Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies jaksoi olla ihana 3kk

Vierailija
12.03.2019 |

Huomioi, heräsi aamulla mun kanssa aamupalalle, joka ilta seksiä jne.
Nyt se jumittaa iltaisin kännykällä ja aamuisin saa potkia hereille että ehtii töihin.
Ja luulin jo että löysinpäs varsinaisen helmen, mut samanlainen tuo on kuin muutkin =)

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde Gambiaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä otit sen heti kämppääs asumaan? Vai muutitko sinä hänen asuntoonsa?

Vierailija
4/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan itse jaksoit olla ihana?

Vierailija
5/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taas riittää porvoolaisia joka junaan, hitto.

Vierailija
6/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti palstamammoilla ja ukoilla unohtuu aina se totuus, että kun se alkuhuuma menee ohi, niin vasta sitten näkee todellisen minän toisesta ihmisestä.

Vierailija
7/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi herätä aamupalaseuraksi? Miten typerää ja kypsymätöntä. Seksiä voi olla joka ilta mutta jatkuvaa kyhnyttämistä toista vasten ei. Eihän sitä kukaan mies jaksa.

Vierailija
8/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi herätä aamupalaseuraksi? Miten typerää ja kypsymätöntä. Seksiä voi olla joka ilta mutta jatkuvaa kyhnyttämistä toista vasten ei. Eihän sitä kukaan mies jaksa.

Ai, no ehkä mun mies on sitten ainoa laatuaan =) Meillä on vielä vuoden jälkeenkin hellyyttä, seksiä ja jatkuvaa kyhnyttämistä toista vasten joka päivä. Ja kyllä, aamupalakin syödään yhdessä.

Vierailija
9/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään pidä yhtään mitään, mut olishan se kiva jos haluaa viettää aikaa toisen kanssa. No onneks selvisi nopeesti

Vierailija
10/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sellainen kehittyvä ystävyyssuhde jossa mies jaksoi esittää muutaman kuukauden ajan herrasmiestä. Kunnes sitten myöhemmin kertoi ettei jaksa lirkuttaa naisille kun se on niin työlästä ja vaikka henkilöllä oli niitä ominaisuuksia mitä alussakin oli niin voi kuinka paljon tuli ilmi kaikkea sellaista laiskuutta ja välinpitämättömyyttä ja narsistisuutta sitten loppujenlopuksi. Onneksi suhteemme ei johtanut yhtään mihinkään koska olin alusta asti varpaillani henkilön kanssa. 

Vierailija
11/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä otit sen heti kämppääs asumaan? Vai muutitko sinä hänen asuntoonsa?

Omat kämpät mutta yöt vietetään 90% yhdessä.

Ap.

Vierailija
12/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs alkuhuuman vieraskoreutta puolisollasi on ollut ja sitten alkuhuuman jälkeen karissut?

Ap

Vierailija
13/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miehen äiti, jos sun homma on herätellä hänet töihin?

Vierailija
14/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... sain aluksi huomiota ja esim. lahjoja merkkipäivinä yms. Loppui kaikki vuoden sisään. No minäkin lopetin, kun meni yksipuoliseksi. En viitsi yksin vetää kivirekeä, eroa mietin. Exän kanssa olimme yli 10 vuotta ja halusimme miellyttää toisimme päivittäin. Toin hänelle kukkia ja herätin valmiiseen pöytään yms.

Vierailija
15/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette seurustelleet 3 kk ja se on osoittanut, että teidän ei kannata sitoutua toisiinne vaan on aika vetää johtopäätökset ja erota.

Vierailija
16/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä voi jättää sitä mun kämppään nukkumaankaan =)

Vierailija
17/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmekään, ettei teidän parisuhteenne kestä, kun ette voi pieniä kivoja huomioita tehdä päivittäin. Mä keitän aamukahvin joka aamu miehelleni, koska nousen ennen häntä. Ja hän muistaa joka päivä kiittää siitä, että mä muistan ja jaksan tehdä näin. Hän taas usein hieroo hartioitani töiden jälkeen. ihan ilman pyytämistä. Tällainen on sitä hyvää parisuhdetta..=)

Vierailija
18/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette seurustelleet 3 kk ja se on osoittanut, että teidän ei kannata sitoutua toisiinne vaan on aika vetää johtopäätökset ja erota.

No ei näiden takia erota tarvi, paljon muuta hyvää kuitenkin. En vaan tajunnut noita asioita ettei tule mieheltä luonnostaan vaan esitti ihanampaa kuin onkaan. Itse en tietoisesti ainakaan ole esittänyt mitään.

Ap.

Vierailija
19/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä joka ilta vaatimuksena parisuhteelle? Mahtaa kymmenen vuoden jälkeen kyllästyttää.

Vierailija
20/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, no ehkä mun mies on sitten ainoa laatuaan =) Meillä on vielä vuoden jälkeenkin hellyyttä, seksiä ja jatkuvaa kyhnyttämistä toista vasten joka päivä. Ja kyllä, aamupalakin syödään yhdessä.

Taidat olla niitä jotka yrittää pitää miehen kiehnäämällä ja kuvittelet että se kyljessä kiinni lässyttäminen on jotekin söpöä. Ei pitkän päälle kovin kestävä parisuhteen malli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi