Leikkaako kukaan täysjärkinen hiuksiaan itse?
Inhoan kampaajalla käyntiä ja aloin miettiä, voiko hiuksia leikata itse niin että tulos olisi siedettävä. Mitä mieltä?
Kommentit (38)
Itsehoidan kaljuani leikkaamalla.
M 38
Kaveri leikkaa omat lyhyet hiuksensa. En ymmärrä miten mutta aina näyttävät hyvältä. Itse en osaisi ollenkaan.
En minä ainakaan laita. Minulla on luottokampaaja, joka tekee vaikka föönikampauksen nopealla aikataululla. Tykkään istua parturintuolissa, lukea lehtiä ja juoda kahvia.
Tämänkin taidon voi oppia.
Ja kyllä, leikkaan itse, mutta voin käydä myös kampaajalla.
Leikkaan, mutta en olekaan täysjärkinen;)
Ponnari ja naps= kerrostettu. Ohennussakset on hyvät.
YouTubesta vinkkivideoita!
Leikkaan mutta en varmaan aivan täysjärkinen ole.
Leikkaan otsatukan itse ja olen täysijärkinen kuten varmaan useimmat kampaajat ja parturitkin.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan laita. Minulla on luottokampaaja, joka tekee vaikka föönikampauksen nopealla aikataululla. Tykkään istua parturintuolissa, lukea lehtiä ja juoda kahvia.
Föönikampaus parturintuolissa? Ootko Lipsasen Ilkka?
Youtubesta löytyy vaikka mitä ohjeita. :)
Mä tasottelen omia pitkiä hiuksiani itse. Teinityttäret sitten tarkistaa lopputuloksen. Ei mitään radikaalia, vaan pöpperöiset latvat. Toinen tytär tytär leikkeli vähän kerroksittain kerran.
Miksi en käy kampaajalla, koska ne haluaa musta lyhyt hiuksisen. Viimeksi kävin ja 20 senttiä lähti, vaikka pyysin vaan ihan kaksihaaraisten poistoa. Hän leikkaisi "tosi kivan kesätukan, ei ole sitten niin kuumakaan!" Kesti muutama hetki kasvattaa takas.
Kerran kävin ottamassa raitoja ja kampaaja laittoi ohuet folioraidat, kuten oli sovittu.. Mutta sitten intoutui laittamaan "vähän rokkia" mun päähän, pyytämättä ja etukäteen puhumatta. Mulla oli sitten oranssejakin raitoja. Kyllä sain kehuja niistä, mutta en itse pitänyt.
Mikä niitä vaivaa?!
Olen leikannut itse, nykyään mies leikkaa. Ei ole kovin vaikeaa leikata paria senttiä suoraa linjaa, jopa insinööri voi sen oppia 😄.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en käy kampaajalla, koska ne haluaa musta lyhyt hiuksisen. Viimeksi kävin ja 20 senttiä lähti, vaikka pyysin vaan ihan kaksihaaraisten poistoa.
Kellään ei saa olla pitkiä hiuksia näiden kouvolatukkaisten kampaajien mielestä. Kun oma lirup*ska ei näytä hyvältä eikä edes kasva pitkäksi, niin kateellisena naps poikki muiltakin.
Itse laitan pipon päähän ja leikkaan kaiken mikä jää näkyville. Saa käyttää
Mua aina huvittaa kun elokuvissa pakoretkillä saksitaan tukka itse ja hyvännäköiset tukat tulee naisille ;) (Ja tietty värjätään ja ostetaan aurinkolasit, jos olisin agentti, niin en ikinä keksisi, että joku voisi tehdä niin, ja vielä joku huivi kaulaan tai päähän)
Sinccis
Mun mies. Mutta sillä on kaljunalku (pälviversio), eli ajelee trimmikoneella sängelle koko pään pari kertaa viikossa. Ja samalla trimmailee parransängenkin.
Olen leikannut itse 25 vuotta. Ei kukaan huomaa mitään eroa. Ihan sellaiset luottoystävät on sanonut, että on tosi hyvä. Sanoisivat kyllä suoraan jos olisi ihan huono tulos. Mulla pitkähkö tukka ja kävin Helsingistä Tampereella kampaajalla, hän oli mun veljen vaimo ja osasi laittaa aina hyvin mun hiukset. Sitten heille tuli ero ja tämä kampaaja muutti Lappiin ja ennen lähtöään neuvoi mua miten saan leikattua itse. Ja hyvin sujuu ja rahaa on säästynyt pitkä penni. Ostin silloin sellaiset kampaajan sakset, niihin kului rahaa, mutta ei kaduta. Kävin pari kertaa testaamassa "oudolla" kampaajalla ja tulos oli kamala.
Sori kampaajat.
Ei se hiusten leikkaaminen mitään rakettitiedettä ole. Vaatii kuitenkin opettelua ihan kuten mikä tahansa taito. Eikä kannata millään keittiösaksilla lähteä yrittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Föönikampaus parturintuolissa? Ootko Lipsasen Ilkka?
Hehe, en ole. Föönikampaus tai lettikampaus, miten vain. Tykkään siitä tunteesta, kun joku näprää mun hiuksia. Voin maksaa siitä ilosta 30 € puolituntia.
hiuksille voi muutenkin tehdä ihan mitä vaan eikä kukaan huomaa mitään. Vaikkapa toinen osa päätä kaljuksi ja toinen pitkä ja leikkaamaton.
Minä. Nelikymppinen, siisti jakkupukutäti. Puolipitkät hiukset.
Vetokulmat on se juttu.
Pitkät hiukset voi. Googlettamalla ja Youtubesta löytyy ohjeita.