Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostatte eskari-ikäisten/alakouluikäisten "poikatyttöjenne" vaatteet?

Vierailija
12.03.2019 |

Omani ei ole muuten kiinnostunut vaatteista, mutta ei tykkää hameista tai mekoista eikä ns. tyttöväreistä. Se on minulle ihan ok, mutta kun tuntuu, ettei pian 6 vuotta täyttävälle löydy enää kivoja vaatteita noilla kriteereillä! En haluaisi ostaa suoraan poikien puolelta vaatteita jo siksikin, että tyttö on siro ja pienikokoinen ikäisekseen, eivätkä vaatteet siis istu ollenkaan.

Tytön lempityyli on paita ja housut, jalassa lenkkarit ja päässä lippis.

Mistä siis ostatte vaatteita poikatytöille, vinkit jakoon kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita löytyy heti kun lopetat tuon vanhanaikaisen poikatyttö-termin käytön.

Vierailija
2/5 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin juuri samanlainen pienenä ja poikien puolelta vaan :) kyllä tyttöjenkin puolelta välillä löytyi jotain kelvollista, etenkin paitoja. Eikä lasten kehoissa ole sukupuolien välillä juurikaan eroa, joten en näe mitään syytä miksi poikien vaatteet eivät istuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöille on myyty pelkästään röyhelömekkoja viimeksi ehkä teollistumista edeltävällä aikakaudella, että suurella todennäköisyydellä myös sun uniikki lumihiutalees löytää tarvitsemansa ihan mistä tahansa lastenvaatteita myyvästä liikkeestä.

Vierailija
4/5 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalta. Varsinkin hoikan tytön farkut löytyy helpiommin USA:sta.

Vierailija
5/5 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kattomassa pikaisesti hm:n tyttöjen vaatteiden valikoimaa, ja kyllähän sieltä löytyy muutakin kuin vaaleanpunaisia sateenkaariponimekkoja. Ihan jotain huppareita ja collegepaitoja esim. harmaana, mustana ja tummansinisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi