Pidätkö ihmisestä joka muuttaa tarinaa tilanteen mukaan
Eli suoraan sanottuna valehtelee. Kokeilee kepillä jäätä ja sen mukaan toimii. Koskaan ei tiedä mikä on totta ja mikä valhetta.
Kommentit (66)
Heitän kysymyksen!!
Onko myös röyhkeä ja sellainen, et hän jaottelee ihmiset esimerkiksi aseman tms. vuoksi?
En. En huoli sellaisia ihmisiä elämääni. Miksi kukaan haluaisi? Jossain vaiheessa jäävät valheistaan kiinni kuitenkin. Yleensä näillä kun suosio vähenee, niin onneksi tajuavat itse vaihtaa ympäristöä - työpaikkaa, miesystävää jne. Pääsevät sitten puhtaalta pöydältä kertomaan taas satujaan ja käyttämään ihmisiä hyväkseen ja vääntelemään totuutta itselleen edulliseen suuntaan.
Täällä vastailee vain yksi ja sama. Kerrohan se asiasi, niin päästään arvioimaan kuinka pahasti olet sössinyt.
Tiedän ihmistyypin.
Muut ovat vain heille välineitä kauniimmin palvelijoita. Heidän kanssaan on joku ihme- kilpailu vaikka itse ei sellaista tahdo.
Täytyy ottaa etäisyyttä, et jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Heitän kysymyksen!!
Onko myös röyhkeä ja sellainen, et hän jaottelee ihmiset esimerkiksi aseman tms. vuoksi?
Osaa tilanteen niin vaatiessa esittää myös nöyrää ja maailmanparantajaa. On mitä vaan mikä on itselleen eduksi :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä vastailee vain yksi ja sama. Kerrohan se asiasi, niin päästään arvioimaan kuinka pahasti olet sössinyt.
Oliko arka aihe?
Tietenkin pidän vääristelyistä. Oikein tehtailen niitä juttujani. Vai olisinko kuitenkin totuuden äärellä ja todisteet siitä kaikesta tallessa? Mikä olisi motiivini juttujen vääristelyyn?Hmmmm.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin pidän vääristelyistä. Oikein tehtailen niitä juttujani. Vai olisinko kuitenkin totuuden äärellä ja todisteet siitä kaikesta tallessa? Mikä olisi motiivini juttujen vääristelyyn?Hmmmm.
No tämä on ainakin sekaisin! Taisi osua omaan nilkkaan...
He myös usein kuittaavat valehtelun unohtamisella jotta toinen osapuoli ei huomaisi hyväksi käyttöä.
Totuus satuttaa. Onko sulla todisteita väitteisi tueksi?
Tai sitten suu sauhuten jatkavat valehtelua, vaikka ovat jääneet kiinni. Pokkaa niillä tuntuu olevan ainakin...
En, mutta itse olen sellainen, että sanon mielipiteeni vasta, kun tiedän mitä mieltä toinen on. Ja myötäilen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ihmistyypin.
Muut ovat vain heille välineitä kauniimmin palvelijoita. Heidän kanssaan on joku ihme- kilpailu vaikka itse ei sellaista tahdo.
Täytyy ottaa etäisyyttä, et jaksaa.
Taidat kilpailla ihan yksinäsi. Kysymys? Kuinka punaiseksi kasvosi muuttuvat ollessasi kateellinen? Paistaako se sinusta siis läpi?
Tyhmä ihminen valhettelee.
Huono tapa. Miksi?
Koska rehdit asiat muistaa valheita ei.
Siinäpä yksi nerokas syy olla rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta itse olen sellainen, että sanon mielipiteeni vasta, kun tiedän mitä mieltä toinen on. Ja myötäilen sitten.
Siis ruskea kieli? Mielipiteesi ovat siis toisarvoisia. Eikö kukaan ole koskaan arvostanut sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitän kysymyksen!!
Osaa tilanteen niin vaatiessa esittää myös nöyrää ja maailmanparantajaa. On mitä vaan mikä on itselleen eduksi :D
Ehkä hänen ei tarvitse esittää. Tarvitseeko sinun?
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ihminen valhettelee.
Huono tapa. Miksi?
Koska rehdit asiat muistaa valheita ei.
Siinäpä yksi nerokas syy olla rehellinen.
Tämä. Mutta olkaa nyt vaan jalat maassa ja onnellisia :D
En pidä. Valitettavasti tällainen ihminen on sukua ja hänestä on vaikea päästä eroon.