Miten voisin tavata amerikkalaisia miehiä?
Kommentit (35)
Voisin kuvitella, että Amerikassa.
Vierailija kirjoitti:
Netistä löysin. Nyt 10v yhdessä.
Mistä sivustolta? Onko mukava mies?
Vierailija kirjoitti:
Kokeile matkustaa sinne???
Ei ole niin paljon rahaa eikä kavereita kenen kanssa matkustaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netistä löysin. Nyt 10v yhdessä.
Mistä sivustolta? Onko mukava mies?
Match. On mukava, uskollinen, perhearvoinen ja varakas.
netistä löytyy.. vaikkapa myrskyrintamalta. Tosin pitää osata valita pois jän-nämiehet ellei halua keskelle jotain pankkiryöstöä tmv.
Miksi juuri amerikkalaisen? Etenkin jos ei ole edes rahaa matkustaa miehen kotimaahan?
Minuun just otti yhteyttä amerikkalainen sotilashenkilö, joka palvelee Afganistanissa. Iäkkäämpi jo, mutta olenhan itsekin jo 7-kymppinen. Että kyllä niitä on tyrkyllä.
Mene jonnekin postimyyntivaimosivustolle. Suomalaiset naiset ovat siellä samassa kastissa itäeurooppalaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri amerikkalaisen? Etenkin jos ei ole edes rahaa matkustaa miehen kotimaahan?
Koska tykkään heistä, ovat yleensä puheliaita ja haluan keskustella englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Minuun just otti yhteyttä amerikkalainen sotilashenkilö, joka palvelee Afganistanissa. Iäkkäämpi jo, mutta olenhan itsekin jo 7-kymppinen. Että kyllä niitä on tyrkyllä.
Hah, hah, olitpa hauska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tykkään heistä, ovat yleensä puheliaita ja haluan keskustella englanniksi.
Englantiin olisi lyhyempi matka?
Vierailija kirjoitti:
Eversti vaikeuksissa. Rahaa tarvitaan?
Kyllä ne ottaa sinuun yhteyttä FB.n kautta , jos sinun elinpiirisi näyttää heille sopivan varakkaalle. Ainahan siellä on uusia kuvia USA.sta pyytämässä ystäväksi noin aluksi. Pitää olla myös hyvännäköinen. Pitkät hiukset on heille mielee. Eikä saa olla lihava.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ottaa sinuun yhteyttä FB.n kautta , jos sinun elinpiirisi näyttää heille sopivan varakkaalle. Ainahan siellä on uusia kuvia USA.sta pyytämässä ystäväksi noin aluksi. Pitää olla myös hyvännäköinen. Pitkät hiukset on heille mielee. Eikä saa olla lihava.
Minulla on pitkät hiukset, olen naisellinen enkä ole lihava.
Minä lähden keväällä sinne Amish- vaimoksi.
Voin kutsua sinut kylään kesällä niin saat tavata amerikkalaisia miehiä.
Säästä nyt matkarahat ja onko passi voimassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät hiukset, olen naisellinen enkä ole lihava.
Jos olet hoikka niin amerikan Itärannikolla sinulla voi olla kysyntää.
Minkälainen luonne sinulla on?
Muakin kiinnostais sama.