Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työnperässä pakkomuuttavat muuttavat hellsinskiin?

Vierailija
16.03.2013 |

Kun samalla voisi muuttaa oikeisiin kaupunkeihin tai sellaisiin maihin, joissa on työpaikkoja ja ilmasto parempi ja ihmiset eivät ole ns piiloryssiä. Eikö kannattaisi muutta saman tien johonkin parempaan paikkaan jos kerran on pakkomuutto edessä. Huomaa ihan katukuvasta kuinka moni ihminen on ns vittuuntunut, asuvat jossain kuppaisessa lähiössä ja työpäivä vie 10 tuntia matkoineen ja suku ja verkostot ovat ihan muualla. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennekysymys.

Minä olen muuttanut työn perässä Helsinkiin ja asunut siellä, Vantaalla ja nyt Espoossa ja olen viihtynyt oikein hyvin kaikkialla. Olen käynyt myös asumassa valtameren takana ja viihtynyt sielläkin. Samoin mies ja perhe.

Jos asenne on sellainen, että Helsinki ei kelpaa, niin ei välttämättä mikään sellainen "oikea" kaupunkikaan, jossa on 35-40 astetta kesälämpötila, huonommat/erilaiset palvelut ja väärä kieli, kelpaa vaan vituttaa. Sopeutumatonta ihmistä yleensä vituttaa aika moni asia.

Vierailija
2/3 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo lantavarpaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein näin. Muutin maalta, asuin 8 kk:tta Helsingissä ja muutin sitten Keski-Eurooppaan. Onhan täällä nyt helkkaristi kivempi asua kuin jossain routivassa Mellunmäessä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä