ihana lounaani:
jäävuorisalaattia, rucolaa, fetaa, vastapaistettua kanaa ja paahdettuja cashew-pähkinöitä. jälkkäriks macchiato kahvi ja tummaa suklaata pari riviä.
olen taivaassa.
Kommentit (17)
No mun kanasalattissa olis kyllä mukana tomaattia ja paprikaakin ja fetan tilalla paistettua Halloumia :)
Kahvia en juo ja tummaa suklaata riittäisi pari palaa ja illalla sitten söisin itsetehtyä Rahkaa jotta saisin makeanhimon taltutettua..
Mä vetäsin pätkän kunnon lenkkiä ja lasin piimää.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 12:33"]
No mun kanasalattissa olis kyllä mukana tomaattia ja paprikaakin ja fetan tilalla paistettua Halloumia :)
Kahvia en juo ja tummaa suklaata riittäisi pari palaa ja illalla sitten söisin itsetehtyä Rahkaa jotta saisin makeanhimon taltutettua..
[/quote]
Miksi sä kirjoitat halloumin ja rahkan isolla ja muut ruuat pienellä?
Miksi postaatte noita annoksianne tänne? Luuletteko että noi oli jotenkin muka super terveellistä ja haluatte täältä jotain nettikehuja?
Äh, olispa mullakin. Ajattelin keittää kahvia ja ottaa pari palaa paahtoleipää...
Miten tuollaisesta safkasta voi tulla tunne, että on taivaassa? Siis ruuasta? Ei edes kovin kummoisesta... Noh, mikäpä siinä :)
Mistä noita lion-patukoita saa? Mä en ole nähnyt niitä pitkään aikaan missään! Eikös se ole just se patukka, missä ärjyy leijona siinä paperissa? Juu...ja voi halvattu teidän kanssa...nyt tekee ihan älyttömästi mieli kanasalaattia, fetaa ja halloumia. ;)
Salaattiannos ok, mutta kaipaisin ehdottomasti patonkia seuraksi. Ilmeisesti hyvin kevyttä työtä tai ei mitään työtä tekevä alkup?
Haluaisin myös oppia tekemään rahkaa itse. Maitoa ja jotain hapattavaa vai mitä siihen tulee?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 12:33"]
[/quote]
Mä söin lounaaksi itsetehtyä borssikeittoa smetanan kera. Salaattia söin myös vaikka oli keittoa ja siinä oli: jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, aurinkokuivattua tomaattia, avokadoa, oliiveja, punasipulia ja auringonkukansiemeniä. Ja vielä kartanon salaattikastiketta salaatin päälle ruiskasin. Jälkiruokana kahvia ja Daim-keksi. Oli kyllä hyvää ruokaa tämäkin. : )
meiltä saa vähän huonosti halloumia, siksi fetaa. kevyttä istummatyötä teen joo. en syö paprikaa, koska se ei muutu miksikään mun systeemissä ja vaan röyhtäyttää. tomaatti on liian märkää tähän salaattiin.
pidän yksinkertaisista asioista ja tryffelitkin oli just päässeet loppumaan. syön joka päivä hyvää ruokaa ja olen taivaassa usein.
t. ap
Minäkin söin tänään ihan extrahyvää ruokaa, koska olin ulkona syömässä ja vieläpä seisovassa pöydässä. Söin tomaattia, punasipulia, erilaisia papuja, parsakaalia ja ties mitä muita kasviksia - en edes muista kaikkia -, hiukan kanaa, vähän enemmän teriyaki-lohta, vähän nuudelia, mintulla maustettua mangojuomaa...nam nam, olin taivaassa.
Ruoka on mulle ihan hirmuisen iso nautinto ja nautin siitä ehkä enemmän kuin joku muu. Toisaalta hyvä, että saa elämässä kicksejä ihan arkipäiväisistä asioista :-).
Tuntuu kovin erikoiselta luetella päivän salaattinsa sisältöä. Minulle salaatti on lisäke pääruuan ohessa. Liikun paljon työssä ja vapaalla, joten energian saanti on sen mukainen.
15, mä urheilen 5 kertaa viikossa. syön useamman aterian päivässä.
t. ap
anteeksi, jos syömiseni saavat sut noin pahalle tuulelle
Minä en kyllä ap:n salaatista olisi ollut lähelläkään taivasta. "Aitoa" fetaa (sama koskee halloumia) en syö, koska se maistuu suoraan sanottuna paskalta, en myöskään pähkinöitä.
ja mä en juo koskaan pepesi maxia enkä käy hesessä
haistakaa paska!
Mä söin jääsalaattia, kurkkua, viinirypäleitä, hunajasinappisalaatinkastiketta ja Kariniemen valkosipuliyrtit paistetun broileripihvin. Jälkkäriksi Lion-patukka. =)