Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosien takainen nettitreffikumppanini...

Vierailija
13.03.2013 |

ilmestyy aina kuukauden-parin paussin jälkeen takaisin samaiselle deittipalstalle. Tätä menoa jatkunut jo vuosia. 

Kävin joskus kerran hänen kanssaan treffeillä, mutta sen perusteella ei pysty sanomaan mitään. Itse en enempää halunnut nähdä, kun kemiat eivät pelanneet.

Mutta jotain outoahan miehessä täytyy olla, mikäköhän mättää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 00:48"]

Ihan mielenkiinnosta.

t.ap

[/quote]

Sairasta.

Vierailija
2/15 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aavistuksen verran noloa, että sä kuitenkin roikut siellä. Hänellä kuitenkin taitaa olla säpinää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 00:18"]

No mutta mitä sinä haet sieltä? Käyt vain vakoilemassa tätä yhtä tyyppiä vai?

Olet jo löytänyt kumppanin, mutta silti käyt selaamassa nettideittejä?

[/quote] Mikä sinua vaivaa? Miksi yrität väen vängällä problematisoida ap:n toimintaa? Jos on seurannut jotain palstaa, siitä voi muodostua tottumus, eikä tottumus poistu kertalaakista kun löytää kumppanin. Samalla tavoin itse seurasin deittipalstaa pitkään vielä vakiinnuttuani, ja hääpalstaa vielä pitkään sen jälkeen kun omat häät olivat jo olleet. Elämä ei ole mustavalkoista.

Katsohan peiliin ja mieti, mistä kumpuaa tarpeesi problematisoida ap:ta sen sijaan että keskustelisit hänen aloittamastaan varsinaisesta aiheesta. Osuiko omaan nilkaan? Ehkäpä itse olet tällainen deittinettibumerangi ja pelkäät että sinun exäsi näkevät nolot ilmosi siellä kun ovat itse jo löytäneet paremman.

Vierailija
4/15 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 09:08"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 00:18"]

[/quote] Mikä sinua vaivaa? Miksi yrität väen vängällä problematisoida ap:n toimintaa? Jos on seurannut jotain palstaa, siitä voi muodostua tottumus, eikä tottumus poistu kertalaakista kun löytää kumppanin. Samalla tavoin itse seurasin deittipalstaa pitkään vielä vakiinnuttuani, ja hääpalstaa vielä pitkään sen jälkeen kun omat häät olivat jo olleet. Elämä ei ole mustavalkoista.

Katsohan peiliin ja mieti, mistä kumpuaa tarpeesi problematisoida ap:ta sen sijaan että keskustelisit hänen aloittamastaan varsinaisesta aiheesta. Osuiko omaan nilkaan? Ehkäpä itse olet tällainen deittinettibumerangi ja pelkäät että sinun exäsi näkevät nolot ilmosi siellä kun ovat itse jo löytäneet paremman.

[/quote]

No, itse poistin profiilini kun ruvettiin nykyisen mieheni kanssa seurustelemaan, enkä olekaan sen jälkeen (yli neljään vuoteen) käynyt mitään nettideittejä katsomassa.

En minä mitään problematisoi, minua vain kiinnostaa millä perusteella ap ihmettelee miehen käytöstä, jos itsekin vielä katselee ilmoituksia.

Miksi keskustella pelkästään siitä miehestä, ja hänen mahdollisesta ongelmasta, jsota kukaan ei voi tietää mitään, kun voi kysellä ap:lta mikä hänen oma ongelmansa/tilanteensa on? Siitä ainakin yksi ihminen, eli ap itse tietääkin jotain.

Vierailija
5/15 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan eri asia pitää jotain profiilia jossain kuin käydä katsomassa onko palstalla tuttujen ilmoituksia. Onko ap kirjoittanut että hänellä olisi profiili?

Ap aloitti keskustelun valitsemastaan aiheesta, ja sinä yrität vängällä vääntää asian niin että hänellä olisi nyt jokin ongelma. Tämä ei ole tasokasta keskustelua ja tiedät sen varmasti itsekin. Omia motiivejasi et siis pysty edes tutkimaan.

Vierailija
6/15 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10 kävi lukemassa aloituksen uudestaan: Ap ei ole missään edes maininnut että hänellä olisi tällä hetkellä kumppania. Eli sinä joka täällä yrität problematisoida ap:ta taidatkin ammentaa ihan omasta historiastasi jotain juttuja joita yrität purkaa ap:n ketjussa.

Vierailija
7/15 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 09:40"]

On ihan eri asia pitää jotain profiilia jossain kuin käydä katsomassa onko palstalla tuttujen ilmoituksia. Onko ap kirjoittanut että hänellä olisi profiili?

Ap aloitti keskustelun valitsemastaan aiheesta, ja sinä yrität vängällä vääntää asian niin että hänellä olisi nyt jokin ongelma. Tämä ei ole tasokasta keskustelua ja tiedät sen varmasti itsekin. Omia motiivejasi et siis pysty edes tutkimaan.

[/quote]

Mkä sinun ongelmasi on? Anteeksi että minusta on outoa käydä käydä katsomassa netideittejä jos on jo löytynyt se oma kumppani. Anteeksi että minusta sen takia tuntuu hassulta että ap ihmettelee tämän yhden miehen käytöstä, jos itse vielä vuosienkin jälkeen selailee nettideittejä. 

En minä väen vängällä mitään yritä, halusin vain vastauksen ap:lta. Miten sinä tähän liityt? 

Vierailija
8/15 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 09:43"]

Nro 10 kävi lukemassa aloituksen uudestaan: Ap ei ole missään edes maininnut että hänellä olisi tällä hetkellä kumppania. Eli sinä joka täällä yrität problematisoida ap:ta taidatkin ammentaa ihan omasta historiastasi jotain juttuja joita yrität purkaa ap:n ketjussa.

[/quote]

Niin, ei ole maininnut että olisi kumppani, siksi oletinkin ettei ole, ja että jos hän ei ole kenellekään "kelvannut", niin miksi miehessä on pakko olla jotain outoa jos hänkiun edelleen etsii kumppania? Jos siis ap samassa tilanteessa, että itsekään ei ole vielä löytänyt sitä oikeaa.

Vierailija
9/15 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotinkin, milloin yrität väen vängällä ruveta problematisoimaan myös minua :-D. Tulihan se sieltä.

Minusta on oudon mustavalkoista ajattelua, ettei saisi käydä katsomassa jotain deittipaltaa kun oma kumppani on jo löytynyt (mitä emme tosin ap:sta tiedä). Nettideittipalstaa voi seurata erilaisin motiivein, Yksi niistä on kumppanin etsintä. Toinen mahdollinen on, kuten jo kirjoitin, sen katsominen onko siellä vielä tuttujen ilmoituksia. Jos ap vaikka on huomannut joskus mainitsemansa henkilön ilmon siellä, minun ei ole mitenkään vaikea ymmärtää jos hänen päähänsä pälkähtää vielä uudelleen: onkohan se taas siellä?

Kolmas motiivi seurata deitti-ilmoituksia on asian yleinen kiinnostavuus. Esim. erilaiset deittiohjelmat (Napakymppi, Unelmien poikamies, Maajussille morsian) ovat suosittuja, ei siksi että katsojilla olisi joku "ongelma" vaan siksi että parinetsintä on ihmisenä olemisen keskeisiä teemoja. t. 10

Vierailija
10/15 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. 

Vierailija
11/15 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huvin vuoksi olen välilä käynyt katsomassa onko tuttuja vielä siellä. Itse olen ollut varattu jo muutaman vuoden, kumppania en siis ole käynyt etsimässä.

t.ap

Vierailija
12/15 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse teet edelleen samaisella deittipalstalla..? onko sinussakin jotain outoa?

Vierailija
13/15 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne ei tarvitse olla rekisteröitynyt nähdäkseen profiileja.

t.ap

Vierailija
14/15 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/15 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta.

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan