Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on vihreä helsinkiläinen nainen niin saa rikkoa lakia?

Vierailija
16.03.2013 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin saa. Heitä pidetään vähän reppanoina ja yksinkertaisina, joten katsotaan läpi sormien. Hautalaa kun katsoo niin eihän se ihan normaali oikeasti ole.

Vierailija
2/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistava järjen voitto, tää tyyppi on tosiaa aivan H U L L U !!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta röyhkeät vihreät ei piittaa muuta kuin susista ja neekereistä.

Vierailija
4/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka poliitikko ei olisi rikkonut lakia?

Vierailija
5/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, kaikkihan ne on sitä rikkoneet. ihmettelen, miten suomella voi edelleen olla niin puhtoinen, korrputoitumaton maine maailmalla. pääministeri on pitkää nenäänsä myöden paskassa ja harmaantalouden torjuja riistää maahanmuuttajaa.

kuvottavaa!

Vierailija
6/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne olis myös erittäin mielenkiintoinen, jos hh olis perussuomalainen ja mies.

Vierailija
7/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 12:36"]

tilanne olis myös erittäin mielenkiintoinen, jos hh olis perussuomalainen ja mies.

[/quote]

Niin olisi, ihan jumalaton haloo ja YLE pitäisi ylimääräisiä uutislähetyksiä, Katainen sössöttäisi yhdessä Jutan ja Stubbin kanssa koko ajan mediassa kuinka kamala tilanne on ja vaatisivat Soinin eroa jne. Uusi Suomi lehdessä vihervasurit blogistit orgastisesti keskustelisivat aiheesta ja lehden omistaja Herlin heittäisi kutia näppikselle. Suomessa on todellinen double standard-ajattelu ja se huolestuttaa minua ja muita.

Vierailija
8/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, valitettavasti moni hyväksyy hautalan toiminnan. ku onhan ne itekki tehneet niin. kansa on niin tyhmää, ettei ne edes tajua, että ministeritasoiselta ihmiseltä vaaditaan nuhteettomuutta. kas kun hh ei selitellyt "töppäystään" sillä, että tekin omaa kenttätutkimustaan harmaasta taloudesta. :)

Vierailija
9/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtamedian mielestä kyllä, koska koulutettu helsinkiläinen "vihreä" nainen on parasta mitä heidän silmissään voi olla.

Vierailija
10/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 13:06"]

Valtamedian mielestä kyllä, koska koulutettu helsinkiläinen "vihreä" nainen on parasta mitä heidän silmissään voi olla.

[/quote]

Vihreiden "koulutus" on usein humanismia tms joka ei vaadi mitään älyä. Se on silmissäni sama kuin olisi käynyt peruskoulun ja sen jälkeen vaan kuluttanut yhteiskunnan rahoja. Media muodostuu näistä vihervasemmistolaisista propagoivista toimittajista. Aamulehtihän paljasti tuon prosentin ja iso osa toimittajista ja muista oli vihervasemmistolaisia, joten ei kai kukaan odota laadukasta journalismia?

Vierailija
11/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se remonttimies oli vihreä nainen? Jos on mies ja persu saa rikkoa lakia?

Eipä voi sanoa, että halla-aholaisuuskaan olisi "laadukasta journalismia" tai hakkaraisuus.

Vierailija
12/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 13:18"]

Se remonttimies oli vihreä nainen? Jos on mies ja persu saa rikkoa lakia?

Eipä voi sanoa, että halla-aholaisuuskaan olisi "laadukasta journalismia" tai hakkaraisuus.

[/quote]

No ei yllätä, ettet ole ymmärtänyt tuota tapausta :D

Vierailija
13/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin jos on vihreä nainen saa rikkoa lakia? Itse olen vihreiden kannattaja ja Heidi on mokannut, ja hänen on kannettava siitä vastuu. Harmaan talouden työryhmästä eroaminen oli hyvä alku, eikä minusta hänellä ole asiaa ministeriksikään.

Vierailija
15/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 12:31"]

?

[/quote]

Jos on ruskea helsinkiläinen mies, saa raiskata suomea, näköjään.

Vierailija
16/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uskoin teettäväni työn velvollisuutensa hoitavalla urakoitsijalla. Hän teetti oven puusepällä, jota en tunne. Minun olisi kuitenkin pitänyt olla tarkempi oven korjauskulujen laskutuksen kanssa. Asian taustalla on nykyisen miesystäväni taloremontti, jota Iltalehden jutussa mainittu urakoitsija hoiti ja josta on käyty oikeutta.  

Miesystäväni haastoi lopulta urakoitsijan oikeuteen rakennusvirheiden takia. Rakennusvirhejuttua käsiteltiin tänä talvena käräjäoikeudessa, missä urakoitsija tuomittiinkin 6.3.2013 korvauksiin rakennusvirheestä. Tuomio ei ole vielä lainvoimainen, urakoitsija on nyt ilmoittanut tyytymättömyytensä tuomioon.

Kun vuonna 2009 kotini sisäovi oli vinksallaan, luotin sen korjauksessa tähän tuttuun urakoitsijaan, jota oli minulle suositeltukin ja joka vastasi tuolloin käynnissä olleesta, isommasta remontista nykyisen miesystäväni talossa.

Elinkeinonharjoittajahan vastaa itse vero-, eläke- yms. maksuistaan ja laskuttaa kokonaisuudesta asiakasta. Minä tein virheen siinä, että en pyytänyt kuittia käteismaksusta."

Vierailija
17/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mies ja perussuomalainen, niin laki on väärässä, jos tuomio tulee?

Vierailija
18/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kuka ei olisi tehnyt pimeää työtä KOSKAAN edes pieni muotoisesti. AV-mammat ilmoittavat verottajalle jokaisen saamansa sentinkin. Just joo. Ja töiden tekeminen päittäinkin on verotettavaa. Esim putkimies ei saa tehdä kaverille putkitöitä sitä vasten että kaveri tekee hänelle sähkötyöt.

EVVK koko juttu.  

Vierailija
19/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 19, minä en tosiaan ole tehnyt mitään pimeitä töitä. Huvittaa jo ajatuskin. Olen uusavuton, ei mitään taitoja :).

Vierailija
20/24 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siivooja, joka on osallisena 3 firmassa tekee pimeästi hommia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi