Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 20-vuotias nainen suuttuu perinpohjin kun ei tarjoa hänelle kyytiä autolla?

Vierailija
12.03.2019 |

Me aloitettiin AMK:ssa samaan aikaan ja samassa ryhmässä mutta ei olla muuten tekemisissä. Aikaisemmin viikolla oltiin poistumassa vähän syrjäisemmästä toimipisteestä. Jostain syystä kielikurssit järjestetään siellä.
Minä lähdin autolla ja tämä naikkonen kävellen pienessä seurueessa. Ajoin heidän ohi ja samalla yksi niistä näytti minulle keskaria. Tuli mieleen että miksi ihmeessä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli semmonen bon voyage -tunne.

Vierailija
2/7 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on seksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kurvannut autolla naisen eteen, leväyttänyt oven dramaattisesti auki ja kävellyt naisen luo samalla huutaen "JUMALISTE SAATANA MIKÄ OLI ONGELMASI"

Vierailija
4/7 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas?

Vierailija
5/7 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä kävi mielessä että häntä vtutti kävellä ne kolme ja puoli kilometriä pakkasessa ja lumisateessa, ja että hän saapuisi niin sopivasti myöhässä lounaalle että joutuisi jonottamaan tolkuttomasti. Mutta miksi hän purkaa sen minuun? Miten minä liityn siihen?

Vierailija
6/7 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vieras nainen näyttää keskaria = 20-vuotias nainen suuttuu perinpohjin (ja luulet tietäväsi vielä syynkin)?

Entä jos hän näytti keskaria siksi, että olet luokan omituinen, mulkoileva friikki, jonka tuijotukseen hän on kyllästynyt?

Vierailija
7/7 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah taas? :D taitaa sua paljonkin nyt vaivata tämä. Olisit sanonut että vttuakos keskaria näyttelet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan