.
[/quote]
Naisten vika tietysti. Miksi minun pitäisi muuttua, kun ei naistenkaan tarvitse, vaan kelpaavat parisuhteisiin omina itsenään? Mitäs tasa-arvoa se sellainen on?
Mihin perustuu tieto että Laasasella on naisystävä? Ja ei kai mikään ole ylivoimainen este, mutta ei tarvi olla kummoinenkaan maalaisjärki tajutakseen, että naisten veemäisyyden märehtiminen tuskin parantaa tilannetta.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:23"]
Naisten vika tietysti. Miksi minun pitäisi muuttua, kun ei naistenkaan tarvitse, vaan kelpaavat parisuhteisiin omina itsenään? Mitäs tasa-arvoa se sellainen on?
[/quote]
Buahaha. Ihanko tosissasi olet tässä käsityksessä? Ymmärrätkö miten helvetisti naiset oikeasti näkevät vaivaa miesten takia? Tässä esim. lista naisten normaaleista puunauksista. Mitä sulla on? Deodorantti ja parranajo?
On
ajettava kainalokarvat, värjättävä hiuksia, nypittävä kulmakarvat, ajettava säärikarvat, ajettava pillukarvat, laihdutettava koko ajan, rasvattava naamaa, levitettävä päivävoidetta, levitettävä ripsiväriä ja huulipunaa, illalla poistettava ne, hoidettava hiuksia, föönättävä, pidettävä huolta kynsistä, hommattava kivoja vaatteita, laihdutettava ihan koko ajan... Nämä tuli ekana mieleen.
[/quote]
Ei sun tarvikaan muuttua, mutta jos et kerran saa naista niin ehkä kannattaisi. Mutta ei siinä mitään, kaikin mokomin istu siellä vaatimassa että muut muuttuu niin poistat itsesi geenipoolista eikä tarvi katsoa uutta sukupolvea tuollaista.
Sitä voi istua yksin komerossaan ja miettiä sitä kuinka epäreilu elämä on ja kuinka huonosti asiat ovatkaan ja kuinka huonosti sua kohdellaan ja kuinka kaikki on paskaa paitsi kusi. Miksi toinen, jolla on samoja kokemuksia elää kuitenkin ihan mielekästä elämää ja toinen linnoittautuu kotiin itkemään? Se valitettavasti nyt vaan on niin, että jokainen meistä saa turpaansa mennen tullen, toiset silti päättää yrittää ja niillä on aika mukavaa kaikesta huolimatta. Niin kauan kuin syyttää toisia pahoista fiiliksistään, elämä on kurjaa.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:24"]
Mihin perustuu tieto että Laasasella on naisystävä? Ja ei kai mikään ole ylivoimainen este, mutta ei tarvi olla kummoinenkaan maalaisjärki tajutakseen, että naisten veemäisyyden märehtiminen tuskin parantaa tilannetta.
[/quote]
Blogissaan hän on maininnut...
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:28"]
[/quote]
Buahaha. Ihanko tosissasi olet tässä käsityksessä? Ymmärrätkö miten helvetisti naiset oikeasti näkevät vaivaa miesten takia? Tässä esim. lista naisten normaaleista puunauksista. Mitä sulla on? Deodorantti ja parranajo?
On
ajettava kainalokarvat, värjättävä hiuksia, nypittävä kulmakarvat, ajettava säärikarvat, ajettava pillukarvat, laihdutettava koko ajan, rasvattava naamaa, levitettävä päivävoidetta, levitettävä ripsiväriä ja huulipunaa, illalla poistettava ne, hoidettava hiuksia, föönättävä, pidettävä huolta kynsistä, hommattava kivoja vaatteita, laihdutettava ihan koko ajan... Nämä tuli ekana mieleen.
[/quote]
Mutta naisethan tykkäävät puunata itseään, joten ei sitä lasketa!
Kannattaa selvittää mikä on naisenpuutteen perimmäinen syy ja sitten tehdä sille jotain. Asperger - varmasti on olemassa jotain terapiaa jonka avulla pärjää paremmin ympäröivän maailman kanssa. Hankkiudu tekemisiin muiden assien kanssa, siellä on varmaankin samojen ongelmien kanssa painivia naisia. Jollei Laasanen sitten ole saanut vakuutettua sulle että 20-vuotiaan missin pitäsi antaa sulle, ja jos ei anna, on syytä märehtiä tilannetta koko loppuelämä. Persoonallisuushäiriö ja torikauhu - ks. edellinen. Vastenmielinen ulkonäkö - rupea treenaamaan. Itsetunto nousee väistämättä ja sekä naiset että miehet tykkäävät sellaisesta. Salilla tapaa ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:44"]
Mutta naisethan tykkäävät puunata itseään, joten ei sitä lasketa!
[/quote]
Joo, karvojen ajelu se on jotain mitä kaikki ihmiset tekisivät vapaa-ajallaan jos voisivat valita.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:29"]
[/quote]
Ei sun tarvikaan muuttua, mutta jos et kerran saa naista niin ehkä kannattaisi. Mutta ei siinä mitään, kaikin mokomin istu siellä vaatimassa että muut muuttuu niin poistat itsesi geenipoolista eikä tarvi katsoa uutta sukupolvea tuollaista.
[/quote]
Olen vela, joten geenipoolista poistamiset meni väärään osoitteeseen.
No, tässä nyt jo on käynyt selväksi miksi et tule koskaan saamaan naista ja parempi niin, naisten kannalta.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:28"]On
[/quote]
Vaimoni ei tee näistä mitään, paitsi joskus kyllä hommaa vaatteita ja mielummin kuulemma kivoja kuin rumia ja huonoja. On kelvannut.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:48"]
Kannattaa selvittää mikä on naisenpuutteen perimmäinen syy ja sitten tehdä sille jotain. Asperger - varmasti on olemassa jotain terapiaa jonka avulla pärjää paremmin ympäröivän maailman kanssa. Hankkiudu tekemisiin muiden assien kanssa, siellä on varmaankin samojen ongelmien kanssa painivia naisia. Jollei Laasanen sitten ole saanut vakuutettua sulle että 20-vuotiaan missin pitäsi antaa sulle, ja jos ei anna, on syytä märehtiä tilannetta koko loppuelämä. Persoonallisuushäiriö ja torikauhu - ks. edellinen. Vastenmielinen ulkonäkö - rupea treenaamaan. Itsetunto nousee väistämättä ja sekä naiset että miehet tykkäävät sellaisesta. Salilla tapaa ihmisiä.
[/quote]
En ole assburger enkä persoonallisuushäiriöinen. Liikuntaa harrastan nykyiselläänkin, mutta "treenaamaan" eli suorittamaan en ala ihan periaatteesta.
Älkää nyt Laasasta kaikesta syyttäkö!
Ttietysti naisen tulee olla kaunis ja ilo silmälle...
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:28"]On
[/quote]
Vaimoni ei tee näistä mitään, paitsi joskus kyllä hommaa vaatteita ja mielummin kuulemma kivoja kuin rumia ja huonoja. On kelvannut.
[/quote]
Siis sun vaimo paahtaa tuolla kesällä kainalo- ja säärikarvat liehuen? Ja riippuu tietysti työstä, mutta jos yhtään on asiakaspalvelussa tai hyväpalkkaisessa duunissa, niin ei vaan voi nousta sängystä ja mennä suihkunraikkaana töihin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:57"]
Tietysti naisen tulee olla kaunis ja ilo silmälle...
[/quote]
No jos sä olet mieluimmin yksin kuin oman tasoisesi naisen kanssa niin valintahan sekin on. En vain sitä ymmärrä, että miksi sitten itket että kukaan nainen ei huoli.
Ihan tasan tarkkaan kaikki ne, jotka etsivät syytä pahaan oloonsa muista ovat onnettomia. Peiliin katsominen sattuu, mutta se on sen arvoista. Elämä avautuu ihan toisella tavalla. Suosittelen lämpimästi.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 00:01"]
Ihan tasan tarkkaan kaikki ne, jotka etsivät syytä pahaan oloonsa muista ovat onnettomia. Peiliin katsominen sattuu, mutta se on sen arvoista. Elämä avautuu ihan toisella tavalla. Suosittelen lämpimästi.
[/quote]
Osa ihmisistä ei kerta kaikkiaan tajua peiliin katsomisen ideaa. Omassa lähipiirissä on yksi joka ei kerta kaikkiaan ymmärrä mitä vikaa on ajatuksessa "mmmmiksi kaikki eivät ole samanlaisia kuin minä ja toimi niinkuin minä toimin?". Ei vaikka miten yritettäisiin selittää ja vääntää rautalangasta. En tiedä onko kyse jonkinlaisesta äärimmäisestä defenssistä vai jostain aivojen rakenneviasta. Joka tapauksessa helvetin onneton ihminen on kyseessä joka ei ole koskaan osannut nauttia elämästä.
[/quote]
Kannattaako pilata sillä viimeisetkin mahikset saada nainen? Sekoitat pääsi laasaslaisella tuuballa ja varmistat että kaikki edellytykset parisuhteeseen on kohta historiaa.