Leikkaako kukaan täysjärkinen hiuksiaan itse?
Inhoan kampaajalla käyntiä ja aloin miettiä, voiko hiuksia leikata itse niin että tulos olisi siedettävä. Mitä mieltä?
Kommentit (38)
Tottahan toki. Säästöä €€€.
T. Lidl-mies.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Nelikymppinen, siisti jakkupukutäti. Puolipitkät hiukset.
Vetokulmat on se juttu.
Mitä ihmettä on vetokulmat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan laita. Minulla on luottokampaaja, joka tekee vaikka föönikampauksen nopealla aikataululla. Tykkään istua parturintuolissa, lukea lehtiä ja juoda kahvia.
Föönikampaus parturintuolissa? Ootko Lipsasen Ilkka?
Hehe, en ole. Föönikampaus tai lettikampaus, miten vain. Tykkään siitä tunteesta, kun joku näprää mun hiuksia. Voin maksaa siitä ilosta 30 € puolituntia.
Totta, on varsin mukavaa. Itse tykkään myös haudehoidosta. Varsinkin se hierontaosuus on todella jees.
Leikkaan itse. Hiukset ovat kiharat ja lopputulos sama kuin kampaajalla kävisi. Mitään kerrosleikkausta näihin hiuksiin ei kannata tehdä, koska ne ovat laadultaan niin kuivat.
Ihan helppoo hommaa.
Tietty joskus voi ipsahtaa joten ihan juuri ennen mitään tärketä juttuja ei mitään laajempaa leikkausta,
pikku korjauksia vain.
Helppoo hommaa, hanki heti alkuum kunnon vehkeet.
https://www.amazon.de/Philips-Haarschneider-HC7460-selbstsch%C3%A4rfend…
Tuolta saat edullisesti ja tulee nopeasti.
Olen leikannut polkkahiukset itselleni vuosikausia, ja ihan keittiösaksilla. Ei vaadi muuta kuin harjoittelua.
Kukaan ei ole moittinut, ja vaikka moittisikin, en välittäisi. Minulle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaan mutta en varmaan aivan täysjärkinen ole.
Minä leikkaan itsem enkä minäkään ole aivan varma täysjärkisyydestäni, tokkopa olen.
Hiukset ovat pitkät, karvan kasvunopeus on huima, netistä ohjeet.
Kannattaa tutustua useisiin ohjeisiin ja aloittaa varovasti. Ja siellä on myös niitä pieleen menneitä videoita, joista saa vinkkejä, mitä ei kannata tehdä.
En koskaan löytänyt sitä "luottokampaajaa" vaikka sadoilla kampaajilla kävin. Hoksasin, että ihan yhtä huonoa jälkeä saan itse leikkaamalla ja säästyy lisäksi rahaa.
Juu, itse leikkaan. Ihan tavallisilla kotitaloussaksilla.
En enää kun tytär täytti 15. Hän leikkaa. Myös omansa.
Lähes jokainen kampaamokäyntini on ollut enemmän tai vähemmän pettymys, lopulta aloin saada ahdistusoireita kampaamoista ja lopetin niissä käymisen.
Muutaman vuoden olen leikannut itse youtube-kanavien opastuksella ja ollut tyytyväinen.
Minä tasoitan latvat itse. Toisaalta helppoa, koska on oma pitkä tukka. En ikinä viitsisi mennä kampaajalle moisen takia ja pulittaa 50e.
Pitkät hiukset leikkaa .
Aina,siinä säästän kolme kymppii ja voin tuhlata sen johonkin kivaan.
En nyt itse,mut joku kaveri tai muu lähellä oleva
Voisko joku linkata laiskalle jonkun selkeän ja hyvän videon miten tasoittaa pitkien hiusten latvoja itse?
Vierailija kirjoitti:
En koskaan löytänyt sitä "luottokampaajaa" vaikka sadoilla kampaajilla kävin. Hoksasin, että ihan yhtä huonoa jälkeä saan itse leikkaamalla ja säästyy lisäksi rahaa.
Nyt olen löytänyt hyvän kampaajan, joka on taitava työssään. Ei ainakaan sabotoi mun ulkonäköä, eli voisin kutsua luottokampaajaksi :)
onkos sinulla jokin ongelma naiden aloitusten kanssa..
En ole käynyt kampaajalla 10 vuoteen. Leikkaan itse ja silti joku aina erehtyy hiuksiani kehumaan. Täysijärkisyydestä en tiedä.