Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile teidän yleinen seksikerta!

Vierailija
14.03.2013 |

tuon homoketjun innoittamana ajattelin että olisi mielenkiintoista tietää että miten jokaisessa eri suhteessa ryhdytään hommiin ja mitä siellä sängyssä sitten oikeasti tapahtuu. Eli kuvaile siis yksi yleinen seksikertanne.

esim. mies alkaa pussailla tissejä ja sitten housut heti pois ja lähetyssaarnaaja, vai onko jotain ihan muuta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en todellakaan kuvaile! Mene tuonne seksipalstalle runkkaileen ...tai redtubeen.

Vierailija
2/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenelläkään ole jotain "yleistä" seksiä?  Joka kerta jollain lailla erilaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisit itse?

Vierailija
4/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan tähän työkaveriltani taannoin kuulemaani lyhyttä kuvausta: "Mä olin just vasta saanu itteni aseteltua, kun mies oli jo pesulla."

Vierailija
5/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh.  Se on merkattu kalenteriin. Käyn pesulla, jossa räplään itseni märäksi. Valot pois ja peiton alle. Mies päälle ja siinä menee sitten se vajaa minutti. Kivaa on.

Vierailija
6/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkkaileen? ei kyllä kiihota pätkääkään nää jutut. sori ..Jos ette halua kertoa niin fine :D

Tyypillistä aaveeta.

AP

Vierailija
7/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sieltä tuli jo jotain!

Meillä se menee kutakuinkin näin...

Oon väsynyt kun odotan miestä kotiin. Tuun sängystä sohvalle.

Tiedän että se haluaa seksiä, se haluaa joka ilta. Joinakin iltoina menen tarkoituksella nukkumaan ja en tule olohuoneeseen kun mies tulee kotiin.

Se alkaa halimisella ja pussailulla.

Sitten yleensä mies pussailee selkää ja niskaa... ja peppua...varmaan 15 min

Sitten otan suihin ja sitten me ehkä noin 5 min jyskytetään ja sit mies tulee ja käydään suihkussa ja ah pääsen nukkumaan :D

Vierailija
8/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. olet tyypillinen nainen. Tulet vihaiseksi kun pikkulapsi kun ei mennytkään suunnitelmien mukaan. AV vei mun kaikki lelut ja karkit mä en enää leiki teidän kanssa. Nyyh...

Vierailija
9/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis 8 oli AP

Vierailija
10/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pus pus, nus nus, hoh hoh

Vierailija
11/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan tullut vihaiseksi :D AP

Vierailija
12/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:15"]

No sieltä tuli jo jotain!

Meillä se menee kutakuinkin näin...

Oon väsynyt kun odotan miestä kotiin. Tuun sängystä sohvalle.

Tiedän että se haluaa seksiä, se haluaa joka ilta. Joinakin iltoina menen tarkoituksella nukkumaan ja en tule olohuoneeseen kun mies tulee kotiin.

Se alkaa halimisella ja pussailulla.

Sitten yleensä mies pussailee selkää ja niskaa... ja peppua...varmaan 15 min

Sitten otan suihin ja sitten me ehkä noin 5 min jyskytetään ja sit mies tulee ja käydään suihkussa ja ah pääsen nukkumaan :D

[/quote]

Boring! Boring! Boring!

Tajuan hyvin, miksi välttelet tuollaista yksitoikkoista jumputusta.

Vierailija
13/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mulla mitään suunnitelmaaa olllut..

ihmiset ei nähtävästi uskalla kertoa :D

nostan siis hattua itselleni! ;D

Vierailija
14/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies ei lue tätä :)

Mies sormeilee minua peiton alla. Jos minulla kestää kostua kauan, alkaa nuolla. Kun olen valmis, mies ehkä minuutin tai kaksi jyskyttää ja tulee. Sitten suihkuun ja nukkumaan. 

Mä en jaksaisi ikinä, en halua. 

Vierailija
15/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluan vielä tarkentaa että en mene nukkumaan koska en halua seksiä, vaan siksi että olen TODELLA väsynyt arjesta. Mutta ainut hetki seksin harrastamiselle on ilta, kun lapset jo nukkuvat.

Ja miehelle seksi on todella paljon tärkeämpää kuin minulle, vaikka pidänkin meidän seksistä.

AP

Vierailija
16/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tapahtuu joka kerta iltaisin, kun lapset jo nukkuvat. Ehkä noin kerran viikossa, joskus kaksikin.

Yleensä ensin pussaillaan ja kiehnätään sängyssä, josta jatketaan sormettamisella ja kutittelulla ja joskus nuoleskelua. Tähän käytetään ehkä 5min. Sitten vaimo haluaa kaluni sisälleen. Ensin lähetyssaarnaajaa, josta siirrytään ratsastukseen (sormi välillä naisen pyllyssä). Välillä pidetään pieni tauko etten laukea liian äkkiä ja kutittelen silloin vaimoa. Yleensä käytetään muitakin asentoja, mutta ehdoton lemppari on ratsastus ja se on yleensä loppuhuipennuksessa.

Haluaisin useammin, mutta yritän kunnioittaa vaimoa, enkä vonkaa. No välillä valitan, mutta minkäs teet.

Vierailija
17/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo virittely alkaa jo aamusta, menen vielä hetkeksi halailemaan miehen peiton alle ennen töihin lähtöä. Päivällä jompikumpi laittaa helliä tai pikkutuhmia viestejä toiselle. Illalla kun lapset on nukkumassa käperrytään halailemaan sohvalle - tästä ei mene kauaa kun mies haluaa nuolla ja sormettaa minua. Siirrytään oman makkarin rauhaan.

Suuseksillä aloitetaan, 69 jatketaan, sitten minä jo haluankin ratsaille ja lopulta saan kunnolla takaapäin.

Tuota siis varioiden 1-3x viikossa n 1-1,5 tuntia kerrallaan:D

17 vuotta yhdessä, 4 lasta, läheisyyden halu ajaa väsymyksen ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan