Miehen menneisyys
Minulla on vakava asia tämän suhteen. Mieheni on harrastanut yhen illan juttuja monta kertaa ennen minua ja minä en ikinä. minua häiritsee asia todella paljon että ei edes tee mieli seksiä sen takia ollenkaan. Pelkään että mies vertailee minua päässä niihin panoihin ja mustasukkaisuus on huipulla. Muuten hän on aivan ihana ja aina lupaa että ottaa minut naimisiin. Olen todella todella todella surullinen ja vihainen. Usein myös itkenyt.
Ei ole koskaa pettänyt.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka on neitsyt on paska seksissä. Ole onnellinen, että miehellä edes muutama kokemus. Silti voi olla suuri pettymys. Jos olette vasta kuukauden tapailleet ja miehen epä neitsyys ahdistaa niin erotkaa. Ikuisia peräkammarin neitsyt poikia löytyy Suomesta pilvin pimein.
Neitsyys ei määritä mitään taitoja. Miks aina suomalaiset naiset puhuu seksistä ihanku se olisi jokin suoritus? Ja minulla on monta kaveria jotka ovat sanoneet että monesti neitsyt on ollu parempi ku joku naisten kaataja sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Häviskö ap?
Tässä olen.
ap
Parasta on kun aviopuoliso haalii facebookiin kavereikseen vuosikymmenten takaa näitä viikonlopun kestäneitä panojaan ja on yht'äkkiä kavereita ja jokaisesta kuvasta pitää tykätä ja kommentoida.
Sitten kun erehtyy itse ääneen ihmettelemään, että miksi..? niin saa kuulla olevansa sairaanmustasukkainen.
Syystä että kirjoitti:
Parasta on kun aviopuoliso haalii facebookiin kavereikseen vuosikymmenten takaa näitä viikonlopun kestäneitä panojaan ja on yht'äkkiä kavereita ja jokaisesta kuvasta pitää tykätä ja kommentoida.
Sitten kun erehtyy itse ääneen ihmettelemään, että miksi..? niin saa kuulla olevansa sairaanmustasukkainen.
no niiiii i totta.
Vierailija kirjoitti:
Lupaa että ottaa sinut naimisiin? Onko siis kosinut?
Menneisyyttään ei voi muuttaa, asiat jotka vaikuttaa, on tässä ja nyt. Jos et koe voivasi elää jonkun kanssa NYT koska hän ei ole ehkä aiemmin menneisyydessään ollut mieleisesi ihminen, kannattaa antaa olla. En itse voisi elää ihmisen kanssa jonka seurassa tulisi olo että olisin yhtä kuin jokainen menneisyyteni kämmi.
Olipas taas provo, vanha ja ilmiselvä.
Nää on kyllä omalla tavallaan aina yhtä mielenkiintoisia aiheita. Ei saa olla menneisyydessä villejä yhden illan juttuja mutta kokemusta vaaditaan kuitenkin. Tossa herää väkisinkin ajatus että kumppaniksi kelpaa vaan sellainen ihminen joka on tyyliin vauvasta asti koulittu huomiomaan ja elämään juuri sen tietyn toisen odotusten ja halujen mukaan. Tohon lisäyksenä se että kumpikaan ei loppujen lopuksi tiedä mitä edes itse suhteelta toivoo. Onko se sitten hyväksyntää, läheisyyttä vai sitä että kuuluisi johonkin. Noita vaaditaan mutta kun osoitetaan niin otetaankin liian sitoviksi. Tai vastaavasti, muuten täydellinen kumppani ei kelpaa koska on menneisyydessään elänyt jotenkin väärin. Itse en tosin seurestele joten en tiedä olenko oikeutettu vastaamaankaan. Tosin, mulla on lapsena ollut vakava luonnehäiriö joten tiedostan ainakin että tällä logiikalla en ole oikeutettu suhteisiin tai välittämisen tunteille aikuisenakaan. Eikös se näin mene. Myönnettäköön että mä en ylipäätään luota kehenkään, tiedostan miten jokaisella on omia kaksinaismoralismeja ja että ihminen ylipäätään ei ole puhtoinen. Miksi siis vaivautua...
Mun vaimo on tuuppaillu minua enemmän ennen kun mentiin kimppaan. Mitä sitten. Se o elämää. Kai ihminen saa elää-
Mies, joka on neitsyt on paska seksissä. Ole onnellinen, että miehellä edes muutama kokemus. Silti voi olla suuri pettymys. Jos olette vasta kuukauden tapailleet ja miehen epä neitsyys ahdistaa niin erotkaa. Ikuisia peräkammarin neitsyt poikia löytyy Suomesta pilvin pimein.