Sanokaa mulle, että joku tulee vielä rakastamaan minua..!
Avioero vireillä, takana pettämistä miehen taholta, epäluottamusta, pettymyksiä, uutta yritystä, pettymyksiä.. olen niin väsynyt. Haluan vain tästä tilanteesta eteenpäin. Pitäisi olla onnellinen, että on lapset ja ystäviä, työtä jne. mutta silti kaipaan niin paljon rakkautta! Siis sitä, että joku MIES osoittaisi, että olen naisena jotain. Että olen haluttava, kiinnostava ja ihana. Exä (tai kohta exä) osoitti kyllä, että en ole - en haluaisi jäädä siihen uskoon. Mielestäni olen kuitenkin ihan normaali, työssäkäyvä, sporttinen, tyylikäs ja nätiksikin sanottu nainen. Vaikka ikä on jo +35, en haluaisi jäädä vielä odottamaan mummoutumista. Onko minulla toivoa???! Kertokaa selviytymistarinoita.
Nimim. epätoivoinen ja surkea ap yksin perjantai-iltana
Kommentit (14)
joku tulee vielä rakastamaan Sinua *sanoo*
Ei välttämättä. T. toivonsa menettänyt
Tottakai! Pyrit nauttimaan elämästä ja löydät kyllä ihmisiä jotka rakastavat sinua!!!!
<3.. Olisi ihanaa olla jonkun kainalossa, saada läheisyyttä.. Ehkä vielä joskus.
Ap
Sanokaa minullekin. Oon niin kamalan yksinäinen,, just nyt tuntuu niin pahalta. Kaikki kaveritkin muilla paikkakunnilla.
Joku luuseri
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 20:42"]
Sanokaa minullekin. Oon niin kamalan yksinäinen,, just nyt tuntuu niin pahalta. Kaikki kaveritkin muilla paikkakunnilla.
Joku luuseri
[/quote]
*halaus* varmasti löydät rakkautta sinäkin ja ystäviä. Asenne kohdilleen ystäväni, et ole luuseri.
Kiitos kauniista sanoistasi. Olen aloittanut vapaaehtoistyön, joten toivottavasti ainakin mummoystäviä saan.
Se yks luuseri
Juuri tällä hetkellä Jumala rakastaa sinua äärettömästi.
Sen tiedostaen on hyvä jatkaa matkaa päivä kerrallaan.
jumalan rakkaus on varmasti hieno juttu, ja lastenkin, mutta kaipaan fyysistä rakkautta, läheisyyttä, tunteita.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 20:50"]
Kiitos kauniista sanoistasi. Olen aloittanut vapaaehtoistyön, joten toivottavasti ainakin mummoystäviä saan.
Se yks luuseri
[/quote]
mummo-ystävät rulaa! Mummoilta kuulee paljon viisautta, heillä ei enää ole tarve päteä kenellekään ja se on ihanaa. Nauti ajastasi näiden viisaiden kanssa.
Ihan kun mun suusta tuo ap:n teksti. Usko vaan, tuo olo menee ohi. Älä jää suruun, vaan koita saada kiinni mukavista asioista. Huonoja päiviä tulee, mutta niitä hyviä tulee enemmän ja nopeammin, kun et jää siihen *skaan oloon vellomaan. Itse ihan samassa tilanteessa ja ikää 30v. Ehkä se toinen nainen on sitten parempi. Mua varten on joku toinen.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 20:50"]
Se yks luuseri
[/quote]
mummo-ystävät rulaa! Mummoilta kuulee paljon viisautta, heillä ei enää ole tarve päteä kenellekään ja se on ihanaa. Nauti ajastasi näiden viisaiden kanssa.
[/quote]
Näin minäkin luulen :) Kiitos!
sama luuseri vieläkin :D
Susta tulee yhäri, ei kai sellasta kukaan halua tai rakasta, paremman puutteessa ehkä hyväkseen käyttää.
Voi pieni ihanainen ihminen! Varmasti löydät vielä jonkun ihanan, sinun vertaisesi miehen sinua hellimään. Anna itsellesi aikaa toipua tuosta edellisestä suhteesta, älä luovuta - varmasti rakkaus sinut löytää <3