Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistatko miestyypin?

Vierailija
13.03.2013 |

On olevinaan kaveri, mutta laittaa esim. käden olkapäälle leffaa katsottaessa. Kertoo kuinka hyvin viihtyy seurassasi ja viittaa ulkonäköösi ja harrastuksiisi kertoessaan minkälaisen naisen kanssa haluaisi olla. Pyytää syömään luokseen ja tulee käymään ja viihtyy pitkään. Mielestäni antaa ymmärtää. Kuitenkin haluaa olla vain kaveri.

Kuinka monen miespuolinen kaveri laittaa sen käden olkapäälle ihan vaan kaverina? Olen tuntenut tyypin vuoden verran, mutta "ystäviä" vasta reilun kuukauden. Olemme molemmat sinkkuja ja ikää lähemmäs 40 vuotta. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt. Nämä on kokemukseni mukaan niitä, joilla on jonkinlainen läheisyyden ja kosketuksen kaipuu, mutta eivät kuitenkaan ole juuri minusta sillä tavalla viehättyneitä että haluaisivat varsinaiseen seksuaali- ja parisuhteeseen. Haluavat vain ystävyyttä ja myös vähän siihen soveltuvaa fyysistä läheisyyttä. Mutta usein katoavat nämä "ystävät" kuin pieru saharaan kunhan löytävät itselleen oikean parisuhdekumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko törmännyt maailman ainoaan miespuoliseen "härnääjään"? Ei kenelläkään ole ollut vastaavasta kokemusta? 

ap

Vierailija
4/12 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/12 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo tai ujo tai sitte ujo homo.

Vierailija
6/12 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni tekevät niin. Halaavat kun nähdään ja osa on muutenkin aina kyhnäämässä vieressä.

Vierailija
7/12 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama. Saattaa esim kun nukahdan niin nuolla korvaa ja huohottaa kovan juurella humalaisia loruja Eino Leinolta ja kutitella kainalosta sekä hihitellä. Joskus laitta käden takataskuun ja toivoisi olevan lompakko????

Siis mitä tuosta tyypistä voi päätellä?

nimim hämmentynyt aakkonen

Vierailija
8/12 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
9/12 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parikin niin hyvää miespuolista ystävää, että halaillaan, istuttaan sohvalla ihan kylki kyljessä ja voidaan olla toistemme kainalossa yms. Ihan ystäviä vaan ollaan, tosin yhden eukko veti kerran hirveät pultit, kun juteltiin pitkä tovi parvekkeella päät vastakkain pienessä humalassa...

Vierailija
10/12 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta noista. Ovat mukavia vain niin kauan kun saavat sulta ystävyyttä ja huomiota ilman vaatimuksia. Mutta muuttuvat töykeiksi heti jos osoitat kiinnostusta. Eli härnäämistä. Näillä on aina myös useita naisia samaan aikaan. Vaimokseen ottavat jonkun, jota on helppo ohjailla, yleensä paljon nuoremman.

Vierailija
11/12 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunlainen sitoutumiskammoinenhan tuo on. Tarvitsee kuitenkin ystävää ja läheisyyttä. Harrastaa satunnaisia seksisuhteita muualla tai sitten odottelee sitä oikeaa ja sinä olet siinä varalla. Nämä monesti haluavat avoimen suhteen ja valittavat sitten kun tyttöystävä jättää kun käy vieraissa!!! Jotkut vielä vetoavat sairauksiinsa (adhd, mielenterveys) voidakseen elää näin itsekkäästi! Tarvitsevat enemmän äitiä tukemaan arjen kulussa kuin tyttöystävää. Jätä se heti. Tulet joka tapauksessa itkemään jos kiinnyt häneen. Ei ole kiinnostunut sinusta tarpeeksi.

Vierailija
12/12 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kiiinnostava aihe...Olen juuri tutustunut ap:n kuvailemaan pelimieheen tai härnääjään, enkä pysty yhtään sanomaan "missä mennään".

Valitettavasti olen itse ihastunut pahemman kerran, joten en pysty noin vain lopettamaan ystävyyttä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän