Dancing on ice: SAARA AALTO KOLMANNEKSI!
Saara Aalto sai molemmista esityksistä täydet pisteet ja yleisö äänesti Saaran kolmanneksi!
https://twitter.com/dancingonice/status/1104822552986296323/photo/1
Kommentit (85)
Saara ei näytä hyvältä luistellessaan, koska hänellä on kummallisen mallinen vartalo. Kaksi muuta paria ovat valovuoden edellä Saaraa ja pariaan.
En tajua tuota Saaran minä minä voitan kaikki, Näin siinä sitten kävi, :)
Jaettiinko tässä kisassa siis paikka Tokion Olympialaisiin, vai miksi tätä näin hehkutetaan?
Ehdin hetken näkemään enkä ollut nähnyt Saaraa aikoihin. Kauheesti lihonut! Mutta hienosti luisteltu!
Vierailija kirjoitti:
En tajua tuota Saaran minä minä voitan kaikki, Näin siinä sitten kävi, :)
Positiivisuitta ja hyvää itsetuntoa. Ei sen kummempaa:)
Vierailija kirjoitti:
MIKSI EI TOISEKSI
Ootko edes seurannu? Koska toi wes ja james on ihan ylivoimaisia:D
En yhtään ihmettele. Tuomarit muuttivat kisan yleisöäänestykseksi.
Tämän jälkeen komein mies voittaa aina.
Jaaha. Saaran vartaloa saa haukkua tässä keskustelussa, mutta positiivinen kommentti kanssakilpailijasta poistettiin :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI EI TOISEKSI
Ootko edes seurannu? Koska toi wes ja james on ihan ylivoimaisia:D
Niin? Wes ja James voittoon sitten, ja Saara pareineen toiseksi! Saaran kuuluu olla ikuinen kakkonen. Ootko edes seurannu Saaran uraa ollenkaan; se on aina kakkonen kaikissa kisoissa mihin osallistuu.
Mitä väliä sillä on tuleeko hän ensimmäiseksi vai viimeiseksi? Sehän on miljonääri.
Miten Saara kerää miehiä ympärilleen? Ensin oli Matt ja nyt tuli Hamish.
Hienoa kaksi suomalaista kolmen parhaan joukossa, ja toinen heistä voittajaparissa. Mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Saaran vartaloa saa haukkua tässä keskustelussa, mutta positiivinen kommentti kanssakilpailijasta poistettiin :).
Taisi olla toinen ketju.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele. Tuomarit muuttivat kisan yleisöäänestykseksi.
Tämän jälkeen komein mies voittaa aina.
Tuo pitää niin paikkansa. Tässä kommentti toiselta palstalta.
Always fancied him, everyone loves a bad boy, but a bad boy with a fit body and an arse to die for....I'm there.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006030553.html
Hienoa Saara :)