Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olohuoneen sisustuksesta

Vierailija
15.03.2013 |

Mitä mieltä olette pinkistä matosta? Sopiiko se valkoiseen olohuoneeseen, jossa on ruskea sohva? Olisi kiva raikastaa ilmettä näin keväällä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippuu lattian väristä. Tosin itse hankkisin pinkkiä piristystä vaikka tyynyillä ja torkkupeitolla tai vaikka verhoilla, en matolla, koska se on niin hallitseva ja yleensä melko tyyriskin hankinta.

Vierailija
2/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh, en. Minäkin laittaisin tyynyihin, kukkiin, tauluihin noin voimakkaan väripläjäyksen ennemmmin. Paitsi jos sinulla on varaa laittaa rahaa erilaisiin mattoihin, koska tuo pinkki voi kyllästyttää piankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin tykätäkin, mutta mun mies vihaisi sitä.

Pinkki on mielestäni aika ihana väri sisustuksessa silloin kun siihen ei liity kukkia tai röyhelöitä. Aikanaan minulla oli vahvan pinkki eteinen, ja siitä tuli aina hyvä mieli kotiin palatessa.

Vierailija
4/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vaan pinkkiä verhoilla ja tyynyillä.Matto joutuu kovemmalle kulutukselle ja siksi kannattaa satsata laatuun joka maksaa.Ja raaskitko maksaa pinkistä matosta monta tonnia kun kuitenkin pelkäät että siihen kyllästyy..eli riippuen lattian väristä esim nutria tai harmaa matto,maton kanssa samanvärisiä tyynyjä ja sit sekaan niitä pinkkejä...

Vierailija
5/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostais mattoa ellei sille tule jatkokäyttöä (vaikka tytön huoneessa.)Suosisin enemmän vaihdettavia elementtejä, jos haluat värejä, näitä voisivat olla juurikin kukat, (tulppaanit!:) , maljakot, tyynyt, torkkupeitot jne. 

Vierailija
6/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta! Ja ettei yleisvaikutelma jäisi liian vaisuksi, mukaan  kannattaa heittää hieman turkoosia, neonoranssia ja limeä. Väreillä on piristävä vaikutus!