Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kaivataan turvaistuimen valinnassa!!!

Vierailija
18.05.2006 |

Ongelma on siis tämä: Meillä on autona opel astra farmari, jossa on melko pienet jalkatilat. Esikoisella on turvavyöistuin. Vauvalla alkaa olla ahdasta kaukalossa ja pitäisi ostaa turvaistuin...

MUTTA, mikä ihmeen istuin vie mahdollisimman vähän etupenkin tilaa, jotta toinen vanhemmista mahtuu etupenkille (apukuskin paikalle) istumaan??

Esikoiselta jäi aktan duoflex basic, mutta sen myin, koska asennetaan takapenkin etureunaan ja vie etupenkin jalkatilan lähes täysin.

Ensin ajattelin Britaxin two-way eliteä, mutta olisiko joku muu parempi? Emme tarvitse istuinta, jonka saa käännettyä myöhemmin.

Kertokaa kokemuksia, mä olen eksyksissä turvaistuinviidakossa!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piätisi kai käydä sovittamassa tuota freewayta...

ap

Vierailija
2/4 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavat tilat tuossa autossa. Meillä on olemassa sekä Britaxin Two Way Elite, että HTS Be Safe Kid -istuimet. Britax vie vähemmän tilaa ja sitä käytettiin esikoisella, nyt on hän jo turvavyöistuimessa. Kuopus on nyt 8 kk ja kaukalo alkaa jäädä naftiksi. Ajattelimme kuitenkin laittaa nyt alkuun tuon HTS:n hänelle, kun tuo Britax on jotenkin niin ' isomman lapsen istuimen' oloinen. HTS on kapeampi ja korkeampireunainen ja jotenkin sitä kuvittelee, että se olis turvallisempi pienelle. Esikoinen oli myös tässä istuimessa kaukalon jälkeen, tuo Britax tuli meille serkkupojan perintönä. Että jalat suussa on tarkoitus matkustaa vähän aikaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kokemuksia?

Vierailija
4/4 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kokemusta ei ole, mutta näin olen kuullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän