Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mä nyt tän tulkitsen??

Vierailija
13.03.2013 |

Mies jota varovasti tapailen laittoi eilen aamupäivällä tekstarin jossa kysyi haluaisinko lähteä hänen kanssaan harrastamaan yhtä urheiluaktiviteettia, vastasin että joo, ja kerroin omat aikatauluni miten ehtisin (vastasin n. 4 h viestin jälkeen koska mulla oli töissä sairas kiire). Mies tietää että tämä viikko on mulla hulabaloota, ja laitoinkin että ainoastaan torstaina sopii, sitten seuraavan kerran ensi viikolla.

Mies ei ole enää vastannut siihen. Miten tämä pitäisi tulkita? Eikö ole vähän kummallista touhua  tällainen, eka kysytään ja sit ei enää vastatakkaan mitään??

Laitanko hänelle kohta viestiä että voisiko ilmoittaa tapaammeko huomenna, jos emme, niin sovin muuta. Muuten kaikin tavoin mukava ja kiinnostava mies mutta tällainen alkaa olla rasittavaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä ei kiinnosta riittävästi. jätä hänet jo suosiolla rauhaan. en tajua tuollasia lahkeessaroikkuja säälittäviä yh-äitejä.

Vierailija
2/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat ja sanot, että sori kun ahdistelen, mutta miten se huominen? Että mennäänkö huomenna vai voinko sopia muuta? Sitten pahoittelet, että näin kiireellä kyselet, mutta kaveri painostaa. Voit tietty tekstatakin tämän saman, jos on aikaa vielä odotella.

Itse annoit vastauksen viipyä kiireistäsi johtuen? Kai toisellakin voi tulla joku kiire?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 12:21"]

Soitat ja sanot, että sori kun ahdistelen, mutta miten se huominen? Että mennäänkö huomenna vai voinko sopia muuta? Sitten pahoittelet, että näin kiireellä kyselet, mutta kaveri painostaa. Voit tietty tekstatakin tämän saman, jos on aikaa vielä odotella.

Itse annoit vastauksen viipyä kiireistäsi johtuen? Kai toisellakin voi tulla joku kiire?

[/quote]

Totta kai voi, mutta tuntuu että jos kiireestä johtuen tekstariin vastaaminen vuorokauden sisään tuntuu mahdottomalta, niin onko tällä ihmisellä sitten aikaa edes ylipäätään tavata mua.. Mulle oisi riittänyt vaan että joo tai ei, nähdään torstaina tai ei nähdä. Itse vastaan AINA tekstareihin, oli se sitten pelkkä OK tai mitä tahansa. Mielestäni se on hyviä käytöstapoja.

AArgh.

ap

Vierailija
4/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ettei tyyppi ole tarpeeksi kiinnostunut tai sitten on todella pahasti luonnevikainen jos loukkaantuu siitä, ettet ehtinyt neljään tuntiin töiden takia vastaamaan. Joka tapauksessa, kannattaa varmaan soittaa tyypille, että hei mites sen huomisen kanssa, koska jos ei nytkään ole vastannut viestiin niin ei kannattane viestillä yrittää saada selvyyttä. Jos tyyppi ei halua enää tavata tuollaisen takia niin sitten ei muuta kuin nokka pystyyn ja kohti uusia seikkailuja :) Tsemiä!

Vierailija
5/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tulkitse mitenkään, vaan ihan rehdisti soitat ja kysyt, että mikä meininki.

Vierailija
6/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet omat suunnitelmat huomiseksi,

Jos mies viime tipassa ilmoitta että menisittekin urheilemaan huomen, niin sano että se pvä meni jo kun et hänestä mitään kuullut.

Älä ripustaudu, ja suunnittele kaikkia menojasi hänen mukaansa.

Vierailija
7/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos naiset vastauksista :)

Eli mä teen nyt niin, että mä sovin ihan suosiolla menoa kaverini kanssa, ja sit jos tästä tyypistä kuuluu jotain, niin sitten sanon että sorry, mä sovin jo muuta, kun susta ei kuulunu. Jotenkin en viitsisi vaivautua kyselemään perään, että no nähdäänkö vai ei. Omapahan on häpeensä jos ei voi vastata!

Muutenkin mä epäilen tämän miehen olevan vähän turhan moniongelmainen.. Edettiin aika nopeasti, AINA MIEHEN ALOITTEESTA, sittten alkoi PELOTTAA ja pitää edetä rauhallisemmin ja nyt sitten ehdotellaan tapaamista, muttei vastatakaan jne jne jne.

ap

Vierailija
8/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tulkitsen: NOT INTERESTED ENOUGH. (siis mies)

Vierailija
9/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pitää varmistaa vaimoltaan pääseekö silloin torstaina vai onko vaimolla jotain suunnitelmia.

Vierailija
10/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 13:51"]

Sen pitää varmistaa vaimoltaan pääseekö silloin torstaina vai onko vaimolla jotain suunnitelmia.

[/quote]

Heh, jopa voisin kuvitella näin mutta olen hänen luonaan käynyt ja ihan poikamiesboxi on.. PAITSI että hei, se on puolet viikosta töissä toisella paikkakunnalla: siellähän sillä voi hyvinkin olla vaimo...

ap

Vierailija
11/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi vaikuttaa epävakaalta. Unohda. sovi  muuta menoa ja suuntaa katse tulevaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan