Pitääkö aivan kaikki kertoa? Ystävä loukkaantui.
Vuosia sitten minä ja ystäväni mies (olivat jo silloin naimisissa) ihastuimme toisiimme. Keskustelimme silloin asiasta miehen kanssa ja totesimme, että mitään ei tehdä ja luotimme ihastuksen menevän ohi. Mitään emme tehneet. Ei suudelmaa, ei seksiä, ei mitään.
Kului aikaa ja ihastus menikin ohitse. Minäkin päädyin naimisiin omalla tahollani ja olen nyt onnellisessa liitossa :) Ystävä miehineen ovat myös edelleen aviossa.
Eilen ystäväni räjähti minulle. Miehensä oli kertonut tästä ihastumisestamme ja emme-tee-mitään -sopimuksestamme.
Ystävä on nyt hyvin loukkaantunut minulle, koska en silloin asiasta hänelle kertonut.
Koitin selittää, etten kokenut sitä velvollisuudekseni. Asiahan hävetti jo muutenkin. Kuka kunnon kaveri muka ihastuisi ystävänsä mieheen?
Pidän kiinni kannastani. Kai minullakin on oikeus yksityisyyteen? Silloinkin, kun se koskee ihastumisiani?
Vai olisiko pitänyt kertoa? Olisitko sinä kertonut?
Kommentit (23)
Pakko olla Porvoosta. Ellei ole niin voit kärsiä vakavasta tunne-elämän häiriöstä. Totta helvetissä ystäväsi loukkaantuu ja laisestasi pellestä on parempi päästä eroon ihan pysyvästi.
Onkohan oikeasti noin tunnevammaisia ihmisiä, jotka oikein keskustelevat ihastumisesta kaverin kumppanin kanssa? Ei hyvää päivää. :D
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 18:32"]
Pakko olla Porvoosta. Ellei ole niin voit kärsiä vakavasta tunne-elämän häiriöstä. Totta helvetissä ystäväsi loukkaantuu ja laisestasi pellestä on parempi päästä eroon ihan pysyvästi.
Onkohan oikeasti noin tunnevammaisia ihmisiä, jotka oikein keskustelevat ihastumisesta kaverin kumppanin kanssa? Ei hyvää päivää. :D
[/quote]
Dorka mikä dorka.
En ymmärrä sitä, miksi päätäsi pitäisi silitellä siksi, koska vehkeilit ystäväsi selän takana tämän miehen kanssa? En oikein ymmärrää logiikkaasi. Hyvä, ettette menneet pitemmälle, hyvä, että päätitte lopettaa, mutta silti eihän tämä nyt mikään nätti sankaritarina ole.