Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kiltti nainen?

Kumpaa olet
11.03.2019 |

Vai tuhma sellainen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niin kovin lähestyä erästä kilttiä ja ujoa naista joka ostaa suklaata lähikaupasta juuri ennen sulkemisaikaa. En vain ole pystynyt vielä, kiltti ja ujo mies kun olen..

Vierailija
2/12 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin sanotaan kiltiksi, todellisuudessa eivät tiedä etten niin "kiltti" nyt olekkaan vaikka lainkuuliaiselta vaikutankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti olen yleensä. Makuhuoneessa olen sitten toisinaan tuhma.

Vierailija
4/12 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi kiltti, mutta hyvin laiska. Minusta ei saa palvelevaa pikkuvaimoa.

Vierailija
5/12 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "kiltti" siis siinä mielessä, etten valehtele, uskon lähimmäisistä aina hyvää, en pidä riitelystä, käytän alkoholia kohtuudella, ja tykkään miellyttää/hemmotella miestäni. Annan hyväntekeväisyyteen (yleensä materiaa) ja pyrin olemaan ennakkoluuloton ja olemaan tuomitsematta toisia. Jos mulla on rahaa mutta kaverilla ei, maksan kaverinkin osan. Pukeudun myös kiltisti, en paljasta liikaa ihoa mutta käytän silti naisellisia vaatteita (hameita ja mekkoja, korkokenkiä ym). 

"Tuhma" olen sitten makuuhuoneen puolella...mikä on ainakin mun miesystävän mielestä ihan älyttömän kiihottava "ristiriita" :) 

Vierailija
6/12 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi kiltti, mutta hyvin laiska. Minusta ei saa palvelevaa pikkuvaimoa.

Saako sinusta siis sohvalla makaavan ison vaimon?

Vierailija
7/12 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihmiset yleisesti ajattelevat, että olen todella kiltti... No on mulla toinenkin puoli.

Vierailija
8/12 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iän myötä osannut olla vähemmän kiltimpi  ja osaan sanoa nykyää EI.

Vierailija
9/12 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuolla kiltillä nyt sitten tarkoitetaan. Olen kyllä määrätietoinen, joten tarvitsen vähintään yhtä määrätietoisen miehen. Sellaista miestä passaisi mielellään. :) 

Olen todella hyvää tarkoittava ihminen, joten voisi minua kai kiltiksi kutsua, vaikka olenkin suora puheissani. Saatan vaikuttaa hieman topakalta, mutta todellisuudessa olen rento ja melko mukaileva. 

Vierailija
10/12 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuolla kiltillä nyt sitten tarkoitetaan. Olen kyllä määrätietoinen, joten tarvitsen vähintään yhtä määrätietoisen miehen. Sellaista miestä passaisi mielellään. :) 

Olen todella hyvää tarkoittava ihminen, joten voisi minua kai kiltiksi kutsua, vaikka olenkin suora puheissani. Saatan vaikuttaa hieman topakalta, mutta todellisuudessa olen rento ja melko mukaileva. 

Et kuulosta yhtään kiltti naiselta. Kiltti naisella on tupsupipo tai huppu päässä, punakat posket ja hän yrittää olla näkymätön vaikka näen hänet jo kaukaa. Hän on salaperäinen ja minusta tuntuu, että häntä on joskus satutettu.

Vierailija
11/12 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta yhtään kiltti naiselta. Kiltti naisella on tupsupipo tai huppu päässä, punakat posket ja hän yrittää olla näkymätön vaikka näen hänet jo kaukaa. Hän on salaperäinen ja minusta tuntuu, että häntä on joskus satutettu.

Sitten en ole sinun määritelmiesi mukaan kilttinainen. En tee itsestäni numeroa, mutta en myöskään pyytele anteeksi olemassaoloani. Sydämellä alaspainettujen ylösnostaminen.

Vierailija
12/12 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian kiltti miellyttäjä nainen