Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraissa 2019 official

Vierailija
11.03.2019 |

Noniin kohta alkaa sekin hömppäsarja. Ketkä aikovat myös seurata?

Kommentit (612)

Vierailija
341/612 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka oli tosi puolustautuvainen "päätin että en ole enää mustasukkainen". Oli terapeutilta (joka on tähän asti ollut liian pehmeä mielestäni) hyvä liikku tarttua tähän ja sanoa että se voi olla reaktio jonka taustalla on sama tunne, mutta menee vain toiseen ääripäähän "ei tunnu missään".

Vierailija
342/612 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati oli ihana rentoutuessaan. Muuttui ihan eri näköiseksikin. 

Riikalle vielä sama, hänhän on ihan heinäseipään niellyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/612 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ruutu+ ja mulla on tullut ohjelman myötä sellainen mielikuva, että Riikka ei piittaa oikein pätkääkään Timosta. On jäänyt ehkä lasten takia junnamaan tuohon suhteeseen ja heidän välille on kehittynyt aika syvä kuilu.

Vierailija
344/612 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat ja avoimet osallistujat ja mukavaa, että ovat keskenään niin eri tyylisiä <3

Vierailija
345/612 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Tiina haroo ihan koko ajan hiuksiaan

Omien hiusten koskettelu on yksi yleisimmistä kehon välittämistä kiinnostuksen merkeistä.

Näytti harovan hiuksiaan bussissakin. Vaikka istui yksin. Et en tiiä miten se liittyy ihastumiseen.

Noin on joskus sanottu jossain ja psykassakin sitä ainakin ennen viljeltiin, mutta enpä tiedä...

Eräässä koulutuksessa kuvattiin toisistamme videoita ja mä haroin tai nypin koko ajan hiuksiani siinä. Tosi kauhean nolon näköistä, enkä tosiaan ollut kuvaajasta kiinnostunut kun molemmat naisia ja heteroita. Olen tuon jälkeen todellakin kiinnittänyt huomiota siihen, että en nyplää mitään ylimääräistä käsilläni. 

Voi myös olla, että Tiina on epävarma hiuksistaan. Itse en pidä omistani, sillä ne eivät mielestäni millään asetu "hyvin", joten usein huomaan koskevani hiuksiini, koska jotenkin haluan "parannella" niitä. Käytökseni ärsyttää itseänikin.

Vierailija
346/612 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tämä ohjelma on hirmu mielenkiintonen! ja jokaisesta parista ja henkilöstä tuli omanlainen mielikuva mutta kun tätä on seurannut niin jokaista alkaa ymmärtään paremmin miksi on sellaisia kun on, omine ongelmineen kaikkineen. paitsi harri.. se ei oikein opi mitään. ensi klippien perusteella ajattelin tiinasta et herranjumala millanen ihminen, mut tän sarjan myötä mietin et voiko sympaattisempaa ja ihanempaa ihmistä olla! mulla tekis mieli halata tiinaa ja sanoa ettei sen tartte olla yksin asioidensa kanssa😭

riikka on luultavasti rikottu niin pahasti ettei se tule ikinä enään olemaan sujut timon kanssa eikä voi hyvin ennen kuin eroavat. ymmärrän täysin miksi riikka on nuin ilkeä timolle.

Vierailija
347/612 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä sympaattisia ja rohkeita ihmisiä, jokainen oma herkkä persoona. Monet asiat vaikuttaa siihen millasia ollaan nykyään ja musta tuntuu, että lapsuudessa koetut ikävät jutut myllää aikuisenakin nahkan alla. En usko et toi riikka on ilkee, sillä varmaan on paljon kipeitä juttuja kannettavana.

Tiina on herkkäsielu ja rohkeesti on kertonu omista asioista omalla ihanalla persoonalla. Sehän täs on mielenkiintosta kun on niin erilaisii tyyppejä ja eri tarinoita.

Vierailija
348/612 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noista moni olisi vailla ihan omaa terapiaa, ilman kameraa ja vierasta kumppania. Etenkin Riikka ja Nita. Riikan lapsuuskokemukset äidin kuoltua kyllä näkyy. Hän on joutunut jättämään sen yksinäisen surevan pikkutytön syvälle vahvan ulkokuoren alle ja lohduttamaan ja hoitamaan isää, kun olisi tarvinnut lohdutusta ja hoitoa itse. Näen hänessä paljon itseäni. Nitassa myös on kova suojaus päällä, sellainen äijähenkinen raju poikatytön rooli, jossa kaikki tunteilu ja pohtiminen ja puhe on heikkoutta ja turhaa, naiseus on turhaa paitsi seksissä.

Vierailija
349/612 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noista moni olisi vailla ihan omaa terapiaa, ilman kameraa ja vierasta kumppania. Etenkin Riikka ja Nita. Riikan lapsuuskokemukset äidin kuoltua kyllä näkyy. Hän on joutunut jättämään sen yksinäisen surevan pikkutytön syvälle vahvan ulkokuoren alle ja lohduttamaan ja hoitamaan isää, kun olisi tarvinnut lohdutusta ja hoitoa itse. Näen hänessä paljon itseäni. Nitassa myös on kova suojaus päällä, sellainen äijähenkinen raju poikatytön rooli, jossa kaikki tunteilu ja pohtiminen ja puhe on heikkoutta ja turhaa, naiseus on turhaa paitsi seksissä.

Ihan samaa mieltä. Myös Kati tuntuu jotenkin nuorelta ja siten keskeneräiseltä ja läheisriippuvaiselta.

Vierailija
350/612 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nita on adhd.

Vierailija
351/612 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea terapeutti

Vierailija
352/612 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun tota terapeuttia, ah seksikäs misu

Vierailija
353/612 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun tota terapeuttia, ah seksikäs misu

Nyt Harri lopeta!

Vierailija
354/612 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin antaa Nitalle suuseksiä. -M37-

Vierailija
355/612 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri ja nitta on eronnut. Kumpikaan ei pidä sormuksia ja ei ainakaan baarissa ollut nitta harrin mukana ja harri käyttäyty ku sinkku naisten ympärillä. Oltiin nimittäin kaverin kanssa samassa baarissa ja harri yritti iskeä sitä mun kaveria.

Vierailija
356/612 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati puhui niin kuin olisi villikin lapsuus takana mut sanoi et ei edes luita ole murtunut

Siitä paistaa teennäisyys läpi. Se Terapeuttikin sano että eka sponttaani liike tuli ,nyt vasta.

Kunnon feikki!

Vierailija
357/612 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään noista kaikista paitsi Riikasta. Kaikki muut on ihania, aitoja ja niin omanlaisiaan persoonia. Erityisesti Nita, Kati ja Henkka on mun mielestä valloittavia persoonia, kukin omalla tavallaan. Timo on mielenkiintoisin ehkä, hänessä on jotain syvää surua, silti tsemppaa kaikessa pohdiskelevalla tyylillään.

Kati on niin herkkä ja jotenkin vaikuttaa peloissaan olevalta. Kiltti ihminen varmasti, kuten terapeutitkin häntä kuvaavat. Henkka olisi mun makuuni, jos olisin nuorempi ja vapaa. Hänellä on pilkettä silmäkulmassa.

Nita on jotenkin niin hellyttävä rempseydessään. Toivon niin kaikkea mahdollista hyvää hänen elämäänsä.

Riikkaa en ymmärrä. Enkä henkilökohtaisesti symppaa ihmisiä, jotka tuolla tavalla nauliutuvat katkeruuteen ja marttyyriuteen. Hän on sulkenut itsensä johonkin kapseliin, eikä ota vastaan mitään mitä hänelle yritetään antaa. Ilkeily myös on tosi vastenmielistä.

Vierailija
358/612 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin antaa Nitalle suuseksiä. -M37-

Samoin. Nam.

Vierailija
359/612 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Nita ja Riikka on jotenkin molemmat niin kuoressa etteivät osaa vapautua ja NAUTTIA ELÄMÄSTÄ.

Tiinalla on ocd tai joku muu että kaikki pitää olla täydellistä eikä silloinkaan pysty rentoutumaan.

Katilla on traumoja lapsuudesta joten käyttäytyy kuin lapsi, hän tarvitsee todella paljon terapiaa.

Niin kuin kaikki muutkin.

Vierailija
360/612 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati oli ihana rentoutuessaan. Muuttui ihan eri näköiseksikin. 

Riikalle vielä sama, hänhän on ihan heinäseipään niellyt. 

En kyllä tiiä ihanasta, mutta tuo kertovaan minulle teeskentelystä. Mun ex-muija oli just tollanen samanlainen teeskentelijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan