Laskujen jälkeen pari tonnia melkein kuukaudeksi
Pärjätäänkö?? Ei oikeasti edes ihan kahta. Tuli jotain vakuutusmaksuja justiin mitkä oli monta sataa.
Minkä verran perheelliset yleensä käyttää syömisiin, virikkeisiin ja vaatteisiin. En ole koskaan kauheasti katsonut tililleni ja mietin onkohan tuo paljon vai vähän. Lapsilisät tohon onneks tulee vielä kolmesta lapsesta kuun lopussa päälle.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon.
Vaikka kasvohoitoon, kun on ylimääräristä
Siinähän mietit, onko se paljon vai vähän
Jaat 2000€ neljällä. Se on 500€ viikossa, joten eiköhän sillä ainakin syö, tankkaa ja osta jotakin tarpeellista?
No ei ole kyllä paljoa, mutta pärjää nippa nappa, kun ei osta mitään ylimääräistä.
Mulla jää 1000€ kuussa törsättäväksi, ei ole lapsia.
En elä miehen siivellä kun ei ole miestä enkä yleensä seuraa mitä mulla menee rahaa, palkka isohko. Nyt kuitenkin näytti että on paljon vähemmän kuin yleensä ja mietin minkähän verran yleensä menee kun en seuraa. Ihan tyhmä en tällä tutkinnolla ja uralla ole, raha-asioissa melko höveli kyllä. Ap
Suosittelen dildon ostoa ja loput rahat siideriin ja huomaa niistä saat vielä panteista rahaa.
Vierailija kirjoitti:
En elä miehen siivellä kun ei ole miestä enkä yleensä seuraa mitä mulla menee rahaa, palkka isohko. Nyt kuitenkin näytti että on paljon vähemmän kuin yleensä ja mietin minkähän verran yleensä menee kun en seuraa. Ihan tyhmä en tällä tutkinnolla ja uralla ole, raha-asioissa melko höveli kyllä. Ap
No nyt on sitten hyvä hetki alkaa tutustumaan omiin tuloihin ja menoihin. Nettipankki auki ja laskut exeliin. Tunnissa luulisi olevan selvää, onko pari tonnia paljon.
Mulle näyttäisi ensi kuussa jäävän tonni ihan itselle. Ulosottomiehelle on tainnut käydä kämmi jo toisen kerran peräkkäin eikä rästilaskuja ole enää. Mitäköhän keksisi?
Jos ei ole mitään varsinaisia isompia menoja, niin puolet säästöön ja loput riittää runsaastikin talousrahoiksi. voitte leffassakin käydä ja ulkona syömässä muksujen kanssa.
Kuulostat aivan mun kaverilta. On hyvässä duunissa, palkka hyvä, mutta se taloudenhoito pikkasen retuperällä. Joskus soittelee, että nyt tuli tämmöinen karhu.. on sillä ulosotostakin tullut kirjeitä, mutta kaikki on saatu hoitumaan rahalla. Hänellä on kaksi lasta, jotka -ihme kyllä- hoitaa erinomaisesti. Haaveilija tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaita kermaperseitä olette.
Tekeekö hyvä tili automaattisesti kermaperseen?
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas yksi miehen siivellä eläjä.
Mihin perustat väitteesi?
Jos näin olisi, niin miksi se sua haittaa?
Olen vissiin AV palstan ainoa rahamies, mutta 2k tuntuisi todella vähältä kuukaudeksi
Vierailija kirjoitti:
Olen vissiin AV palstan ainoa rahamies, mutta 2k tuntuisi todella vähältä kuukaudeksi
Sä olet ainoa perheetön.
Siinä taas yksi miehen siivellä eläjä.