Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Haluaisin erota
16.03.2013 |
mutta minulla ei ole rahaa järjestää itselleni ja lapsilleni asuntoa. Lisäksi asunnon pitäiis löytyä samalta alueelta, jotta lasten ei tarvitsisi vaihtaa koulua tai ettei tuli pitkää koulumatkaa.
Olen miettinyt asiaa vuosiakausia, mutta tällä viikolla mieheni teki tempun, joka saa minut häpeämään. Haluaisin vaihtaa sukunimeni heti, ettei meitä yhdistettäisi toisiimme.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
höpö höpö. Vaatimustasoa vaan alemmas. Joku hirvittävä kaksio jostain sieltä päin missä ikinä asutkin, ja elmäntyyliin täydellinen muutos. Jos on jo vuosikausia miettinyt jotain tuollaista, ja viimenen niitti tuli hetki sitten, niin eihän siinä muuta oikeasti voi. Luuletko että lapsesi ei huomaa "pahaa verta"?
Voit ajatella asiaa siten, että muutat teidän kaikkien vuoksi. Lapsi pääsee tantereelta pois (jos siellä nyt on jatkuva sanasoppa), itse pääset nauttimaan rutiineistasi niinkuin haluat, ja puolisosi saa aikaa miettiä millainen idiootti hän on ollut.
Pitkän suhteen jälkeinen ikioma sinkkuboksi ei ole kyllä mitenkään mairitteleva, mutta ainakin se on jotain, joka on itselleen, ja jälkikasvulleen. Kyllä siitä pitäisi saada ihan tarpeeksi hymyä aikaiseksi.