Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä aloite seksiin?

Vierailija
12.03.2019 |

Erosin puoli vuotta sitten 7 vuoden parisuhteesta ja seksimme suhteessa oli sellaista, että mies vaan otti kun teki mieli. En koskaan tehnyt aloitetta ja jossain vaiheessa tuo tilanne kypsytti minua niin paljon, ettei mun tehnyt ikinä edes mieli. Hän oli siis ensimmäinen kumppanini.

Nyt minulla on vihdoin hieman sutinaa yhden miehen kanssa, mutta olen aivan neuvoton kun en tiedä onko se esimerkiksi ihan ok, jos alan hivellä hänen etumustaan telkkaria katsellessa ja kuiskata että "panettaa". Mulla ei oo harmainta aavistusta saako tollaset asiat miehen syttymään?

Ei pliis kiusaamista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osoita hellyyttä muuten?

Jos mieli molemmilla tekee, halailu ja suukottelu etenee luonnostaan seksiin.

Vierailija
2/10 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aluksi hiplata, jotain vähemmän intiimiä paikkaa. Kyllä se siitä lähtee etenemään, mikäli se toinen on vastaanottavainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sellainen kuin normaalit miehet hän antaa pian ymmärtää onko valmis kanssasi sänkyyn. Jos hän istuu kaukana sinusta, ei lähesty eikä kosketa niin siirry seuraavaan. Kulutat turhaan aikaasi.

Vierailija
4/10 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Ettekö osoita hellyyttä muuten?

Jos mieli molemmilla tekee, halailu ja suukottelu etenee luonnostaan seksiin.

On läheisyyttä ja ollaan kyllä harrastettu seksiä, muttei koskaan mun aloitteesta. Emmä vaan osaa.

Vierailija
5/10 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuiskaus ja etumuksen hively kyllä toimisi minuun täydellisesti, joten olet ehdottomasti oikeilla jäljillä. Luota itseesi ja kekseliäisyyteesi ja annat mennä niin kyllä se siitä. Hyvässä parisuhteessa ei tarvitse turhia jännittää, kunhan huomaa tai tajuaa, jutella ja muistaa, jos toinen ei tykkää jostain.

Muistat vaan että itsevarmuus ja määräily (seksiin) on kaksi eri asiaa ja joistakin miehistä määräilykin voi olla seksikästä...

Kokeile.

Vierailija
6/10 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn yleensä, että saanko hieroa sun hartioita, sitten hieron vaikka korvannipukoita. Kyllä siinä molemmat sitten syttyvät, kun toinen kiehnaa siinä vieressä.

Kaikennäköinen pieni kosketus ja hipaisu ovat hyviä signaaleja, että nyt olisi kiva käydä makkarissa.

Vierailija
7/10 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Eilen hiplailin pitkin iltaa reisiä ja vatsaa, suudeltiin ja halailtiin, mutta siihen se sitten jäi. Menin jotenkin ihan lukkoon, en mä ois osannut tosta enää jatkaa ite.

PANETTAA

8/10 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän yhteiset jutut on teidän yhteisiä. Älä kysy liikaa neuvoja.

9/10 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma toimii jos teillä on hyvä olla toistenne kanssa.

10/10 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala kyselemään muilta. Jos teidän on hyvä olla yhdessä niin hyvä niin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi