Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies jaksoi olla ihana 3kk

Vierailija
12.03.2019 |

Huomioi, heräsi aamulla mun kanssa aamupalalle, joka ilta seksiä jne.
Nyt se jumittaa iltaisin kännykällä ja aamuisin saa potkia hereille että ehtii töihin.
Ja luulin jo että löysinpäs varsinaisen helmen, mut samanlainen tuo on kuin muutkin =)

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miehen äiti, jos sun homma on herätellä hänet töihin?

Ei ihmekään, ettei teidän parisuhteenne kestä, kun ette voi pieniä kivoja huomioita tehdä päivittäin. Mä keitän aamukahvin joka aamu miehelleni, koska nousen ennen häntä. Ja hän muistaa joka päivä kiittää siitä, että mä muistan ja jaksan tehdä näin. Hän taas usein hieroo hartioitani töiden jälkeen. ihan ilman pyytämistä. Tällainen on sitä hyvää parisuhdetta..=)

Ja sitten tuli lapsi eikä kenelläkään ollut aikaa kiehnätä, keittää kahvia ja hieroa hartioita moneen vuoteen.... Ja mitä sille "hyvälle" parisuhteelle kävi? Kyllä se hyvä parisuhde rakentuu muusta kuin kiehnäämisestä ja palvelemisestä.

Vierailija
22/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi herätä aamupalaseuraksi? Miten typerää ja kypsymätöntä. Seksiä voi olla joka ilta mutta jatkuvaa kyhnyttämistä toista vasten ei. Eihän sitä kukaan mies jaksa.

Ai, no ehkä mun mies on sitten ainoa laatuaan =) Meillä on vielä vuoden jälkeenkin hellyyttä, seksiä ja jatkuvaa kyhnyttämistä toista vasten joka päivä. Ja kyllä, aamupalakin syödään yhdessä.

Taidat olla niitä jotka yrittää pitää miehen kiehnäämällä ja kuvittelet että se kyljessä kiinni lässyttäminen on jotekin söpöä. Ei pitkän päälle kovin kestävä parisuhteen malli.

Harmi että sun parisuhteessa ei tuollaista jokapäiväistä läheisyyttä ole. Meillä sen sijaan on, en pidä sitä mitenkään lässyttämisenä tai söpöilynä, vaan aidosti rakkautena ja kiintymyksenä. Osoitamme sitä toisillemme päivittäin, ja illalla on ihana hetkeksi käpertyä toisen kainaloon ja olla lähekkäin.

Uskon että mieheni on samaa mieltä, koska niin mielellään minua viereensä haluaa. Yhdessä 28 vuotta 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi vaihdankin miestä vähintään 3kk:n välein :D

Vierailija
24/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen olenko ainoa nainen joka ei tykkää "lirkuttelusta?"

Tulee vaivautunut olo, kun ei ikinä voi tietää onko se teeskenneltyä, vai aitoa? Elämän ei tarvitse olla Harlekiinia, vaan rehellisyys riittää.

Vierailija
25/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi herätä aamupalaseuraksi? Miten typerää ja kypsymätöntä. Seksiä voi olla joka ilta mutta jatkuvaa kyhnyttämistä toista vasten ei. Eihän sitä kukaan mies jaksa.

Ai, no ehkä mun mies on sitten ainoa laatuaan =) Meillä on vielä vuoden jälkeenkin hellyyttä, seksiä ja jatkuvaa kyhnyttämistä toista vasten joka päivä. Ja kyllä, aamupalakin syödään yhdessä.

Vuoden???  :DDDD

Normaalisti jaksetaan näytellä 2 vuotta. Ihan olen jostain lukenut, ei ole oma keksintö. Olette vasta puolivälissä koeaikaa.

Vierailija
26/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmekään, ettei teidän parisuhteenne kestä, kun ette voi pieniä kivoja huomioita tehdä päivittäin. Mä keitän aamukahvin joka aamu miehelleni, koska nousen ennen häntä. Ja hän muistaa joka päivä kiittää siitä, että mä muistan ja jaksan tehdä näin. Hän taas usein hieroo hartioitani töiden jälkeen. ihan ilman pyytämistä. Tällainen on sitä hyvää parisuhdetta..=)

Ja sitten tuli lapsi eikä kenelläkään ollut aikaa kiehnätä, keittää kahvia ja hieroa hartioita moneen vuoteen.... Ja mitä sille "hyvälle" parisuhteelle kävi? Kyllä se hyvä parisuhde rakentuu muusta kuin kiehnäämisestä ja palvelemisestä.

On se nyt kumma, ettei ole aikaa keittää edes kahvia? 😂 Voi luoja teidän kanssanne. Te taidatte vaan olla kateellisia, että on oikeasti ihania ja huomaavaisia naisia ja miehiä olemassa oli lapsia tai ei.

Vierailija
27/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden???  :DDDD

Normaalisti jaksetaan näytellä 2 vuotta. Ihan olen jostain lukenut, ei ole oma keksintö. Olette vasta puolivälissä koeaikaa.

Niin joo, totta. Ihan olet jostain lukenut, niin sen sitten täytyy olla ihan jokaisella parilla juuri niin..Huoh..

Vierailija
28/59 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut itse että työelämä tekee aina sen että mies muuttuu paskaksi.

Väsyttää miehen ja aiheuttaa stressiä.

Miehet ovat aina työttöminä tai lomilla ihania, mutta työelämä pilaa kaiken.

Tälläisen olen huomannut.

Toki työtön mies ei voi tarjota minulle hyvää elintasoa. Se on huono asia, koska tykkään syödä hyvin ja tuhlata.

Vierailija
29/59 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kovin kun jo nyt joutuu huomauttelemaan, että vie lautases itse koneeseen, älä jätä märkää pyyhettä sohvalle jne. Kun alussa hoisi nuo ihan automaattisesti

Ap

Vierailija
30/59 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kovin kun jo nyt joutuu huomauttelemaan, että vie lautases itse koneeseen, älä jätä märkää pyyhettä sohvalle jne. Kun alussa hoisi nuo ihan automaattisesti

Ap

Oletko joku miehen äidinkorvike?? Miksi kukaan haluaa huomauttaa tuollaisista asioista AIKUISELLE ihmiselle tai miksi kukaan haluaa kuunnella aikuisena ihmisenä huomautteluja tuollaisista asioista!? En käsitä... Nauttiiko mies siitä, että komennat häntä, kuin äiti? Ja sinä ilmeisesti nautit äitinä olemisesta?

Vierailija
31/59 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies aloittajan isä , jonka pitää keittää aloittajalle kaakaota ja tehdä juustovoikut aamuisin että naislapsi jaksaa trollata palstalla päivittäin ?

Vierailija
32/59 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä potkit aikuisen miehen hereille? Anna nukkua pommiin, et sinä ole hänen äitinsä.

Kännyköiden kanssa voisitte koittaa sopia jonkinlaiset pelisäännöt, esim. että molemmilla on oman ruudun tuijotusaikaa iltaisin yksi tunti tms. En itse välttämättä luovuttaisi vielä.

Vierailija
33/59 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä potkit aikuisen miehen hereille? Anna nukkua pommiin, et sinä ole hänen äitinsä.

Kännyköiden kanssa voisitte koittaa sopia jonkinlaiset pelisäännöt, esim. että molemmilla on oman ruudun tuijotusaikaa iltaisin yksi tunti tms. En itse välttämättä luovuttaisi vielä.

Eiköhän se mies ole herännyt ihan ilman aloittajaakin ennen av-valaan ilmestymistä elämäänsä. 

Jos mies ehdottaisi sinulle av-palstailuusi aikarajoja, olisi mies alistava sika? 

Vierailija
34/59 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä voi jättää sitä mun kämppään nukkumaankaan =)

Mikset muka voi?

Vierailija
35/59 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se mies ole herännyt ihan ilman aloittajaakin ennen av-valaan ilmestymistä elämäänsä. 

Jos mies ehdottaisi sinulle av-palstailuusi aikarajoja, olisi mies alistava sika? 

Mistäs sä nyt hermostuit? Ap kertoi aloituksessaan että mies uhkaa nukkua pommiin ellei ap herätä häntä. Kommentoin siihen vaan että anna nukkua, ei ole kumppanin tehtävä herätellä aikuista ihmistä töihin. Aika pienet lapsetkin oppivat heräämään itse kellonsoittoon. Sanon tämän siksi, että minä olen aamu-uninen ihminen jonka herääminen on todella hankalaa. Avomieheni herätteli minua jonkin aikaa aamuisin mutta sitten lopetti kuin seinään. Ja hyvä niin, nyt on pakko huolehtia itse tarkemmin heräämisestä kun kukaan muu ei sitä puolestani tee.

Jos mies ehdottaisi palstailuuni aikarajoja, keskusteltaisiin varmaan siitä, vievätkö puhelimet tai koneet liikaa aikaa parisuhteelta. Olisin ihan tyytyväinen moiseen herätykseen, netistä tuleee helposti riippuvaiseksi ihan huomaamattaan.

/37

Vierailija
36/59 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aloit piereskelemään koko ajan. Se vie seksihalut.

Vierailija
37/59 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

3kk olette olleet, joten te olette suhteenne alussa yhä. Jos sä nyt jo nalkutat, niin ei se tuosta parane. Ehkä olisi parempi lähteä ja jättää mies teeskentelemään jollekin muulle.

Vierailija
38/59 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos alat nyt jo ottaa vastuuta tuollaisista asioista niin alamäki edessä on jyrkkä. Jos ukko ei osaa itse olla jättämättä märkää pyyhettä sohvalle ja se on sulle kynnyskysymys, niin jätä se, se ei selvästikään ole sua varten.

En siis itsekään sietäisi märän pyyhkeen (mun) sohvalle jättämistä, joten en pyöri sellaisten ihmisten kanssa jotka sellaista tekisivät. Omalle sohvalleen kipatkoon kukakin vaikka kattilallisen spagettikastiketta, mutta järki käteen kun ollaan toisen luona kylässä. Ja sitähän 3 kk suhde vielä on, kyläilyä.

Vierailija
39/59 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan pitää olla yhdessä, että voi olla varma, ettei toisen käyttäytyminen ole enää vieraskoreutta vaan ihan oikeeta käytöstä?

Vierailija
40/59 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalle. Kohta seisoo nakki muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan