Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen menneisyys

Nainen 26 v
10.03.2019 |

Minulla on vakava asia tämän suhteen. Mieheni on harrastanut yhen illan juttuja monta kertaa ennen minua ja minä en ikinä. minua häiritsee asia todella paljon että ei edes tee mieli seksiä sen takia ollenkaan. Pelkään että mies vertailee minua päässä niihin panoihin ja mustasukkaisuus on huipulla. Muuten hän on aivan ihana ja aina lupaa että ottaa minut naimisiin. Olen todella todella todella surullinen ja vihainen. Usein myös itkenyt.

Ei ole koskaa pettänyt.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte molemmat vajaaälyisiä. Ei mulla muuta.

Perustele?

Ai niin, tietysti tämä pitää sinulle vääntää rautalangasta, koska ole vajaaälyinen. Sinä vihoittelet miehelle asioista, joita hän on tehnyt ennen kuin tapasitte, ja hän pyytelee anteeksi. Ainoastaan täysin vajaaälyinen yksilö voi tehdä kumpaakaan noista. Ymmärsitkö nyt?

Vierailija
22/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele?

Pariskunta on kaksi niin täysin toisilleen sopimatonta tyyppiä, eträ ihan ihmetyttää miksi he ovat yhdessä. Molemmat ovat jotenkin uskomattoman lapsellisia ja nainen vieläpä sairaan mustasukkainenkin.

Erotkaa. Et voi miehen menneisyyttä muuttaa itkemällä. Etsi joku neitsytmies, mielellään joku äiteen pikkupoika, jolla ei ole historiassaan oikeastaan mitään. Tosin silloin olet varmasti sille äidille mustis... Sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt on mennyttä. Jos ei ole pettänyt sinua niin yritä päästä hänen menneisyytensä yli. Hän on kokeillut muita ja tietää että onni ei ole irtosuhteissa.  Joku joka on elänyt kokemattomana saattaakin yhtäkkiä huomaamaan kaipaavansa lisää kokemuksia ja eri kumppaneita. Rauhoitu ja anna miehellesi mahdollisuus.

Vierailija
24/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää äijässä on vai onko mitään? Mitä sinä haluat teidän suhteelta? Mikä on sinun roolisi parisuhteessa?

Jotenkin tuntuu, että olet tyypin kanssa vain ja ainoastaan sen takia, että sinulla on joku. Et arvosta miestä, etkä varmaan edes yritä ymmärtää, että hän on nyt sinun kanssasi, ei niiden kaikkien muiden. Jos mies haluaisi, niin hän olisi jo lähtenyt ja tuota menoa toivottavasti lähteekin, sillä ei yksikään fiksu nuorimies jaksa tuollaista itsesäälistä, ilotonta, huonoitsetuntoista ja pihtaavaa naista. Sinun katselusi ja kuuntelisi saa ihmisen kuin ihmisen tuntemaan epävarmuutta hyvästä tulevaisuudesta. Mennyt on mennyttä ja jos se toista kovasti häiritsee, niin pakkoko se on toisessa roikkua ja itkeä??

Minulla on hyvä itsetunto ja mies haluaa naimisiin kanssani vakavissaan. Mies on sanonut että ei ei jätä minua vaikka aina jaksan jauhaa menneisyydestään. Hän on itkenyt ja pyytänyt anteeksi myös vaikka ei pitäisi. Olen kertonut hänelle että en haluaisi jauhaa vanhoja asioita, mutta en pysty ajatuksilleni mitään

Vierailija
25/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele?

Pariskunta on kaksi niin täysin toisilleen sopimatonta tyyppiä, eträ ihan ihmetyttää miksi he ovat yhdessä. Molemmat ovat jotenkin uskomattoman lapsellisia ja nainen vieläpä sairaan mustasukkainenkin.

Erotkaa. Et voi miehen menneisyyttä muuttaa itkemällä. Etsi joku neitsytmies, mielellään joku äiteen pikkupoika, jolla ei ole historiassaan oikeastaan mitään. Tosin silloin olet varmasti sille äidille mustis... Sairasta.

Minulla on hyvä itsetunto oikeastaan. Ja ei ole sairasta, jos ei halua ajatella että toinen nainen on painanut omaa miestä. Aivan normaalia.

Vierailija
26/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennyt on mennyttä. Jos ei ole pettänyt sinua niin yritä päästä hänen menneisyytensä yli. Hän on kokeillut muita ja tietää että onni ei ole irtosuhteissa.  Joku joka on elänyt kokemattomana saattaakin yhtäkkiä huomaamaan kaipaavansa lisää kokemuksia ja eri kumppaneita. Rauhoitu ja anna miehellesi mahdollisuus.

Todella hyvin sanottu!Kiitos.

Vierailija
27/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi luoja. Minkä ikäisiä ootte? Ja kuinka pitkään ootte ollut yhdessä?

Vierailija
28/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi että kerrot tunteesi miehelle, niin tajuaa jättää sinut. Hulluja horinoita. Etsi joku neitsyt tilalle, niin ei tarvi murehtia menneistä.

Olen monta kertaa kertonut nämä asiat hänelle kuinka paljon minu ahdistaa ja vituttaa hänen menneisyys. Hän ei ikinä antanut minun erota hänestä. Alkoi itkemään ja pyysi anteeksi tekojaa sinkku ajoilla. Sanoin kyllä että menneisyyttä ei pidä pyydellä anteeksi. Silti tosi kurja olo kun omaa rakasta on moni nainen pannut.. ja vielä jotkut paljaalla

Ei anna erota? Pyyteli anteeksi ihania panojaan? No ei kuulosta kovin terveeltä kummankaan käytös. Jos et ole sinut miehen historian kanssa, niin et kysele ja selittele, vaan haihdut. Jos meinaat sen hyväksyä, niin pidät tästä edes turparullasi kiinni.

Ja älkää helkutissa tehkö lapsia!! Maailma ei tarvitse yhden yhtä typerien vanhempien typerää kersaa.

Vierailija
29/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26-30M ja kuukauden.

Vierailija
30/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää äijässä on vai onko mitään? Mitä sinä haluat teidän suhteelta? Mikä on sinun roolisi parisuhteessa?

Jotenkin tuntuu, että olet tyypin kanssa vain ja ainoastaan sen takia, että sinulla on joku. Et arvosta miestä, etkä varmaan edes yritä ymmärtää, että hän on nyt sinun kanssasi, ei niiden kaikkien muiden. Jos mies haluaisi, niin hän olisi jo lähtenyt ja tuota menoa toivottavasti lähteekin, sillä ei yksikään fiksu nuorimies jaksa tuollaista itsesäälistä, ilotonta, huonoitsetuntoista ja pihtaavaa naista. Sinun katselusi ja kuuntelisi saa ihmisen kuin ihmisen tuntemaan epävarmuutta hyvästä tulevaisuudesta. Mennyt on mennyttä ja jos se toista kovasti häiritsee, niin pakkoko se on toisessa roikkua ja itkeä??

Minulla on hyvä itsetunto ja mies haluaa naimisiin kanssani vakavissaan. Mies on sanonut että ei ei jätä minua vaikka aina jaksan jauhaa menneisyydestään. Hän on itkenyt ja pyytänyt anteeksi myös vaikka ei pitäisi. Olen kertonut hänelle että en haluaisi jauhaa vanhoja asioita, mutta en pysty ajatuksilleni mitään

Sinulla EI OLE hyvä itsetunto, ei sinne päinkään. Tiedätkö edes mikä itsetunto on? Onko sinun tavoitteenasi vain päästä naimisiin ja tulla pikkurouvaksi?

Mies manipuloi sinua itkullaan ja sinä pöljä varmaan avaat sen itkun jälkeen ymmärtäväisesti taas reitesi ja mikään ei muuttunut.

Minkälainen lapsuus sinulla oli?

Vierailija
31/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele?

Ai niin, tietysti tämä pitää sinulle vääntää rautalangasta, koska ole vajaaälyinen. Sinä vihoittelet miehelle asioista, joita hän on tehnyt ennen kuin tapasitte, ja hän pyytelee anteeksi. Ainoastaan täysin vajaaälyinen yksilö voi tehdä kumpaakaan noista. Ymmärsitkö nyt?

Tohon vajaaälyisyyteen en ota kantaa. Mutta muuten tässä kommentissa on pointti! Ei se ole normaalia ja tervettä suhdetta että mies itkee ja pyytelee anteeks menneisyyttään. Ehkä teidän olisi vain parasta erota, ja mies saisi naisen jota ansaitsee eikä skitsoile noin typerästä asiasta kuin että on sinkkuna pannu naisia... Ja sinun ap ehkä kannattaisi olla yksin koska toi sun mustasukkasuutes menee hitosti yli. Ainoa asia mitä ihmettelen on kuinka miehes jaksaa sua....

Vierailija
32/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
33/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

26-30M ja kuukauden.

Tsiisus, peräti kuukauden? Ja mies vinkuu sinua naimisiin? Voi lapsikullat...

Vierailija
34/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi että kerrot tunteesi miehelle, niin tajuaa jättää sinut. Hulluja horinoita. Etsi joku neitsyt tilalle, niin ei tarvi murehtia menneistä.

Olen monta kertaa kertonut nämä asiat hänelle kuinka paljon minu ahdistaa ja vituttaa hänen menneisyys. Hän ei ikinä antanut minun erota hänestä. Alkoi itkemään ja pyysi anteeksi tekojaa sinkku ajoilla. Sanoin kyllä että menneisyyttä ei pidä pyydellä anteeksi. Silti tosi kurja olo kun omaa rakasta on moni nainen pannut.. ja vielä jotkut paljaalla

Ei anna erota? Pyyteli anteeksi ihania panojaan? No ei kuulosta kovin terveeltä kummankaan käytös. Jos et ole sinut miehen historian kanssa, niin et kysele ja selittele, vaan haihdut. Jos meinaat sen hyväksyä, niin pidät tästä edes turparullasi kiinni.

Ja älkää helkutissa tehkö lapsia!! Maailma ei tarvitse yhden yhtä typerien vanhempien typerää kersaa.

Hän itseasiassa kertoi vain huonoa hänen panoistaan ja sanoin että ei ollut ollenkaan tunteita heihin että on vaan käyttänyt tyydytykseen. Minulle hän osti lahjaksi 40k mersun(hänellä on hyvä työ) ja sanoi että tulen olemaan hänen vaimo ikuisesti mutta silti asiat häiritsee enkä hänen kalliista lahjasta edes välitä tämän ahdistuksen takia.

Lapsia hankin vain ainoastaan naimisissa. eli pitää olla varma tyyppi minun kanssa yhdessä.

Vierailija
35/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä pelleilyä. Toivottavasti mies tajuaa nostaa kytkintä.

Vierailija
36/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kelpaisi tautinen kierrätysmies, koska oikeasti inhoan toisen värikästä menneisyyttä. 

Ikävää, että todella monet miehet ovat huoripukkeja.

Mieti vielä, haluatko jämämiehen.

Vierailija
37/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Jep, - 0/5.

Pelottaa vain Minkälainen tyyppeli näitä keksii.

Vierailija
38/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli kans samanlainen kun miehes. Vaikka kuinka yritti ymmärtää ja hyväksyä koska se on menneisyyttä niin kyllä se oli vaikeaa. Varsinkin kun millloin kukakin menneisyys kulki päivittäin vastaan hymyillen miehelle ja mietin itsekin että oonkohan itsekin vaan yksi niistä.

Oli se todella vaikeaa koettaa olla ylpeä miehestään kuka on kelpuuttanut puolet kaupungin naisista ja kuvitella että itse olisi jotenkin erityinen. Mun olis heti alkuun pitänyt antaa sen vaan jatkaa matkaa ja etsiä samanlaisensa, ei se neljässä vuodessa lakannut tuntumasta pahalle. Tuhlasin kummankin aikaa.

Nykyiselläkin on menneisyys mutta olen onnellinen että tommosia ei tarvitse ajatella. Kyllä naisellakin on oikeus haluta kumppaniltaan samoja arvoja kun itsellä on, sulla tulee olemaan vaan vaikeampaa jos et voi aidosti hyväksyä tuota puolta miehestä nyt kun kaiken pitäisi olla vaan ihanaa.

Oon miettinyt että seksi ja seksuaalisuus on vähän kuten uskonnot. Sitä voi yrittää ymmärtää ja hyväksyä erilaiset käytännöt. Mutta jos sitä ei sydämessään tunne itselleen täysin oikeaksi niin parempi etsiä joku muu.

Vaikka nykyään tuntuu olevan ihmisoikeus panna ympäriinsä niin on myös hyväksyttyä pyytää rinnalleen samanlaista ihmistä kun itse on, kaikkea ei tarvitse suvaita jos se tuntuu pahalta. On olemassa myös miehiä kenelle seksi on suhteen oma asia.

Vierailija
39/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi olevan niin että te kaikki naiset, nuoret ja vanhat, preferoitte jänniä miehiä joilla on ollut paljon vaihtuvia seksikumppaneita.

Mihin tämä asemoi meidät kiltit miehet? En tiedä, mutta ei oikeastaan enää kiinnostakaan.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9bdb58bd-4c56-4376-8633-16faae60ed66

Vierailija
40/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kun vielä voit, ja alota puhtaalta pöyvvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme