Milloin omista lapsistaan nauttii?
Mulla on kaks lasta, tuntuu, että elämä on yhtä helvettiä päivästä toiseen.
Aamulla ensimmäisenä alan odottaa iltaa kun saan mennä nukkumaan. Oon koko ajan niin älyttömän väsyny. Lasten kans en jaksa tehdä mitään, kaikki tekemiset tuntuu pakolta enkä nauti leikeistä yms.
Mieluiten vain nukkuisin. Koko ajan odotan sitä kun helpottaa, mutta entä jos ei helpotakkaan ja elämä on tätä siihen asti kunnes loppuu.
Lapsia rakastan, mutta tuntuu, etten selviä päivistä. Milloin omista lapsistaan ja niiden seurasta nauttii? En halua vaan suoriutua vaan tehdä lasten kanssa kaikkea kivaa ja olla onnellinen joka päivästä...
Kommentit (22)
Wau!
En arvannut ollenkaan, että tämäkin palsta kätkee näin kannustavia ja ihania ihmisiä uumeniinsa! Onhan se varmaan niinkin, että mulla on taipumus vaatia itseltä aivan liikaa. Pyrin kai täydellisyyteen ja kun en sellainen koskaan voi olla, masennun ja voimat loppuu kesken.
Lapsilla takana sairasteluja ja sen takia yöunet kärsii. Olen myös huono vaatimaan omaa aikaa tai jos sitä saan, tunnen syyllisyyttä ja ahdistun kun tuntuu, että pitäisi olla lasten kanssa.
19 sun teksti oli ihana!
Kiitos kaikille vastanneille, sain voimia ja kävin lasten kanssa ulkona kävelyllä ja tunnen taas olevani astetta paremmalla tuulella.
Miten neuvola auttaa masentunutta? Terveydenhoitaja jauhaa paskaa ja lässyttää. Siitä lähtien se kysyy joka kerta, masentaako. Mene lääkäriin, se ohjaa tarvittaessa psykologille. Neuvolantantta ei sitä ole.