Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaas, mitä aikuinen nainen pistää päällensä, kun lähtee viihteelle?

Vierailija
11.03.2019 |

Asiallisia vastauksia, kiitos!
En ole vuosiin iltaa ollut viettämässä ja kova hinku olisi, mutta mitä päälle??

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rets farkut

Vierailija
22/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten alasti, mutta sellaiset avohaara stringit, tennissukat ja hillittömät hoorakorkkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paituli ja legginssit

Vierailija
24/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon tunika, huovutetut korut ja puukengät. Lapsekkaan pirtsakkaa, jeij. Olet paikan rokkaavin rämäpää tuossa asussa, varsinkin jos hiuksesi ovat punaiset.

Vierailija
26/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, voi luoja . Ai muka aikuinen ihminen tämä ap joka kyselee netti palstalla mitä laittaisi päälle. Mene kuule vaikka alasti jos et osaa ilman toisten mielipiteitä rytkyjä valita!! 

Vierailija
27/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkut on kyllä tosi arkiset. Mekko tai jotkut kivat muodikkaat housut.

En käytä mekkoa. Ei ole muodikkaita housuja. Mulla on vain 2 farkut. Jokainen käyttää mitä haluaa.

Vierailija
28/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farkut on kyllä tosi arkiset. Mekko tai jotkut kivat muodikkaat housut.

En käytä mekkoa. Ei ole muodikkaita housuja. Mulla on vain 2 farkut. Jokainen käyttää mitä haluaa.

VITTUAKOKYSELETSITTENSAATANANTAMPIO.

Vierailija
29/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin 80-luvulla, yksivärinen puolihame, kuviollinen paitapusero, alle kivat alusvaatteet.

Nyt on vaikea edes kuvitella olevansa viihteellä.

Vierailija
30/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin 80-luvulla, yksivärinen puolihame, kuviollinen paitapusero, alle kivat alusvaatteet.

Onko puolihame sellainen missä on pylly näkyvissä, vai sellainen missä toinen kannikka? Ts mikä hitto on PUOLIhame?!

Vierailija
31/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TPaidan "Olen aikuinen nainen ja haen nuorta mun*a"

Vierailija
32/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko puolihame sellainen missä on pylly näkyvissä, vai sellainen missä toinen kannikka? Ts mikä hitto on PUOLIhame?!

Joillakin murrealueilla mekkoa kutsutaan hameeksi, ja siksi puolihame-nimitys on heille tarpeen. Se siis tarkoittaa heille pelkkää hametta (ei hihoja eikä ylävartalon peittävää osaa, vain pelkkä hame vyötäröstä alaspäin).

Vierailija
33/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mitä tykkäät. Minä laitoin viimeksi mustan hillitysti gootihtavan polviin asti ulottuvan mekon ja violetit sukkahousut + mustat saapikkaat. Ei millään lailla muodikasta, mutta itse tykkäsin. Yhdelle keikalle laitoin mustat nahkahousut ja harmaan lyhyen jakun, alla valkoinen pitsipaitapusero.

Vierailija
34/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä vastauksia tässä ketjussa. Kyllähän sitä nyt saa muilta pukeutumisvinkkejä kysyä. Jotkut ihmiset ottavat muita jopa "makutuomariksi" ostoksille ja te tuomitsette jo netissä kyselijän. Ihmettelen terveisin nuori ehkä sitten tyhmä nainen. En ehkä sitten edes ymmärrä huumoriakaan.

Vierailija
35/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy iltaisin ulkona, joten en tarvitse vaatteitakaan sitä varten. Korkeintaan jossain teatterissa tai konsertissa.

Vierailija
36/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TPaidan "Olen aikuinen nainen ja haen nuorta mun*a"

PMS

Vierailija
37/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin murrealueilla mekkoa kutsutaan hameeksi, ja siksi puolihame-nimitys on heille tarpeen. Se siis tarkoittaa heille pelkkää hametta (ei hihoja eikä ylävartalon peittävää osaa, vain pelkkä hame vyötäröstä alaspäin).

No ehkä typerin selitys, mitä olen aikoihin kuullut. Ei mekkoa kutsuta hameeksi yhtään missään, no hölmölässä ehkä joo. Eihän housujakaan kutsuta puseroksi, tai kaulaliinaa hatuksi. Mekko on vaatekappale, jossa on yhtenäinen ylä- ja alaosa. Hame on vaatekappale, joka alkaa vyötäröltä alaspäin. Minihame on nimensämukaisesti mini, eli lyhyt. Puolihame on puolipituinen ja pitkä hame tietenkin pitkä. Kun puhutaan hameesta, se voi olla minkä mittainen tahansa,  sana puolihame kertoo kuulijalle heti, mikä on sen pituus.

Vierailija
38/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut termiä puolihame. Missäpäin Suomea sitä käytetään? Olen syntyperäinen helsinkiläinen itse.

Vierailija
39/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppi ja farkut/avara aukkoinen pitkähihainen paita ja farkut/mekko

Vierailija
40/46 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut termiä puolihame. Missäpäin Suomea sitä käytetään? Olen syntyperäinen helsinkiläinen itse.

Puolihame on siltä ajalta, jolloin vaatteita ommeltiin kotona tai teetätettin ompelijalla.