Mikä on sellainen vauvoihin/lapsiin liittyvä asia, mitä et tule ikinä ymmärtämään? Miksi?
Esimerkiksi tupakointi raskaana ollessa ym. vastaavat jutut.
Kommentit (7)
ahdistusta naita ihmisia kohtaa jotka ovat niin mustavalkoisia ja joustamattomia. pelottaa kuinka he kasvattavat omista lapsistaan samanlaisia pikkusieluja.
keskenmeno abortin jälkeen?
Kirjoittanut: vauvakuumeinen 23.4.2006 klo 16.30
Onko suurempi riski saada keskemeno abortin jälkeen?
Kokemuksia? Monetko kuukautiset tulisi odottaa ennen seuraavaa raskautta?
Lukekaa toi koko ketju. Löytyy siis suomi24:lta abortti-kohdasta varmaankin tokalta tai kolmannelta sivulta.
Ei taida kaikki olla kohdallaan tolla muijalla:(
Jos lapsi osaa PYYTÄÄ tissiä ja avata äidin paidannapit, jotta pääsee tissille, niin mä en voi käsittää, miten se voi jonkun mielestä olla ok.
YÄÄÄKKKKKKK!!!!!!
Lisäksi niitä hysteerisiä äitejä, jotka näihinkin aikoihin pukee lapsensa toppapukuun. Siis oikeesti... jos asteita on +10!!! Omituista...
Muitakin on, mutta peli jatkuu....
Ja sitten se äitiysfanatismi! Mä en pysty käsittämään sitä mustavalkoista, ylireagoivaa asennetta, mikä joillakin on kaikkeen lasta koskevaan.
mä jo täs mitinkin et pitäskö pitää vauvalle toppapuku huomenna hiekkalaatikolle kun muillakin näyttää olevan nii hyvin päällä. ehkä ei tartte. eka lapsi, kaikki uutta
että lapsiperheen on mahdotonta lähteä kylään mihinkään. Aina on muka helpompaa että heille tullaan. Ja pöh.
Sitten se että liehutaan joka viikonloppu baarissa ja mummo hoitaa vauvaa .
Ei siinä mitään jos aina välilä käy viihteellä ,mutta tiedän äidin joka viimeisen vuoden aikana varmaan ollut ainakin joka toionen viikoloppu juomassa ja baarissa .
Ja sitä en tule koskaan ymmärtämään että joku voi tehdä abortin ja sitten vinkuu muutaman kuukauden päästä kuinka kova vauvakuume on ja kuinka se oma vauva sittenkin olis niin ihana !!!!!