Suomessa syödään noin 40 miljoonaa pakastepizzaa vuodessa Mammatko ne syö
järkyttävä määrä
Suomi on pakastepizzojen luvattu maa. Kauppojen hyllyiltä asiakkaiden ostoskasseihin pakataan vuodessa noin 40 miljoonaa pakastepizzaa. Jaettuna tasaisesti vuoden jokaiselle päivälle tämä tarkoittaa yli 100 000 pizzaa päivässä.
Kommentit (33)
Joku syö meidänkin perheen pizzat.
Minä syön ja hyviä on :) Ihan sama mitä mieltä joku on siitä että "mammat" niitä vetää. Itse olen kyllä huomannut että nuoret miehet niitä eniten kyllä ostaa vielä enemmän ku me "mammat".
ps. en ole silti valas. HAH HAH HAAAAAAAAAAAAA
Kristiina xx kirjoitti:
Ristoranten mozzarellapizza on hyvää
Oli ennen, ei oo enää syömäkelpoista.
Mammathan niitä syö. Lauantaina kun kävin kaupassa niin joku nainen osti pelkästään 6 pakastepizzaa. En kytännyt muiden ostoksia tarkoituksella, pisti vaan silmään kun hän jäi vielä ostamaan tupakkaa ja ajankulukseni silmäilin, mitä hihnalla on.
Kyllä itsekin syön pakastepizzaa joskus. Ei ole vielä tänä vuonna tehnyt mieli, mutta viime vuonna taisi mennä kolme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodessa menee 0-2 valmispizzaa. Aika sama maun suhteen ostanko kebulasta vai pakastepizzan. Kebulasta saa yleensä nopeammin ja piirun helpommalla.
Kebulasta voi saada myös extratäytteen samaan hintaan. Kotkassakin paistettiin ja keitettiin vaikka mitä mistä osa "jäi" kadoksiin. Mikäs sen kätevämpi tapa ongelman hävittämiseen kuin syöttää se asiakkaille. Ja saat vielä rahaakin siitä.
Miltei epäilen, että tätä ei ikinä kerrottaisi julkisesti vaikka olisikin totta. Kieltämättä sitä luokkaa epämiellyttävä ajatuskin, että ehkä parempikin. Miten siitä edes pääsisi yli, jos saisi tietää syöneensä ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
En muuten osta pizzerioista lainkaan pizzaa. Ainakaan 3 vuoteen en ole ostanut pizzan pizzaa. Joskus aikoinaan työreissussa ulkomailla tullut syötyä niissä, kun ei ole jaksanut selvittää, mistä saisi ruokaa nopeasti ja helposti.
Että kukas ne pizzeriat pitää hengissä? Häh?
Niin, sitten? Nyt ei ollut kyse pizzerioiden pizzoista vaan niistä pakastepizzoista. Kyllä meillä haetaan joskus laiskoina päivinä pizzat jostain kebabbilasta, tosin ehkä 2-5 kertaa vuodessa. Ja hakee moni muukin. Vaikka sinä et osta pizzoja, se ei tarkoita ettei muutkaan ostaisi. Pakastepizzoja ostan silloin tällöin pakkaseen, itse en niitä ole syönyt aikoihin, mutta teinipojat paistavat niitä itselleen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Mammathan niitä syö. Lauantaina kun kävin kaupassa niin joku nainen osti pelkästään 6 pakastepizzaa. En kytännyt muiden ostoksia tarkoituksella, pisti vaan silmään kun hän jäi vielä ostamaan tupakkaa ja ajankulukseni silmäilin, mitä hihnalla on.
Kyllä itsekin syön pakastepizzaa joskus. Ei ole vielä tänä vuonna tehnyt mieli, mutta viime vuonna taisi mennä kolme.
Mistä tiedät että hän söi ne itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En väittänytkään, että ko. nainen söi ne itse. Mutta oletan kuitenkin, ettei hän kadulla asuville puliukoillekaan mennyt niitä jakamaan, vaan ainakin yhden niistä söi itse.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön ja hyviä on :) Ihan sama mitä mieltä joku on siitä että "mammat" niitä vetää. Itse olen kyllä huomannut että nuoret miehet niitä eniten kyllä ostaa vielä enemmän ku me "mammat".
ps. en ole silti valas. HAH HAH HAAAAAAAAAAAAA
Sama täällä, syön pakastepizzoja vähän väliä ja ihan hyviä on, ristoranten mozzarella on paras! Olen myös hoikka ja hyvällä omalla tunnolla voin mennä kauppaan ja ostaa sen pakastepizzan, ei paljon kiinnosta mitä muut aattelee, ja kuitenkin syön muuten terveellisesti niin kyllä sen 1-2 pakastepizzaa kärsii kuukaudessa syödä. Meenpä käymään kaupassa niin voin illalla töiden jälkeen lykätä PAKASTEPIZZAN UUNIIN! 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En väittänytkään, että ko. nainen söi ne itse. Mutta oletan kuitenkin, ettei hän kadulla asuville puliukoillekaan mennyt niitä jakamaan, vaan ainakin yhden niistä söi itse.
"Mammathan niitä syö." kyllä sä vähän taisit tarkoittaa, et tuo mamma ne itselleen osti. Minulle taas tulisi heti mieleen, että kävi johonkin kaveriporukan illanistujaisiin ostamassa jotain helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mammathan niitä syö." kyllä sä vähän taisit tarkoittaa, et tuo mamma ne itselleen osti. Minulle taas tulisi heti mieleen, että kävi johonkin kaveriporukan illanistujaisiin ostamassa jotain helppoa.
Mammat ei siis kuulu kaveriporukoihin ja/tai osallistu illanistujaisiin joissa syödään jotain helppoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo minä syön ja juon kaljaa päälle. Revi siitä. Välillä makaan lattialla kun en jaksa kävellä. En välitä pas***kaan mitä joku siitä ajttelee. Käyn muuten töissä, ettei siitä tarvitse kenenkään nillittää. Nyt on vapaata tänään.
Menisit avantoon. Ei tollasia tarvita.
Näytä mallia.
En muuten osta pizzerioista lainkaan pizzaa. Ainakaan 3 vuoteen en ole ostanut pizzan pizzaa. Joskus aikoinaan työreissussa ulkomailla tullut syötyä niissä, kun ei ole jaksanut selvittää, mistä saisi ruokaa nopeasti ja helposti.
Että kukas ne pizzeriat pitää hengissä? Häh?