Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tulee pakottaa nimenvaihtoon, pakotettiin naisetkin

Vierailija
11.03.2019 |

Ettekö halua tasa-arvoa? Mitäs väliä sillä on kenen nimi perheellä on kun naisen nimikin on isän nimi? Mikä siinä on ylivoimaista valita se naisen nimi? Naiset vain todistavat miten ovat manipuloitavia ja vajaavaltaisia koska eivät osaa valita omaa etuaan. Hillary on vaihtanut nimeä vain koska Bill Clintonin arvovalta oli vaarassa vaalikampanjasta. Teitä käytetään miehen valtaan;) ihan tutkittu juttu.

Joka päivä seksuaalirikoksia ja perheväkivaltaa. Kerjäätte sitä omilla valinnoillanne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirahvi (Giraffa camelopardalis) on Afrikassa luonnonvaraisena elävä sorkkaeläin. Se on korkein maanisäkäs. Kirahvia kutsuttiin suomen kielessä 1960-luvulle asti myös sirahviksi.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kirahvi

Vierailija
2/5 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni halusi nimeni.

Kai minä miehenä olen siihenkin syyllinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, sinä olet 100% hullu.

Vierailija
4/5 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ennen vanhaan, tyyliin pari sataa vuotta sitten miehet ottivat yleensä vaimonsa sukunimen tai sitten nimen joka viittaa asuinpaikkaan. Suomi oli viimeisiä maita maailmassa jotka pakottivat naisen ottamaan miehensä sukunimen 1900-luvun alussa. Eli todella uusi asia mutta silti sitä pidetään perinteenä, että isän pitäisi saattaa tytär alttarille ja tyttären pitäisi ottaa miehensä sukunimi.

Vierailija
5/5 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sehän onkin fiksua että nainen ottaa miehen nimen ja mies ottaa naisen nimen. Jep jep.

Ja sinä aiot abortoida poikalapset ja mennä perheväkivallan uhrien haudalle tanssimaan.

Vaihda jo levyä ja hae hoitoa traumoihisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan