Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenellä kokemuksia raskausmyrkytys oireista?

Liza
11.03.2019 |

Normaalisti verenpaineeni on 115/68 Nyt raskausviikko 36 jaloissa turvotusta ja verenpaine 138/82 Raskausajan diabeetes tuli minulle raskausviikolla 20. Olen 38v ja tämä minulle ensimäinen raskaus. Ylihuomenna olisi neuvola aika.Olen muuttunut Suomeen 7vuotta sitten Ukrainassa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo oireesi vähän siihen viittaavat. Mutta täällä on hyvä hoito; todennäköisesti joudut lepoon, jos virtsakokeessa on proteiinia, mahdollisesti jopa sairaalaosastolle. itse olin aikoinani 6 viikkoa Helsingin naistenklinikalla komplikaatioiden alkaessa raskausviikolla 24. Minun "komplikaationi" opiskelee nyt insinööriksi ja voi hyvin. Samaa toivon sinulle, kaikkea hyvää ja rauhallista mieltä. Muuta ei voi äiti tehdä kuin parhaansa mukaan huolehtia itsestään ja noudattaa ammattilaisten ohjeita. 

Raskautesi on niin pitkällä, että vauva selviäisi hyvin, vaikka joutuisi syntymään nyt.

Vierailija
2/2 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuo oireesi vähän siihen viittaavat. Mutta täällä on hyvä hoito; todennäköisesti joudut lepoon, jos virtsakokeessa on proteiinia, mahdollisesti jopa sairaalaosastolle. itse olin aikoinani 6 viikkoa Helsingin naistenklinikalla komplikaatioiden alkaessa raskausviikolla 24. Minun "komplikaationi" opiskelee nyt insinööriksi ja voi hyvin. Samaa toivon sinulle, kaikkea hyvää ja rauhallista mieltä. Muuta ei voi äiti tehdä kuin parhaansa mukaan huolehtia itsestään ja noudattaa ammattilaisten ohjeita. 

Raskautesi on niin pitkällä, että vauva selviäisi hyvin, vaikka joutuisi syntymään nyt.

Kiitos tietosta soitan huomenn neuvola. Suomesa tosia hyvä neuvol.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla