Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko liikaa kofeiinia (raskaana)?

Vierailija
16.03.2013 |

Juon päivittäin 1 ison kupin kahvia ja 2 kupillista vihreää teetä. Iso kuppi=3dl

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se suositus ole jotain siihen suuntaan, että 3 dl päivässä, eli yksi iso kuppi riittäisi. Kofeiinia saa muuten myös muualta, esim. suklaasta tai limsasta. Voithan kokeilla juoda pieniä kupillisia ja muuten sitten vaikka vettä tai mehua. Kofeiinissa ei muuten ole vikaa, mutta se saattaa mahdollisesti vaikuttaa sikiön aivojen kehitykseen. Minä en jaksa stressata tuosta kofeiinista niin paljon, juon pari kertaa päivässä ison kupillisen teetä ja suklaatakin vetelen innolla, kokista juon joskus saunassa. Kahvi on alkanut närästää siinä määrin, että sitä en enää saa päivittäin pysymään alhaalla.

Vierailija
2/2 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon useamman kupin päivässä. Muuten en jaksaisi nousta sängystä, hoitaa isompaa lasta enkä käydä töissä. Olen seitsemännellä kuulla raskaana. Ekat 4 kk olin kyllä kokonaan ilman, kun pahoinvointi oli niin kova ja kahvi ällötti.

Nyt tuo on harmittavainen "huume", jota ilman en selviytyisi arjesta. (Väsymyksen syynä vaikea anemia eikä neuvolassa otettu mitään kantaa sairaslomaan. Olettavan minun jaksavan töissä, vaikka sanoin että olen tosi uupunut.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla