Uusi mies jaksoi olla ihana 3kk
Huomioi, heräsi aamulla mun kanssa aamupalalle, joka ilta seksiä jne.
Nyt se jumittaa iltaisin kännykällä ja aamuisin saa potkia hereille että ehtii töihin.
Ja luulin jo että löysinpäs varsinaisen helmen, mut samanlainen tuo on kuin muutkin =)
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi herätä aamupalaseuraksi? Miten typerää ja kypsymätöntä. Seksiä voi olla joka ilta mutta jatkuvaa kyhnyttämistä toista vasten ei. Eihän sitä kukaan mies jaksa.
Ai, no ehkä mun mies on sitten ainoa laatuaan =) Meillä on vielä vuoden jälkeenkin hellyyttä, seksiä ja jatkuvaa kyhnyttämistä toista vasten joka päivä. Ja kyllä, aamupalakin syödään yhdessä.
Vuoden jälkeen, heh, kuuluukin vielä olla. Ilmoita viiden vuoden jälkeen tilanne niin veikkaan sen muuttuneen.
Ei kyllä kannata jättää noin tuoretta ukkoa omaan kotiinsa yksin. Mä jätin ja nuoli pyykkikaapista mun alusvaatteita ja kuvaili videoita mun luona ja teki kaikkea muutakin ällöttävää. Mä luulin löytäneeni kiltin ja hyvän helmen... Not....
Ap, vaikutat herttaiselta ja ymmärtäväiseltä. Kyynisenä nelikymppisenä ehdottaisin, että otat kuitenkin hieman varovaisuutta peliin. Jos huomaavaisuus hiipuu jo alussa, ei se usein palaa myöhemminkään ilman kriisiä. Jos saatte lapsia, on sillä huomaavaisella välittämisellä suuri merkitys. On tosi surkeaa olla synnytyksen jälkeen kolme viikkoa kovassa kuumeessa, juosta sairaalalla ja heijata 20 h päivässä huutavaa koliikkivauvaa - ja pyytää apua, edes kerran yössä, kun toinen vain kääntää kylkeä ja kysyy, pyykinpesuun apua vauva rinnalla sitä pyytäessäsi, että mikset tee itse. Niin, voi tehdä kaiken itse ha huolehtia vielä miehenkin sotkut, kun hän tekee vain niitä juttuja, mitä huvittaa, vaikka toimelias onkin.
Minä olin huolehtivainen ja vastuuntuntoinen kiltti perheeni esikoinen ja hän perheensä kuopus ja odotettu poika... Huono valinta, käsitys siitä, että yhteiseen hiileen on hyvä puhaltaa, oli meillä aivan eri. Pelisäännöt ja odotukset on hyvä jo alussa selvittää yhdessä ja pitää ne. No, niin mekin teimme, mutta se lipsui vaikean vauva-ajan (lapsella moninaiseksi osoittautunut terveysongelma) myötä siihen, että hän haukkui nalkuruksesta nätistikin pyydettäessä ja jätti arjen hoidon minulle, näppäili puhelinta ja teki kivoja juttuja, ei arjen pakollisia asioita. Parin pienen lapsen kanssa se ei sitten enää olekaan parisuhde sellaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi herätä aamupalaseuraksi? Miten typerää ja kypsymätöntä. Seksiä voi olla joka ilta mutta jatkuvaa kyhnyttämistä toista vasten ei. Eihän sitä kukaan mies jaksa.
Ai, no ehkä mun mies on sitten ainoa laatuaan =) Meillä on vielä vuoden jälkeenkin hellyyttä, seksiä ja jatkuvaa kyhnyttämistä toista vasten joka päivä. Ja kyllä, aamupalakin syödään yhdessä.
SUN mies on sitten se poikkeus! Jolla ei ole omaa elämää.
Kyllä se mies on varmaan töihin herännyt ilman suakin, joten miksi sun herättelyjä nyt tarvitsisi?
Mun uusi mies teeskenteli aamuvirkkua mun mieliksi. Oli kyllä ihana herätä yhdessä sunnuntai-aamuisin kahdeksalta. Kunnes eräänä aamuna mies ei enää jaksanutkaan ja nukkui puoliin päiviin. Luulin että on tulossa kipeäksi, mut ei. Se oli hänen normaaliolotilansa. Sitten ilmeni kaikkea muutakin ja ukko sai lähteä.
Ratkaisu aamuheräämisiin: tavatkaa su-to vain miehen luona. Lähde normaalisti töihin vaikka mies jäisi nukkumaan. Huuda heipat ovelta, herää siihen jos herää.
Samalla kokeile käyttäytyä hänen luonaan kuten mies käyttäytyy sinun luonasi, jätä märkä pyyhe sohvalle jne. Jos mies valittaa asiasta, niin tiedät, että sinun luonasi ollessaan hän ei vain välitä, mutta omista tavaroistaan kyllä.
Minua hämää tässä se, että aluksi käyttäytyi paremmin, eli tietää miten kuuluisi tehdä, mutta valitsee olla tekemättä. Joko häneltä on mennyt ihastus ohi tai pitää sinua jo itsestäänselvyytenä. Tee jotain, mikä herättää hänet tajuamaan, ettet ole itsestäänselvyys. Jos siis haluat hänet välttämättä pitää.
Mitä teillä muilla on uudesta miehestä/naisesta ilmennyt alkuhuuman jälkeen?
Älä projisoi työpaikkas paskuutta ukkoos
Ööh, miksi aamupala pitäisi syödä yhdessä? Ja miksi ihmeessä sinun pitää huolehtia toisen töihinmenosta? Oletko kuitenkin hänen äitinsä?
Ei tarvi mennä ihon alle, yhteistä sielua kuten jossain Cheekin muuten hienossa biisissä ei tarvi tavoitella vaan kaksi erillistä yksilöä jotka on vapaaehtoisesti toistensa kanssa toisiaan täydentäen, ei sekoittaen.
Jollekin meri on sininen, jollekin turkoosi ja jollekin vihreä ja kaikki on tavallaan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Ööh, miksi aamupala pitäisi syödä yhdessä? Ja miksi ihmeessä sinun pitää huolehtia toisen töihinmenosta? Oletko kuitenkin hänen äitinsä?
Haluan viettää aikaa rakkaani kanssa. Ihanaa jos jo heti aamusta. Tylsää herätä yksin kahville, kun voisi tehdä sen yhdessä kuten silloin heti suhteen alussakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan pitää olla yhdessä, että voi olla varma, ettei toisen käyttäytyminen ole enää vieraskoreutta vaan ihan oikeeta käytöstä?
Kyllä mä nyt 27 yhteisen vuoden jälkeen pystyn sanomaan mitä mies tekee mua miellyttääkseen, mikä on sen ajattelemattomuutta, mitä perheen iloksi ja mitä ihan omaksi huvikseen ja nautinnokseen :D
Vierailija kirjoitti:
Joo... sain aluksi huomiota ja esim. lahjoja merkkipäivinä yms. Loppui kaikki vuoden sisään. No minäkin lopetin, kun meni yksipuoliseksi. En viitsi yksin vetää kivirekeä, eroa mietin. Exän kanssa olimme yli 10 vuotta ja halusimme miellyttää toisimme päivittäin. Toin hänelle kukkia ja herätin valmiiseen pöytään yms.
Mutta ex ei riittänyt sinulle koska...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan viettää aikaa rakkaani kanssa. Ihanaa jos jo heti aamusta. Tylsää herätä yksin kahville, kun voisi tehdä sen yhdessä kuten silloin heti suhteen alussakin.
Mä ole aamun torkku, joten ei voisi vähempää kiinnostaa muu kuin se että saan oman aamupalan syötyä rauhassa ilman että tarttee huomioida toista tai odotella milloin wc vapautuu tms.
Viikonloppuisin on mukava kunnon yöunien jälkeen syödä perheen kanssa aamupalaa kyllä. Arkena ei koskaan. Kaikki meillä haluaa lähteä omalla tavalla ja rauhassa.
Ei sen puoleen, jäisin nuolemaan näppejäni kuitenkin. Mies herää varttia ennen ennenkuin pitää lähteä. Ei tosiaan jaksaisi herätä aiemmin mun kans aamiaiselle. Onneksi aikataulutkin on eri, niin ei ongelmaa..
Mun uusi mies alkaa paljastua krooniseksi myöhästyjäksi. En käsitä, miten se on puoli vuotta onnistunut esittämään normaalia, mutta nyt ei enää siihen pysty. Lähti 3h sitten hoitamaan asiaa johon menee max 1h. Kaikki asiat venyy ja vanuu ja minä olen vaan ihan hiilenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla niitä jotka yrittää pitää miehen kiehnäämällä ja kuvittelet että se kyljessä kiinni lässyttäminen on jotekin söpöä. Ei pitkän päälle kovin kestävä parisuhteen malli.
Jopas, olet käsityksinesi harvinaisen ällöttävä. Oletko heitä, joiden mielestä parisuhde on hyötysuhde, jonka tarkoitus ei edes ole se, että toisen seurassa viihtyy?
Muistakaahan hyvät ihmiset (sekä miehet että naiset), että se teidän ”ihana” ei välttämättä ole ollenkaan sama kuin sen toisen ”ihana”. Eikä kukaan ole ajatustenlukija, joten keskustelkaa asioista!
Mitä tein uudelle miesystävälle useana viikonloppuna herkkuiltapalat ( tee toiselle niinkuin itsellesi haluaisit tehtävän jne) ja sitten yhtenä kertana mulla meni sen verran kauan yhdessä työjutussa että ehdotin, että hän tekisi vuorostaan iltapalat.
Noh, kun tulin töistä, ei mitään iltapalaa ollut. Mies tokaisi että teki jo itselleen voileivän..